کودی رودز و تبدیل شدن به برترین کشتی گیر WWE / «کابوس آمریکایی» و داستان احتمالی‌اش!

کودی رودز در رسلمنیا 39 از رومن رینز شکست خورد. با این حال، او همچنان یکی از ستاره های محبوب WWE محسوب می‌شود و طرفداران مشتاقانه کشتی ها و حواشی او را دنبال می‌کنند.
کدخبر (183577) | 02 خرداد 1402 | ساعت 08:58
0 731
کودی رودز و تبدیل شدن به برترین کشتی گیر WWE / «کابوس آمریکایی» و داستان احتمالی‌اش!
کودی رودز در رسلمنیا 39 از رومن رینز شکست خورد. با این حال، او همچنان یکی از ستاره های محبوب WWE محسوب می‌شود و طرفداران مشتاقانه کشتی ها و حواشی او را دنبال می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، هم اکنون بیش از یک سال است که «کابوس آمریکایی» از All Elite Wrestling جدا شده به WWE بازگشته است. ترک AEW توسط کودی رودز و ورود به WWE تیتر یک بسیاری از رسانه های خبری را به خود اختصاص داد و شوک بزرگی به طرفداران او وارد کرد. با این حال او در WWE مانند AEW خوش درخشید و به جایگاه و محبوبیت خوبی در این سازمان دست پیدا کرد. او سریعا به یکی از مهم ترین حریفان جدی رومن رینز تبدیل شد.

کودی رودز ، رومن رینز را شکست می دهد؟

زمانی که کودی رودز در رویال رامبل 2023 شرکت کرد، یکی از جذاب ترین کشتی گیران این رقابت ها بود اما پس از مدتی، به جدی ترین رقیب رومن رینز تبدیل شد؛ آنقدر جدی که بسیاری باور داشتند که کودی رودز، رومن رینز را شکست خواهد داد و به عنوان یک قهرمان، ورزشگاه سوفی را ترک خواهد کرد. با این حال، کودی رودز نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و در رسلمنیا 39 از رومن رینز شکست خورد. این موضوع تعجب بسیاری از طرفداران سر سخت هر دو کشتی گیر را به همراه داشت. این کشتی گیر 37 ساله احتمالا در مسابقه ای دیگر با رومن رینز رو به رو خواهد شد و امیدوار است که به رویای خود در این مسابقه دست پیدا کند. اما چه چیزی می‌تواند از شکست دادن رومن رینز و رسیدن به قهرمانی با ارزش تر باشد؟

ضروت پیروزی کودی رودز مقابل براک لزنر

کودی رودز در رویال رامبل 2023 به همراه براک لزنر رقابت کرد و در نهایت با پیروزی در این مسابقه، موفق شد تا با رومن رینز کشتی بگیرد. کودی رودز باید برای رقابت بر سر قهرمانی از این فیلتر عبور می‌کرد. این کشتی گیر آمریکایی، «هیولا» را در WWE Backlash شکست داد، اما براک لزنر در Raw انتقام خود را از او گرفت. آن ها باید در Night of Champions در شهر جده عربستان با یکدیگر رو در رو شوند. این کشتی، ششم خرداد ماه (بیست و هفتم می) برگزار خواهد شد. نیازی به بیان این موضوع نیست که کودی رودز باید این مسابقه را پیروز شود. پیروزی او مقابل ستاره ای چون براک لزنر می‌تواند موقعیت را برای او فراهم کند تا او در آینده بتوان در «Money in the Bank» حضور داشته باشد. احتمالا لزنر او را به شدت اذیت خواهد کرد اما او هر بار در شمارش دوم یا به کمک طناب های رینگ از شکست فرار خواهد کرد. هدف این مسابقه این است که او به کمک بازیگری و توانایی های خود ثابت کند که می‌تواند مقابل حریفان بزرگی چون رومن رینز رقابت کند. او باید دوباره توجه کل حاضران استادیوم را به خود جلب کند و به همان ابهت سابق خود پیش از مصدومیتش در سال 2022 بازگردد. با این حال، با توجه به رقابت ها و کشتی های او در این مدت، این موضوع کار سختی برای او نخواهد بود.

«کابوس آمریکایی» و تبدیل شدن به برترین کشتی گیر WWE / کودی رودز و داستان احتمالی اش!بازگشت به دوران اوج؛ «کابوس آمریکایی» نباید عجولانه عمل کند

WWE همواره تلاش می‌کند تا زمانی که توجه طرفداران به داستان خاصی از یک کشتی گیر جلب شده، آن ها را به خوبی سرگرم نگه دارد تا آن ها نیز به تماشای این رقابت ها و کشتی ها مانند سابق ادامه دهند. با توجه به اینکه تنها چند روز تا شب قهرمانان باقی مانده، رودز باید تلاش کند تا چند پیروزی کوچک را در مسابقات تلویزیونی به دست بیاورد تا هواداران را بیش از پیش برای رویداد پرداخت به ازای بازدید (PPV) خود آماده کند. او باید در تاریخ دهم تیرماه (یکم ژوئیه) در رقابت های «Money in the Bank» پیروز شود. در سال 2022، به نظر می‌رسید که او باید در این رقابت ها به پیروزی می‌رسید اما مصدومیت او به او اجازه ادامه کار را نداد. به همین دلیل به نظر می‌رسد که او باید در «Money in the Bank» پیروز شود و به مسیر اصلی خود بازگردد و بار دیگر با رومن رینز کشتی بگیرد. با پیروزی در «Money in the Bank»، او فرصت های خوبی در ادامه خواهد داشت. او باید به کمک پیروزی خود، در «اسمک داون» حضور پیدا کند و مسابقات رومن رینز را به هم بریزد و بار دیگر، تنش ها را به اوج خود برساند. او باید با انجام این کارها نشان دهد که قصد او برای رسیدن به قهرمانی جدی است. با این حال، «کابوس آمریکایی» نباید عجولانه عمل کند و نباید به طرزی ناگهانی قهرمان شود. به جای این کار، او باید قرارداد خود را تا «سامر اسلم» حفظ کند و در این رویداد، از قرارداد خود برای یک کشتی رسمی بین او و رومن رینز بر سر کمربند قهرمانی استفاده کند. این خط داستانی مانند خط داستانی بران استرومن در سال 2018 می‌باشد و WWE باید تلاش کند تا این بار، دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند. به هر حال، رودز باید از قرارداد خود استفاده کند تا رومن رینز را در یک مسابقه «I Quit» به چالش بکشد. با انجام این کار، رینز می‌تواند پای جی اوسو را نیز به میان بکشد و داستان را بیش از پیش جذاب کند. با این حال، تمرکز اصلی باید روی «کابوس آمریکایی» باقی بماند اما با انجام این کار، هر دو داستان می‌تواند به طور همزمان پیش برده شود. احتمالا این داستان فوق العاده جذاب با پیروزی نهایی رودز به پایان خواهد رسید و او را به یکی از بزرگترین کشتی گیران این مجموعه تبدیل خواهد کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...