هشدار حبیب نورماگومدوف به اسلام ماخاچف ؛ اولیویرا چیزی برای از دست دادن ندارد!

حبیب نورماگومدوف اعلام کرد که چارلز اولیویرا چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و شاگردش اسلام ماخاچف باید بسیار مراقب این مبارز باشد.
کدخبر (227577) | 17 شهریور 1402 | ساعت 10:11
0 581
هشدار حبیب نورماگومدوف به اسلام ماخاچف ؛ اولیویرا چیزی برای از دست دادن ندارد!
حبیب نورماگومدوف اعلام کرد که چارلز اولیویرا چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و شاگردش اسلام ماخاچف باید بسیار مراقب این مبارز باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران ام ام ای بی صربانه در انتظار مبارزه مجدد UFC 294 بین اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا هستند. اولیویرا در حالی در ماه اکتبر امسال در قلب ابوظبی برای رستگاری مقابل ماخاچف می‌جنگد که مبارز داغستانی برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خود در UFC، بدون مربی‌اش در گوشه رینگ به سراغ یکی از مهمترین مبارزات زندگی‌اش می‌رود. این در حالی است که غیبت حبیب نورماگومدوف در مبارزه پرتماشاگر اسلام ماخاچف مقابل الکساندر ولکانوفسکی کاملا احساس می‌شد؛ مبارزه‌ای که ماخاچف برای اولین بار طی چند سال اخیر بیش از هر زمانی به شکست نزدیک شده بود. در حال حاضر نورماگومدوف به عنوان قهرمان سابق و بی چون و چرای دسته سبک وزن، نبرد سخت‌تری را برای ماخاچف پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که یک برد قاطعانه برای یکی از دو طرف رقم بخورد.

اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا ؛ این مبارزه فرق می کند!

آخرین مبارزه بین اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا در UFC 280 برگزار شد که ماخاچف به روند بردهای متوالی اولیویرا پایان داد و طلای دسته سبک وزن را به داغستان بازگرداند. در حالی که عقاب به توانایی شاگردش برای تسلط و غلیه بر رقیب برزیلی‌اش اعتماد دارد اما با این حال مبارزه برگشت متفاوتی را پیش‌بینی می‌کند و باور دارد که اولیویرا در این مبارزه از پویایی بیشتری برخوردار خواهد بود. هشدار حبیب نورماگومدوف به اسلام ماخاچف ؛ اولیویرا چیزی برای از دست دادن ندارد! قهرمان سابق سبک وزن UFC در مجموع یک مسابقه چالش برانگیز را برای هر دو مبارز متصور است و معتقد است ماخاچف با آزمونی حتی سخت‌تر از مبارزه اول آنها روبرو خواهد شد. حبیب می‌گوید اولیویرا به نقطه‌ای رسیده است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد که همین زمینه را برای یک رویارویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی فراهم می‌کند.
خطرات بیشتری برای اسلام وجود خواهد داشت. اولیوریا چیزی برای از دست دادن ندارد. او قبلا باخته است. من فکر می کنم مبارزه آسانی برای هر دوی آنها نخواهد بود. برای اسلام، مبارزه دوم دشوارتر از مبارزه اول خواهد بود. این نظر کاملا شخصی من است.
در ابتدای سال، زمانی که حبیب نورماگومدوف اعلام کرد به طور کامل از دنیای MMA کناره‌گیری می‌کند، موجی از واکنش‌ها در دنیای ورزش‌های رزمی به اره افتاد. از آن زمان تا کنون عقاب هنوز به عنوان مربی هم به رینگ بازنگشته است. هشدار حبیب نورماگومدوف به اسلام ماخاچف ؛ اولیویرا چیزی برای از دست دادن ندارد!

اسلام ماخاچف در نبود حبیب نورماگومدوف آسیب پذیر است

این در حالی است که نقش موفق حبیب نورماگومدوف در بسیاری از مبارزات پس از آن کاملا مشخص بود. تصمیم غیرمنتظره حبیب برای کناره‌گیری از مربیگری به دلیل تمایل قلبی او برای اختصاص دادن لحظات ارزشمندتر به خانواده اش بود. اعتبار این مبارز بازنشسته داغستانی چیزی است که کمتر کسی می‌تواند در تاریخ این ورزش تکرار کند. حضور او نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس برای مبارزش می‌شود بلکه یک مزیت تاکتیکی متمایز با توجه به ضریب هوشی بسیار زیاد او است. حالا نبود حبیب نورماگومدوف در گوشه رینگ مبارزه اسلام ماخاچف، خبری خوبی برای این قهرمان نیست زیرا در تنها مبارزه‌ای که او در گوشه رینگ حضور نداشت، ماخاچف آسیب پذیرترین رقابت خود را پشت سرگذاشت. جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...