بردگی 12 میلیون دلاری؛ روزی که فلوید می ودر پیشنهاد بیشرمانه را نپذیرفت!

فلوید می‌ودر پس از امضای قرارداد با Showtime Money، مبالغ بسیار بیشتری از زمان همکاری با شبکه Showtime به دست آورد و در نهایت به پردرآمدترین بوکسور جهان تبدیل شد.
کدخبر (208838) | 27 تیر 1402 | ساعت 08:42
0 265
بردگی 12 میلیون دلاری؛ روزی که فلوید می ودر پیشنهاد بیشرمانه را نپذیرفت!
فلوید می‌ودر پس از امضای قرارداد با Showtime Money، مبالغ بسیار بیشتری از زمان همکاری با شبکه Showtime به دست آورد و در نهایت به پردرآمدترین بوکسور جهان تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلوید می ودر، اسطوره شکست ناپذیر بوکس و موفق ترین بوکسور تاریخ است. با بیش از 24 میلیون خرید رویدادهای بازدید به ازای پرداخت و بیش از یک میلیارد دلار درآمد، می ودر یکی از ثروتمندترین ورزشکاران حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. با این حال همیشه از وفق مراد وی نبوده و به گفته خودش زمانی که با شبکه HBO همکاری داشته، دستمزدی معادله یک برده را دریافت می‌کرده است.

فلوید می ودر : با دستمزد یک برده مبارزه نمی‌ کنم

در طول این سالها فلوید می ودر توانسته میلیون‌ها تماشاگر را پای مبارزات خود بنشاند. با این حال قبل از اینکه او در کانون توجه قرار بگیرد، این اسکار دلا هویا بود که به جای می ودر، عنوان ارزشمندترین بوکسور را در اختیار داشت. دلا هویا برای هر مبارزه بیش از 20 میلیون دلار درآمد داشت و می‌توانست در رویدادهای بازدید به ازای پرداخت، فروش خوبی داشته باشد. در همان زمان در حالیکه می ودر جزو بهترین‌ها بود، باز هم کمتر کسی حاضر به مبارزه با وی بود. او در دفاع تسخیر ناپذیر بود و در حمله آنقدر ضرباتش سریع بود که مانند آذرخشی بر سر رقبایش فرود می‌آمد. بردگی 12 میلیون دلاری؛ روزی که فلوید می ودر پیشنهاد بیشرمانه را نپذیرفت!در آن زمان می ودر نیز مشکلاتی برای خودش داشت. تصویر او با یک پرونده خشونت خانگی خدشه‌دار شد و او با تیم مدیریتی خود به مشکل برخورد. با این حال خیلی زود توانست بر مشکلاتش چیره شود و متوجه شد که دلا هویا با توجه به رویدادهایی که در آنها حضور دارد، درآمد بهتری نسبت به وی کسب می‌کند. او سپس به دلیل ارائه پیشنهاد 12 میلیون دلاری برای 6 مبارزه، با شبکه HBO قطع همکاری و با شبکه Showtime قرارداد بست. می ودر پس از قطع همکاری گفت:
من با دستمزد یک برده مبارزه نمی‌کنم.
می‌ودر پس از امضای قرارداد با Showtime Money، مبالغ بسیار بیشتری به دست آورد و در نهایت به پردرآمدترین بوکسور جهان تبدیل شد.

درآمد بارونکردنی فلوید می ودر از مبارزه با کانر مک گرگور

این بوکسور افسانه‌ای در طول دوران درخشان خود به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای میلیاردها دلار درآمد کسب کرد. دستمزد او در هر مبارزه بسته به حواشی و جنجال‌های مربوط به رویداد متفاوت بود. با توجه به اینکه این بوکسور شکست ناپذیر برای هر رقابت صدها میلیون دلار به دست آورده، قطعا دستمزد تضمین شده بسیار بالایی دارد. با این حال می‌ودر در یکی از مصاحبه‌هایش کمترین دستمزدی که برای یک مبارزه می‌پذیرد را عنوان کرد. بردگی 12 میلیون دلاری؛ روزی که فلوید می ودر پیشنهاد بیشرمانه را نپذیرفت!می پس از بازنشستگی با رکورد 49 برد و بدون شکست، به می ودر پیشنهاد شد تا از دوران بازنشستگی خود را کنار بگذارد و وارد رینگ شود. این مبارزه چیزی جز دومین مبارزه موفق مالی با کانر مک گرگور نبود. اگرچه این یک مبارزه بزرگ بود اما می ودر در ابتدا تمایلی به قبول دستمزد نداشت. دانا وایت برای مبارزه با کانر حدود 25 میلیون دلار به می ودر پیشنهاد داده بود. با این حال، این مبلغی نبود که می ودر به آن علاقه نشان دهد.
25 میلیون دلار هنوز هم پول خوبی است اما من طی چند سال گذشته کمترین مبلغی که دریافت کردم، بین 30 تا 32 میلیون دلار بوده است. در مبارزه با کانلو آلوارز بیش از 100 میلیون دلار درآمد داشتم. من طی یک هفته مبارزه با مانی پاکیائو 25 تا 30 میلیون دلار به جیب زدم.
صرف نظر از این مسائل، هر دو طرف به توافق نهایی رسیدند و آماده مبارزه با یکدیگر شدند. فلوید می ودر برای مبارزه با کانر مک گرگور رکورد درآمد 275 میلیون دلاری را به خود اختصاص داد.   آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...