بهروز تابانی ، پالم جمیرا، باشگاه بینوس و موتور 1000 ! + ویدئو

بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد طی روزهای اخیر تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را در باشگاه بینوس وان دبی برگزار کرده است.
کدخبر (214801) 10 مرداد 1402 | ساعت 00:00
0 214
بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد طی روزهای اخیر تمرینات خود برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 را در باشگاه بینوس وان دبی برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد که با قهرمانی در استیج آرنولد کلاسیک برزیل 2023 مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرده، این روزها تمرینات خود برای حضور پرقدرت در بزرگترین استیج سال را در باشگاه بدنسازی بینوس وان دبی پشت سر می‌گذارد. باشگاه بینوس وان دبی یکی از مشهورترین و بهترین باشگاه‌های بدنسازی در سطح جهان است. این باشگاه که همواره پذیرای بدنسازان بزرگ جهان بوده و به جز بدنسازانی که به طور مقطعی در این باشگاه تمرین می‌کنند، چهره‌های سرشناسی نیز به طور دائم مشغول تمرین در این باشگاه هستند. بیگ رامی، کای گرین، رونی کلمن، مایک اوهرن، اولیسس مدی، ژان کلود ون دام و ... در میان چهره‌های سرشناس جهانی و هادی چوپان، موسی اسماعیل‌پور، وحید بادپی، حسین کریمی و … در میان بدنسازان ایرانی از جمله بدنسازانی هستند که به طور دائم و مقطعی در این باشگاه تمرین کرده‌اند.

بهروز تابانی در باشگاه بینوس وان دبی

بعد از قهرمانی در برزیل و تمرینات مقطعی، بهروز تابانی از چندی پیش تمرینات خود را برای حضور در مستر المپیا 2023 آغاز کرد. زیر نظر میلوس سارسف، او در آغاز تمرینات خود حدود 123 کیلوگرم وزن داشت، وزنی که در روزهای اخیر به بیش از 130 کیلوگرم رسیده و حال او در دبی وارد فاز سنگین‌تری از تمرینات خود شده‌ است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او به زودی فاز کات عضلات را آغاز خواهد کرد و با بهره‌مندی از ژنتیک استثنایی و بدنی که کمتر ضعف دارد در مستر المپیا به دنبال درخشش خواهد بود. او در آخرین مصاحبه خود گفته بود که عضلات چهار سر ران وی هنوز حجم قابل قبولی را ندارند، البته باید گفت که در مجموع وی عضلات پای خوبی دارد. عضلات بغل پای وی یکی از بهترین‌ها حتی در سطح بدنسازان حرفه‌ای است و کات عضلات سرینی او نیز واقعا چشم‌گیر است. او در هفته‌های اخیر، هفته‌ای دو بار تمرینات پا را پشت سر می‌گذارد و در تلاش است تا اندک ضعف‌های خود را پوشش دهد. بهروز تابانی اخیرا ویدئوهایی از تمرینات روز سرشانه و همچنین حضور خود در دبی را به اشتراک گذاشته است. در نخستین ویدئو، او مشغول اجرای حرکت نشر از جانب نشسته با دستگاه است.

ویدئو: نشر از جانب نشسته با دستگاه بهروز تابانی


این بدنساز ایرانی در ویدئوی دوم حرکت پرس سرشانه با دستگاه را اجرا می‌کند.

ویدئو: پرس سرشانه با دستگاه بهروز تابانی


بهروز تابانی در سومین ویدئویی که به اشتراک گذشته، به اجرای حرکت نشر از جلو ایستاده با دمبل مشغول است.

ویدئو: تمرین نشر از جلو ایستاده با دمبل بهروز تابانی


دیگر ویدئویی که این بدنساز منتشر کرده به اجرای حرکت سرشانه فلای معکوس اختصاص دارد.

ویدئو: تمرین سرشانه فلای معکوس بهروز تابانی

دبی گردی بهروز تابانی

تمرین در باشگاه تنها فعالیت بهروز تابانی در دبی نبوده و او تصاویر و ویدئوهایی از حضور خود در این شهر را هم به اشتراک گذاشته است.
بهروز تابانی ، پالم جمیرا، باشگاه بینوس و موتور ۱۰۰۰ ! + ویدئودر کنار چند سلفی و عکس یادگاری که حجم وحشتناک عضلات وی در آنها کاملا مشهود است، تابانی تصویری جذاب با پس زمینه پالم جمیرا را به اشتراک گذاشته، با این حال این پایان ماجرا نیست. بهروز تابانی ، پالم جمیرا، باشگاه بینوس و موتور ۱۰۰۰ ! + ویدئو در تصویری دیگر او در دبی آکواریوم مجموعه دبی مال دیده شده است، مجموعه‌ای که بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان است. تصویر مورد نظر مربوط به تونل آکواریوم معروف این مجموعه سرپوشیده گرفته شده که یکی از بزرگترین جاذبه‌های شهر دبی است.
بهروز تابانی ، پالم جمیرا، باشگاه بینوس و موتور ۱۰۰۰ ! + ویدئودر یکی دیگر از ویدئوها، تابانی مشغول راندن موتور سواری است. او در توضیح ویدئو از علاقه خود به موتور سنگین گفته و و البته تاکید کرده که در دبی نمی‌توان بدون گواهینامه موتورسواری کرد!

ویدئو: موتورسواری بهروز تابانی در دبی

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...