استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023

درک لانسفورد عنوان کرده است که به وزن خود افزوده و معتقد است که در ماه نوامبر امسال او و هادی چوپان برای کسب مقام نخست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
کدخبر (212263) | 07 مرداد 1402 | ساعت 06:36
0 935
استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023
درک لانسفورد عنوان کرده است که به وزن خود افزوده و معتقد است که در ماه نوامبر امسال او و هادی چوپان برای کسب مقام نخست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، درک لانسفورد همچنان در حال طراحی استراتژی بازی خود برای شکست هم تیمی‌اش، هادی چوپان، در دوره آتی مستر المپیا است. در قسمت اخیر پادکست Menace، لانسفورد عنوان کرد که حدود 3.5 تا 4.5 کیلوگرم به وزن خود افزوده و معتقد است که در ماه نوامبر امسال او و هادی چوپان برای کسب مقام نخست با یکدیگر رقابت خواهند کرد. شتاب حرکت و رشد درک لانسفورد پس از شرکت در مسابقات پیتسبورگ 2022 شدت بیشتری گرفت. اتفاقی که باعث شد این رویداد به نقطه پرشی برای درک لانسفورد تبدیل شود، پیشی گرفتن او از بیگ رامی قهرمان دو دوره اخیر آن زمان مستر المپیا بود. در آن زمان، درک لانسفورد قهرمان دسته 212 پوند مستر المپیا بود و در مقابل برخی از بهترین ورزشکاران دسته آزاد دنیا مانند نیک واکر، براندون کری، هانتر لابرادا و کوئینتون اریا قرار گرفته بود. فیگورگیری او به‌عنوان مهمان در پیتسبورگ 2022 و عملکردی درخشانی که داشت، باعث شد حدس و گمان‌هایی درباره احتمال دعوت ویژه او به مسابقات مستر المپیا 2022 مطرح شود. در ادامه برگزارکنندگان این رویداد در ماه سپتامبر سال قبل دعوتنامه ویژه‌ای را برای لانسفورد ارسال کردند و قهرمان دسته 212 پوند بی‌درنگ آن را پذیرفت. او و مربی‌اش، هنی رامبد، وقت را از دست ندادند و به‌سرعت روند آماده‌سازی را آغاز کردند. وقتی زمان رفتن روی صحنه بزرگترین رقابت بخش آزاد مردان فرا رسید، درک لانسفورد در شبی فراموش نشدنی از فرصت به‌وجود آمده استفاده کرد و در رقابتی نزدیک با هادی چوپان و نیک واکر، پس از چندین مرحله قضاوت سخت و نفس‌گیر توسط استیو واینبرگر در نهایت پس از گرگ ایرانی در جایگاه دوم قرار گرفت. با این حال، او لاس وگاس را در حالی ترک کرد که حالا دیگر به‌عنوان یکی از مدعیان صاحب نام دسته آزاد بدنسازی شناخته می‌شد. امسال هم نگاه‌ها به درک لانسفورد دوخته شده است. او قرار است دومین حضورش را در مستر المپیا تجربه کند. او با نزدیک شدن به زمان برگزاری این مسابقات، طرفدارانش را درمورد رژیم غذایی، تمرینات، مصرف مکمل‌ها و ذهنیت خود مطلع نگه می‌دارد. استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023لانسفورد در این پادکست به میلوس سارسف و دنیس جیمز و کریس کورمیر پیوست تا درباره پیشرفتش و اینکه چه پیشرفت‌هایی برای کنار زدن هادی چوپان نیاز دارد، گفتگو کنند.


صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


 

استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان

به گفته درک لانسفورد، او برای مستر المپیا 2023، حدود 3.5 تا 4.5 کیلوگرم عضله به‌دست آورده است. او معتقد است که بهبود عضله چهارسر، پاها و سینه به او کمک می‌کند تا هادی چوپان را در نوامبر شکست دهد.
من در نقطه شروع بهتری قرار دارم. نباید نگران عفونت پوستم باشم. درحال حاضر، به‌راحتی 3.5 تا 4.5 کیلوگرم عضله بیشتر دارد.
در ادامه کریس کورمیر عنوان کرد:
من فکر می‌کنم او بهترین در جهان است، دنیس.
لانسفورد در ادامه اضافه کرد:
اگر همه نام‌ها در حد و اندازه خودشان باشند و من بتوانم با آن‌ها مقابله کنم، راهی برای قهرمانی پیدا خواهم کرد. هادی قهرمان است و استحقاق قهرمانی را داشت. اگر به امتیازات داوران نگاه کنید، بین من و هادی اختلاف اندکی وجود داشت اما بعد از آن، فاصله‌های امتیازی زیادی وجود داشت. بنابراین، روی کاغذ مدعی اصلی فقط هادی است. البته سامسون داودا هم یک تهدید جدی است. 5 یا 6 رقیب جدی و نزدیک وجود دارد اما فکر می‌کنم چیزی که خواهید دید، رقابت بین من و هادی باشد و شاهد رقابت آرنولد کلاسیک 2023 میان نیک واکر و سامسون داودا برای رتبه‌های سوم و چهارم خواهید بود. این فقط نظر من است و شاید برای گفتن آن کمی زود باشد. اگر بتوانم شرایط بهبود یافته عضلات قفسه سینه خود را حفظ کنم و با شرایط کاملی وارد رقابت شوم، فکر می‌کنم تنها کاری که باید انجام دهم، داشتن یک نسخه سخت‌تر و بزرگ‌تر از سال گذشته است. فکر نمی‌کنم لازم باشد اینجا بنشینم و هادی را نگاه کنم و این همان جایی است که می‌خواهم هادی را شکست دهم. من از سال گذشته فقط با خودم رقابت کردم.
استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023لانسفورد علی‌رغم داشتن یک مربی مشترک به نام هنی رامبد با هادی چوپان، باور ندارد که این امر در مسابقات بدنسازی به هر طریقی روی همه چیز تأثیر بگذارد.
موفقیت من، موفقیت رامبد است. اگر یک مربی در یک بخش از مستر المپیا دو نماینده داشته باشد و آن‌ها دو نفر برتر باشند، اگر من مربی باشم، اهمیت نمی‌دهم که کدام یک قهرمان شده‌اند و فقط با آن‌ها جشن می‌گیرم.

