علاقه دیوانه‌ وار محمدعلی کلی به بیانسه ؛ جای اسطوره بوکس در مراسم گرمی خالی بود

محمدعلی کلی هنگام شنیدن آهنگ‌ های بیانسه از خود بی خود می‌شد و علاقه شدیدی به سبک این خواننده داشت.
کدخبر (138978) | 18 بهمن 1401 | ساعت 21:35
0 208
علاقه دیوانه‌ وار محمدعلی کلی به بیانسه ؛ جای اسطوره بوکس در مراسم گرمی خالی بود
محمدعلی کلی هنگام شنیدن آهنگ‌ های بیانسه از خود بی خود می‌شد و علاقه شدیدی به سبک این خواننده داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، احتمالا خیلی‌ها نمی‌دانند اما محمد علی کلی عاشق موسیقی بود. کلی که به عنوان بزرگترین بوکسور تاریخ شناخته می‌شود، علاقه زیادی به گوش دادن به موسیقی‌‌های هیپ هاپ آمریکایی داشت. البته در دوران اوج محمد علی کلی، موسیقی هیپ هاپ که به عنوان رپ هم شناخته می‌شود، به شکل امروزی وجود نداشت و طرفداران محدودی داشت.

علاقه محمد علی کلی به سبک هیپ هاپ

در دهه 1970 زمانی که محمد علی کلی بزرگی خود را در رینگ به رقبایش دیکته می‌کرد، هنرمندان زیرزمینی سعی داشتند در جامعه آمریکا جای پای خود را محکم کنند. در همان زمان تاثیر محمد علی به عنوان یک چهره فرهنگی و موسیقی هیپ هاپ به عنوان یک چشم‌انداز فرهنگی به طور یکپارچه بر جامعه آمریکا افزایش یافت. بسیاری از هنرمندان سیاه‌پوست از این محمد علی الهام گرفتند و صدای خود را از طریق موسیقی شگفت‌انگیز آن نسل به گوش همه رساندند. محمد علی کلی پس از بازنشستگی زمان کافی برای کشف موسیقی پیدا کرد و علاقه خود را به سبک هیپ هاپ شناخت. نوه او نیکو علی والش که به تازگی دوران ورزشی خود را در رشته بوکس آغاز و جا پای پدربزرگش گذاشته، علاقه منحصر به فرد علی را به موسیقی هیپ هاپ آمریکایی فاش کرده است. نیکو می‌گوید محمد علی هنگام شنیدن آهنگ‌های بیانسه از خود بی خود می‌شد و علاقه شدیدی به سبک این خواننده داشت. بیانسه که به تازگی در مراسم گرمی 2023 بیشترین جوایز را از آن خود کرده، حالا در این مراسم به عنوان رکورددار کسب جوایز شناخته می‌شود. علاقه دیوانه‌ وار محمدعلی کلی به بیانسه ؛ جای اسطوره بوکس در مراسم گرمی خالی بود

علاقه محمد علی کلی به بیانسه

بیانسه زمانی شروع به کار کرد که هنوز محمد علی از نظر شرایط جسمانی اوضاع خوبی داشت و پس از آن توانست نمادین‌ترین آهنگ‌های دو دهه گذشته را بخواند. نوه محمد علی کلی در مصاحبه کوتاهی با جاز جانسون عنوان کرد که مادرش در مورد علاقه محمد علی به بیانسه خاطراتی را برای او تعریف کرده است. به گفته والش وقتی که از تلویزیون ویدیو کلیپ‌های بیانسه پخش می‌شد، محمد علی واقعا حس خوبی پیدا می‌کرد و واکنش‌های منحصر به فردی نشان می‌داد. در شصت و پنجمین مراسم سالانه جوایز گرمی، آلبوم رنسانس بیانسه که از زمان انتشار آن در ژوئیه 2022 واکنش‌های مثبتی را از سوی منتقدان و هواداران دریافت کرده بود، جایزه‌های زیادی را بدست آورد و تاریخ ساز شد. در این مراسم پنجاهمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ جشن گرفته شد و بیانسه سی و دومین گرمی شخصی خود را بدست آورد مطمئناً بیانسه به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان تمام دوران در کتاب‌های تاریخ ثبت خواهد شد.   در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...