کریستیانو رونالدو و حضور در WWE Night Of Champions عربستان

در آستانه برگزاری Night of Champions در عربستان، گمانه زنی های زیادی در مورد این رویداد تماشایی مطرح شده است.
کدخبر (185864) 06 خرداد 1402 | ساعت 09:07
0 222
در آستانه برگزاری Night of Champions در عربستان، گمانه زنی های زیادی در مورد این رویداد تماشایی مطرح شده است.

به گزارش سرخ نیوز، WWE دوباره به عربستان بازگشته و شاهد برگزاری یک رویداد جذاب کشتی کج در شهر جده عربستان خواهیم بود. براساس گمانه زنی های مطرح شده کریستیانو رونالدو نیز یکی از میهمانان ویژه این شوی جذاب و تماشایی در شهر جده خواهد بود. این ستاره پرتغالی همیشه یکی از طرفداران WWE بوده و ارتباط خوب و صمیمانه ای با بسیاری از ستاره های این ورزش دارد که در بین آنها نام ری میستریو، تریپل اچ و افراد دیگری دیده می شود. البته رونالدو به خاطر درگیری هایش در دنیای فوتبال هرگز این فرصت را نداشته که از نزدیک به تماشای رویداد جذاب WWE بنشیند ولی این بار شرایط برای او متفاوت خواهد بود و او می تواند شانس تماشای از نزدیک این رقابت بزرگ را داشته باشد.

کریستیانو رونالدو و حضور در WWE Night Of Champions عربستانکریستیانو رونالدو ؛ مهمان ویژه کشتی نایت آف چمپیونز

«TCR» که یک منبع مطمئن برای بسیاری از افراد در توئیتر است، حالا به موضوع جالب توجهی اشاره کرده و یادآور شده که کریستیانو رونالدو احتمالا در نایت آف چمپیونز 2023 در جده حضور خواهد یافت. حضور رونالدو در این رویداد به جذابیت این شو اضافه خواهد کرد و رسانه های مختلفی نیز به این موضوع اشاره کرده اند. در رقابت سنگین وزن، «ست رالینز» با «اِی جی استایلز» رقابت خواهد کرد و این مسابقه، قهرمان جدید WWE را مشخص خواهد نمود. به گفته منابع آگاه رونالدو نیز احتمالا شاهد این رقابت جذاب خواهد بود. در سال های اخیر، سلبریتی‌های زیادی به تماشای مسابقه های WWE نشسته اند که از جمله آنها می توان به «اسنوپ داگ»، «استفن آمل»، «بد بانی» و افراد دیگری اشاره کرد. حالا ممکن است بتوانیم به زودی نام رونالدو را نیز به این لیست اضافه کنیم.

کریستیانو رونالدو و حضور در WWE Night Of Champions عربستانهمزمانی نایت آف چمپیونز با بازی النصر

لازم به ذکر است که کریستیانو رونالدو در روز برگزاری این رقابت، یک مسابقه حساس نیز در فوتبال عربستان دارد و باید همراه با تیمش النصر، به مصاف اتفاق برود و همین موضوع ممکن است حضورش برای تماشای مسابقه WWE را با اما و اگرهایی همراه کند. در سال های اخیر WWE رویدادهای بین المللی متعددی را برگزار کرده و عربستان هر ساله یکی از مکان های ثابت برای برگزاری این رقابت بوده. امسال نیز اوضاع به همین ترتیب است و شهر جده میزان چند مسابقه تماشایی خواهد بود.

در انتظار معرفی قهرمان جدید WWE

قهرمان امسال در رقابت بین ست رالینز و ای جی استایلز مشخص می شود و سوپراستارهایی مثل «ریا ریپلی»، «گونتر» و «بیانکا بلر» نیز از عناوین قهرمانی شان دفاع خواهند کرد. یکی از نکات جالب توجه شوی امسال، مسابقه «Undisputed Tag Team Championship» است که با حضور «کوین اونز»، «سامی زین»، «رومن رینز» و «سولو سیکوا» برگزار می شود.
به علاوه «Night of Champions» هزارمین روز سلطنت عنوان تاریخی «رومن رینز» خواهد بود و احتمالا WWE مراسم ویژه ای را به این بهانه تدارک دیده است. شوی خیره کننده جده، به نحوی به منزله درج شدن نام رومن رینز در لیست نخبگان سوپراستارهای WWE خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...