واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی ؛ به این بدنساز ایرانی کمک کنید!

کدخبر (226010) 11 شهریور 1402 | ساعت 20:47
0 1219
پیچیده شدن فرایند صدور ویزای آمریکا برای بهروز تابانی واکنش با واکنش رسانه‌های بین المللی بدنسازی شده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در هر نقطه از جهان، موفقیت در عرصه بین‌المللی بدنسازی تنها به رژیم غذایی و تمرینات سنگین در باشگاه بستگی دارد، البته در هر نقطه‌ای از جهان به جز ایران! بدنسازان ایرانی به جز این موارد، با سدی به نام ویزا روبه‌رو هستند و این معضل در سال‌های گذشته مانع از حضور بسیاری از بدنسازان ایرانی در مسابقات جهانی شده است. هادی چوپان یکی از همین افراد بود و به همین دلیل مستر المپیا 2018 را از دست داد. پیمان ماهری پور پاورلیفتکار ایرانی نیز در سال‌های درگیر همین موضوع بوده و مسابقات جهانی را از دست داده، تا جایی وی که اخیرا واکنش تندی به عدم صدور ویزای خود برای حضور در مسابقات انگلیس نشان داد. بهروز تابانی و وحید بادپی دو بدنساز ایرانی دیگر هستند که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند. این دو سال گذشته مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کردند و به دلیل عدم صدور ویزا، در لاس وگاس حضور نداشتند. بادپی و تابانی امسال نیز این مجوز را دریافت کرده‌اند و علی رغم اخبار خوشی که در رابطه با صدور ویزای بادپی به گوش رسیده، وضعیت صدور ویزای بهروز تابانی اصلا پیشرفتی نداشته است.

واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی ؛ به این بدنساز ایرانی کمک کنید 01یک درخواست بین المللی، به بهروز تابانی کمک کنید!

بهروز تابانی و میلوس سارسف 4 روز پیش و در پستی مشترک در اینستاگرام از ناامیدی خود برای صدور ویزا خبر داده بودند. در کپشن این پست، بهروز تابانی از عدم تعیین زمان ملاقات در سفارت آمریکا در پی درخواست اخیر خود خبر داده و از عدم پاسخگویی سفارت آمریکا به درخواست سال گذشته خود گفته و از دن سالومون رئیس مستر المپیا و تایلر مانیون نایب رئیس NPC و لیگ حرفه‌ای IFBB درخواست کمک کرده است.

واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی ؛ به این بدنساز ایرانی کمک کنید!بعد از چندین واکنش از سوی میلوس سارسف مربی بهروز تابانی نسبت به عدم صدور ویزای وی و درخواست او از مجامع بین‌المللی بدنسازی برای کمک به صدور ویزای این بدنساز ایرانی، این بار کانال یوتیوبی Nick's Strength and Power با انتشار ویدئویی خواهان کمک به این بدنساز ایرانی شده است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این کانال یوتیوبی یکی از رسانه‌های پرطرفدار ورزش بدنسازی با بیش از 1.3 میلیون سابسکرایبر است. این رسانه با به اشتراک گذاشتن تصویری از پست اینستاگرامی میلوس سارسف در همین رابطه، مدعی شده:

بهروز تابانی بدنسازی فوق‌العاده است که در دو سال گذشته موفق به کسب مجوز حضور در دسته اوپن مستر المپیا شده، با این حال او سال گذشته موفق به حضور در این رقابت نشد و به نظر می‌رسد این اتفاق امسال نیز در حال تکرار است.

واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی ؛ به این بدنساز ایرانی کمک کنید 01این کانال یوتیوبی در ادامه با مرور پست مشترک میلوس سارسف و بهروز تابانی عنوان کرده:

بهروز تابانی بدنسازی در لول جهانی است و شکی به این موضوع نداریم. او لیاقت حضور در استیج مستر المپیا را دارد و امیدوارم او را در این استیج ببینیم. هر کسی که این ویدئو را می‌بیند و ایده‌ای برای رفع این مشکل دارد با بهروز تابانی و میلوس سارسف تماس بگیرد. به عنوان یک هوادار بدنسازی، قطعا دوست دارم دارم بهروز تابانی را در مستر المپیا ببینم.

درخواست مجدد بهروز تابانی ؛ حمایتم کنید

در ادامه این ماجرا، بهروز تابانی امروز نیز پست‌هایی در این باره منتشر کرد. او در  پست اینستاگرامی اخیر خود، بار این دیگر خواهان حمایت بیشتر در این مسیر شده و این بار از مسئولین برگزاری مسابقات مستر المپیا و مردم خواسته تا پشتیبان او در مسیر دریافت ویزای آمریکا باشند.

او در این پست اینستاگرامی، ویدئویی از آپدیت بدنی هیجان انگیز خود را به اشتراک گذاشته و متنی را به انگلیسی و فارسی منتشر کرده است:
یک تقاضای مهم از طرفداران و دوستانم دارم. با هشتگ گزاری و پیام‌های درخواستی حمایت در پیج‌های نامبرده در زیر کپشن و حمایت حداکثری خودتون در این مسیر سخت منو همراهی کنید. می‌دونم بی تاثیر نیست و امیدوارم با حمایت‌های شما و هشتگ های سراسریتون تاثیری روی روند ویزای من بگذارید، از تمامی شما ممنونم که حمایتم می‌کنید، مطمئن باشید خوشحالتون خواهم کرد روی استیج مستر المپیا.

اشاره بهروز تابانی به صفحات اینستاگرامی جیک وود (مالک مستر المپیا)، دن سالومون (رئیس مستر المپیا)، تایلر مانیون (نایب رئیس NPC و لیگ حرفه‌ای IFBB)، میلوس سارسف و رسانه‌های Nick's Strength and Power و مستر المپیا بوده است.

آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...