«تیغه» در 53 سالگی؛ تو راسخ‌ترین بدنساز تاریخی! + ویدئو

دکستر جکسون اخیراً ویدئویی از تمرینات سینه خود را در صفحه اینستاگرامش به انتشار رسانده است که واکنش کاربران را به همراه داشته.
کدخبر (211808) 07 مرداد 1402 | ساعت 09:55
1 244
دکستر جکسون اخیراً ویدئویی از تمرینات سینه خود را در صفحه اینستاگرامش به انتشار رسانده است که واکنش کاربران را به همراه داشته.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دکستر جکسون یکی از مشهورترین بدنسازان دهه‌های اخیر است که توانست به‌لطف انضباط حرفه‌ایش در مسابقات مستر المپیا 2008 و همچنین مسابقات مسترز المپیا 2012 به‌عنوان قهرمانی دست یابد. این بدنساز آمریکایی حتی حالا و در سن 53 سالگی نیز در شیپ بدنی بسیار مناسبی قرار دارد و اندامش هنوز نیز رشک‌برانگیز است. دکستر جکسون که هم در مستر المپیا و هم در مسترز المپیا به مقام قهرمانی دست یافته است؛ به‌عنوان یکی از سخت‌کوش‌ترین چهره‌های دنیای بدنسازی شناخته می‌شود. جکسون مدت‌هاست که به‌طور مرتب ازطریق شبکه‌های اجتماعی با طرفداران خود در ارتباط است. او نه‌تنها آپدیت‌های بدنی خود و فیزیک فوق‌العاده‌اش را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد؛ بلکه همواره دنبال‌کنندگانش را تشویق به تمرین کردن نیز می‌کند.

تمرینات سینه دکستر جکسون

دکستر جکسون اخیراً ویدئویی از تمرینات سینه خود را در صفحه اینستاگرامش به انتشار رسانده است. جکسون این ویدئو را با این کپشن همراه کرده است:
رفیق شما مشغول به کار است؛ امیدوارم که شما نیز مشغول باشید.
بهترین روحیه‌ی دکستر جکسون همین است که همیشه به علاقه‌مندان به بدنسازی برای پیش بردن مسیرشان انگیزه می‌دهد. او با هر ویدئویی که پست می‌کند، آن‌ها را تشویق به تمرین کردن می‌کند.
ویدئوی اخیر جکسون به تمرینات سینه اختصاص دارد و او را در حال اجرای حرکت پرس بالا سینه نشان می‌دهد. جکسون این ست تمرینی را در 11 حرکت و با دو وزنه 40 کیلویی به انجام می‌رساند. او سپس به‌سراغ حرکت فلای سینه دمبل می‌رود و این ست را در 4 حرکت به اجرا می‌رساند. جکسون با اجرای 4 حرکت از پرس زیر سینه دستگاه و 7 حرکت از فلای سیم کش به برنامه تمرینی خود خاتمه می‌دهد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym/


انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرام دکستر جکسون یک بار دیگر طرفداران بدنسازی را مبهوت قدرت بدنی و حجم عضلات او ساخت. کاربرانی که تحت تأثیر تعهد جکسون به تمرین و استمرار او در این مسیر قرار گرفته بودند در قالب کامنت تحسین‌های زیادی را نثار این بدنساز کهنه‌کار نمودند.

واکنش کاربران به ویدئوی اخیر دکستر جکسون

ویدئوی اخیر دکستر جکسون با کامنت‌های تحسین‌آمیز زیادی از جانب دنبال‌کنندگان او مواجه شده است. یکی از کاربران، او را «توقف‌ناپذیر» نامیده است و دیگری او را برادر بزرگ‌تر خود خوانده است!
«تیغه» در 53 سالگی؛ تو راسخ‌ترین بدنساز تاریخی! + ویدئوروابط دکستر جکسون با طرفدارانش و انگیزه‌دهی آن‌ها به یکدیگر کاملاً دو طرفه است. یکی از آن‌ها در قالب کامنت خطاب به جکسون نوشته است:
ادامه بده قهرمان! ادامه بده! تو شگفت‌انگیزی! احترام کامل من نثار تو!
یکی دیگر از کاربران، با اشاره به تعهد دکستر جکسون به حفظ اندام مطلوب خود نوشته است:
از نظر من، تو یکی از پنج بدنساز برتر تاریخ هستی. تو در عین حال، راسخ‌ترین و ثابت‌قدم‌ترین بدنساز تاریخ نیز هستی.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سن صرفا یک عدد هستش ، مهم اراده هستش و امید 💪🏼
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...