مشاور تیم ملی در پروژه ضد جاسوسی؛ خداداد عزیزی قابلیت خود را به تیم ملی می‌برد؟

خداداد عزیزی مشاور جدید امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران در سال‌های اخیر بیشتر از مستطیل سبز در برنامه‌های صدا و سیما و شبکه‌های خانگی دیده شده است.
کدخبر (225166) | 08 شهریور 1402 | ساعت 15:52
0 145
مشاور تیم ملی در پروژه ضد جاسوسی؛ خداداد عزیزی قابلیت خود را به تیم ملی می‌برد؟
خداداد عزیزی مشاور جدید امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران در سال‌های اخیر بیشتر از مستطیل سبز در برنامه‌های صدا و سیما و شبکه‌های خانگی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، خداداد عزیزی به تازگی توسط امیر قلعه‌نویی به عنوان مشاور تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است. او که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف فوتبال را دارد، طی سال‌های پس از دوران بازنشستگی خود، فعالیت‌های قابل توجهی در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و شبکه‌های نمایش خانگی داشته است. او در چند سال اخیر به عنوان یکی از مربیان برنامه استعدادیابی فوتبالی شبکه 3 فعالیت داشته و در این زمینه موفق نشان داده است. خداداد عزیزی همچنین در برنامه‌های سرگرمی مختلف شبکه‌های خانگی نیز حضور داشته که از جمله آنها می‌توان به برنامه شب‌های مافیا اشاره کرد. البته در این برنامه چهره‌های فوتبالی دیگری نیز مانند فیروز کریمی هم حضور داشتند که در این میان عزیزی به دلیل تیزهوشی و زیرکی در تشخیص مافیا، به سرعت در میان تماشاگران و آنهایی که این بازی جذاب را انجام می‌دهند، به محبوبیت رسید. حالا او به تازگی در یک برنامه دیگر به نام «ضد» حضور پیدا کرده است. برنامه‌ای سرگرم کننده که مانند بازی مافیا سبکی دزد و پلیسی دارد. او در آخرین قسمت این برنامه نقش «ضدجاسوس» را بر عهده داشت و موظف بود افراد جاسوس درون گروه را بیابید. عزیزی همچون برنامه شب‌های مافیا، در این برنامه هم سرعت عمل خوبی داشت و توانست خیلی زود عوامل تیم جاسوسی را تشخیص دهد و آنها را از بازی خارج کند. به نظر می‌رسد خداداد عزیزی قابلیت خوبی در شناسایی افراد مزاحم و مشکوک دارد و می‌تواند از آن در چنین بازی‌هایی استفاده کند. ممکن است این قابلیت به کمک تیم‌ ملی فوتبال هم بیاید و او بتواند به امیر قلعه‌نویی در شناسایی افراد و جریان‌های مخرب کمک کند! ضمن آنکه طی روزهای گذشته حضور جواد خیابانی در دیگر برنامه شبکه نمایش خانگی به نام شب‌های مافیا، خبرساز شده و تصاویر حضور این گزارشکر قدیمی فوتبال در این مسابقه، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود! آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...