رقابت نیک واکر و سامسون داودا

میلوس سارسف و کریس کورمیر بر این موضوع توافق دارند درک لانسفورد با داشتن شکم بهتر، به ویژه در بخش عضلات سراتوس، روی صحنه غیرقبل چشم‌پوشی خواهد بود. سارسف می‌گوید:
فکر نمی‌کنم که شما به خوبی جزئیات عضلات شکم و عضلات سراتوس را بررسی کرده باشید.
کورمیر می‌افزاید:
عضلات بهتر شکم به چشم داوران می‌آید و عضلاتی که لانسفورد برای ارائه کردن دارد، هر داوری را مجاب خواهد کرد که فقط به دادن بالاترین جایگاه به وی راضی شود. شما پاها و عضلات قفسه سینه خوبی دارد و فقط کافی است به مستر المپیا بروید و آن را نمایش دهید.
لانسفورد معتقد است که مستر المپیا 2023 شاهد برگزاری مجدد آرنولد کلاسیک خواهد بود؛ جایی که نیک واکر با داودا مبارزه کرد اما این بار، آن‌ها برای کسب مقام‌های سوم و چهارم به یکدیگر فشار خواهند آورد.
این واقعیت که سامسون داودا توانست نیک واکر را در آرنولد کلاسیک شکست دهد، این واقعیت را به ما بازتاب می‌دهد که او بازهم می‌تواند واکر را از پیش بردارد. فکر می‌کنم نیک واکر در مستر المپیا فرم بهتری داشته باشد و او هنوز هم می‌تواند سامسون را شکست دهد.
استراتژی درک لانسفورد برای شکست هادی چوپان در مستر المپیا 2023درک لانسفورد به نگاهی به آینده به این باور رسیده که می‌تواند قبل از نیک واکر به قهرمانی مستر المپیا برسد و میلوس سارسف می‌گوید لانسفورد می‌تواند چند جام ساندو را به خانه ببرد.
انشاالله سالم بمانم و مصدومیت نداشته باشم. من هنوز هم به‌دنبال رسیدن به آن قهرمانی هستم.
کورمیر با اشاره به اینکه لانسفورد قبل از واکر برنده مستر المپیا خواهد شد، معتقد است که جهش یافته قبل از اینکه همه چیز به پایان برسد، قهرمان مستر المپیا خواهد شد.
وقتی به شما نگاه می‌کنم، این حس را دارم که شما یک مرد قدرتمند هستید که می تواند یک قهرمان چندگانه باشد. شما 30 ساله هستید.
لانسفورد می‌گوید:
گوش کن، مرد، من قاضی نیستم اما همیشه روی خودم شرط می‌بندم. من اگر اینجا هستم برای این است که به قهرمانی برسم.
لانسفورد اعلام کرد که اگر بتواند 3 ماه دیگر قهرمانی مستر المپیا را به‌دست آورد، حضور در آرنولد کلاسیک سال آینده را در نظر خواهد گرفت.
این احتمال وجود دارد که در صورت قهرمانی در مستر المپیا، آرنولد کلاسیک را در نظر بگیرم. من باید مأموریتم را در مستر المپیا انجام دهم و ببینم چگونه پیش می‌رود.
درک لانسفورد از چالش‌های تمرینی ابایی ندارد. در یک همکاری ویژه با تلویزیون المپیا، او به‌همراه کریس کورمیر، برای تقویت عضلات پشت تمرین سنگینی را با سامسون داودا برگزار کردند. در این میان طرفداران از اندازه هر دو بدنساز که چندین ماه از مسابقات ورزشی دور بودند، شگفت‌زده شدند. داودا رسماً اعلام کرده است که اگر بتواند عضلات پشت خود را تقویت کند، هادی چوپان و نیک واکر نمی‌توانند رقیبش باشند. در همین حال، نیک واکر معتقد است که او و درک لانسفورد برای کسب مدال طلا در مستر المپیا 2023 خواهند جنگید. واکر شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی هادی چوپان قائل نیست. همچنین برخی از بزرگان بدنسازی مانند رونی کلمن به درک لانسفورد اعتماد بیشتری دارند. کلمن اخیراً پیش‌بینی کرده که درک لانسفورد در مستر المپیا 2023 هادی چوپان را شکست خواهد داد و همچنین او را بدنساز موردعلاقه خود در این نسل نامید. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...