10 ورزشکار تاریخ ساز که فیزیک شگفت انگیزی دارند

در این نوشته می‌توانید اسرار تناسب اندامی که به بهترین ورزشکاران جهان نیرو میدهد را کشف کنید.
کدخبر (224334) | 06 شهریور 1402 | ساعت 06:34
0 670938
10 ورزشکار تاریخ ساز که فیزیک شگفت انگیزی دارند
در این نوشته می‌توانید اسرار تناسب اندامی که به بهترین ورزشکاران جهان نیرو میدهد را کشف کنید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از روشی که به پوست درخشان سیمون بایلز منجر شده گرفته تا تاکتیک‌های آبرسانی پوست یوسین بولت، این مطلب روتین‌های سلامتیای که باعث موفقیت آنها شده را بررسی می‌کند.

لبرون جیمز در مورد تغییر رژیم غذایی‌اش در روز بازی صحبت کرده، در حالی که سرنا ویلیامز از گیاهخواری استقبال می‌کند. این ورزشکاران اسطوره‌ای، مثل مایکل فلپس و راندا روزی، استراتژی‌های انگیزشی خود را، از دنبال رویاهای‌شان رفتن گرفته تا افزایش متابولیسم، به اشتراک گذاشته‌اند.

با ما همراه باشید تا 10 ورزشکاران تاریخ ساز با رویکردهای منحصر به فرد به عظمت، را در مسیر رسیدن به اندام زیبایشان بررسی کنیم.

1. سیمون بایلز

سیمون بایلز پوستی شگفت انگیز دارد. او راز داشتن پوست زیبا و محصولات مورد علاقه‌اش را با نشریه People در میان گذاشت.

Pitera essence مثل یک آب معجزه آسا برای پوست من عمل میکند: آبرسانی و مرطوبش میکند، رنگ پوستم یکدست میشود و پوستم را درخشان میکند. من از اینکه فوق العاده قوی و در عین حال واقعاً سبک است، خوشم میآید. وقتی داستان افسانهای تولیدش را شنیدم – اینکه در یک کارخانه آبجوسازی Sake در ژاپن کشف شد، جایی که تمام آبجوسازهای مسن دست‌های نرم و بدون چین و چروک داشتند - می‌دانستم که باید آن را امتحان کنم، و حالا عاشقش هستم.

سیمون بایلز

2. یوسین بولت

یوسین بولت در مصاحبه با GQ در مورد راز رژیم غذایی و تمرینش صحبت کرد.

من سعی می‌کنم زمان تمرین زیاد غذا نخورم، اما مایعات زیادی مینوشم. در طول روز Gatorade می‌نوشم چون جامائیکا بسیار گرم است. باید در طول روز هیدراته بمانید.

10 ورزشکار تاریخ ساز که اندام شگفت انگیزی دارند

3. لبرون جیمز

لبرون جیمز در مصاحبه با Men's Health در مورد رژیمی که اخیرا در پیش گرفته صحبت کرد.

من قند، لبنیات و کربوهیدرات را در رژیمم نداشتم. فقط گوشت، ماهی، سبزیجات و میوه می‌خوردم. همین. برای 67 روز متوالی. غذای قبل از مسابقه برای من چیزهایی مثل سینه مرغ و شاید کمی پاستا بود. کربوهیدرات‌ کمک زیادی می‌کنند، چون باید بیرون رفت و برای مدت زیادی بازی کرد. اما یک سالاد و مقداری سبزیجات برای من کافیست و قبل از بازی ممکن است یک شیک پروتئین و مقداری میوه بخورم و آماده رفتن شوم.

10 ورزشکار تاریخ ساز که اندام شگفت انگیزی دارند

4. سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز همیشه مطمئن می‌شود که غذای سالم می‌خورد. یکی از کارهایی که او انجام می‌دهد، رژیم گیاه‌خواریست. او دلیل این امر را در مصاحبهای با Women's Health توضیح داد:

من می‌خواهم سبک زندگی سالمی داشته باشم، بنابراین [من] سبزیجات زیادی می‌خورم و اخیراً عمدتاً غذاهای گیاهی می‌خورم، فقط مواد فوق‌العاده سالم.

5. مایکل فلپس

مایکل فلپس در سال 2021 رویدادی مجازی با پاناسونیک داشت و در مورد چگونگی حفظ انگیزه خود صحبت کرد:

من فکر میکنم رویا داشتن مهم است چون چیزی است که شما را راهنمایی می‌کند. چیزی است که به شما کمک می‌کند. به شما انگیزه می‌دهد تا هر روز از رختخواب بلند شوید. رویای من این بود که یک شناگر المپیکی باشم، دارنده رکورد دنیا باشم.

10 ورزشکار تاریخ ساز که اندام شگفت انگیزی دارند

6. راندا روزی

راندا روزی برخی از غذاهای مورد علاقه و اسرار رژیم غذایی خود را با StyleCaster در میان گذاشت:

من رژیم دلچه را دنبال میکنم و روز را از ساعت 7:30 صبح با یک کاسه چیای دلچه شروع میکنم. این وعده شامل دو قاشق غذاخوری چیا، شاهدانه و جو دوسر است، و شهد آگاو، دارچین، دو عدد زغال اخته و یک قاشق غذاخوری از کره بادام به آن اضافه می‌شود. هدف رژیم غذایی من به جای به حداقل رساندن کالری، به حداکثر رساندن دریافت مواد مغذی است و این باعث میشود که سوخت و ساز بدنم سریع بماند.

7. لیونل مسی

لیونل مسی همیشه در تلاش برای روی فرم ماندن است و به طور منظم تمرین می‌کند. او اخیرا ویدئویی از خود در باشگاه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، در این ویدیو، او در حال انجام حرکت چرخش روسی و دراز و نشست با وزنه و دویدن روی تردمیل دیده می‌شود. او در زیر پست خود نوشت:

هرگز تسلیم نشو. هرگز از تعقیب رویاهایت دست برندار.

8. کیتی لدکی

کیتی لدکی در مورد روند تمرینش با E! News صحبت کرد:

در یک روز سخت، دو تمرین شنا و یک جلسه وزنه‌برداری دارم. من دو بار در روز، چهار بار در هفته و یک بار در روز، دو بار در هفته شنا می‌کنم و بعد یکشنبه‌ها تعطیل هستم. من 9 تا 10 بار در هفته شنا می‌کنم و بعد سه جلسه وزنه زدن در هفته دارم.

10 ورزشکار تاریخ ساز که اندام شگفت انگیزی دارند

9. زاین ویلیامسن

در مصاحبه‌ای در پادکست Gil's Arena، زاین ویلیامسن در مورد موقعیتش در بسکتبال حرفه‌ای صحبت کرد.

من به دلایل خاصی در این نقطه هستم، اطرافم را با افراد عاقل پر میکنم. نمی‌خواهم بگویم افراد سن بالا چون خوششان نمی‌آید اما من افراد عاقل را دور خودم جمع می‌کنم و از آنجا شروع می‌کنم.

10. ساکون بارکلی

ساکون بارکلی راز تمریناتش را با Muscle and Fitness در میان گذاشت.

به عنوان بازیکن پست رانینگ بک، شما باید استارت‌های انفجاری بزنید. بنابراین من روی حرکات انفجاری برای قوی نگه داشتن بنیان بدنم تمرکز زیادی می‌کنم. برای قدرت بالا تنه، اسکات سنگین، پاور کلین و بنچ پرس انجام می‌دهم.

10 ورزشکار تاریخ ساز که اندام شگفت انگیزی دارند

آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...