چالش جدید ادی هال در سومو؛ قوی‌ترین مرد جهان به کشتی سنتی ژاپنی رو آورده است

ادی هال، قهرمان سابق مسابقات قوی‌ترین مردان جهان می‌ خواهد این‌بار شانس خود را در مسابقات سومو (کشتی سنتی ژاپنی) امتحان کند.
کدخبر (194485) | 24 خرداد 1402 | ساعت 21:33
0 522
چالش جدید ادی هال در سومو؛ قوی‌ترین مرد جهان به کشتی سنتی ژاپنی رو آورده است
ادی هال، قهرمان سابق مسابقات قوی‌ترین مردان جهان می‌ خواهد این‌بار شانس خود را در مسابقات سومو (کشتی سنتی ژاپنی) امتحان کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ادی هال، قوی‌ترین مرد جهان در سال 2017 اخیرا یک چالش جدید را تجربه کرده و با یکی از قهرمانان سومو به تمرین و مبارزه پرداخته است. هال همواره در تلاش است تا چیزهای جدید را تجربه کند و حدود تجربیات خود را وسعت ببخشد. حالا او در همین راستا به‌تازگی وارد دنیای ورزش رزمی سومو شده است. ادی هال، قوی‌ترین مرد جهان در سال 2017

چالش جدید برای ادی هال؛ در کشتی سنتی ژاپنی

ادی هال انگلیسی قهرمان سابق مسابقات قوی‌ترین مردان جهان است که چندین رکورد مختلف را نیز در اختیار خود دارد. هال در سال 2017 توانست رقیب و دشمن دیرینه‌ی خود یعنی هافثور پی یرشون را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را مال خود کند. اما حالا که ادی هال دیگر در مسابقات حرفه‌ای به رقابت نمی‌پردازد سعی دارد چالش‌های جدیدی را تجربه کند و چیزهای تازه‌ای را امتحان کند. او حتی یک مبارزه بوکس برابر هافثور پی یرشون را نیز پشت سر گذاشت که البته با پیروزی پی یرشون همراه بود. حالا ادی هال خود را در بستر تازه‌ای یافته است. قوی‌ترین مرد جهان تصمیم گرفته است تجربه‌ای را نیز در کشتی سنتی ژاپنی یعنی سومو پشت سر بگذارد. اما از آغاز سوال اصلی این بود که آیا مهارت‌های هال اساسا برای موفقیت در ورزشی چون سومو مناسب است؟ کشتی سنتی ژاپنی «سومو»

تمرینات سومو ادی هال در یوتیوب سروصدا به‌پا کرد

ادی هال تمرینات سومو را زیر نظر قهرمان سابق این مسابقات و مربی فعلی سومو یعنی استیو پیتمن پشت سر می‌گذارد. موفقیت در مسابقات قوی‌ترین مردان به‌طور ساده تنها نیازمند داشتن سطح وحشتناکی از قدرت بدنی است. اما اوضاع در خصوص سومو پیچیده‌تر از اینهاست. گرچه قوانین این ورزش بسیار ساده است اما وقتی قرار است کار را در مرحله‌ی اجرا پیش ببری اوضاع به‌شدت بغرنج خواهد شد. آن هم برای یک تازه‌کار بی‌تجربه. در این ورزش تکنیک نیز به‌اندازه‌ی قدرت حائز اهمیت است. کشتی‌گیرانی با جثه‌ی کوچکتر و قدرت بدنی کمتر می‌توانند در سومو حریفان غول‌پیکر خود را شکست دهند. ادی هال، قوی‌ترین مرد جهان در سال 2017 در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است ادی هال و استیو پیتمن در کنار یکدیگر و در حال انجام تمرینات سومو دیده می‌شوند. پیتمن در این ویدئو می‌گوید:
شرکت در مسابقات قوی‌ترین مردان یک تمرین ابتدایی خوب برای شروع سومو است.
ادی هال در این ویدئو نشان می‌دهد که کار خود را در سومو بسیار خوب پیش می‌برد. او با عملکرد مناسبش در برابر قهرمان سابق مسابقات سومو به نوعی خودش را در نزد طرفدارانش روسفید کرد. هال نشان داد که درک بالایی از این ورزش رزمی دارد و می‌تواند در آن به موفقیت دست یابد. جدید ترین اخبار ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...