خط و نشان سامسون داودا برای هادی چوپان با یک فیگور جذاب در فیت گیمز 2023

کدخبر (197741) 01 تیر 1402 | ساعت 13:04
4 459
سامسون داودا با حضور خود در فیت گیمز 2023، نشان داد از آمادگی کامل برای مستر المپیا برخوردار است.

به گزارش سرخ نیوز، ساسمون داودا با سرعت زیادی در حال رشد در بخش آزاد رقابت‌های بدنسازی است و به پیشرفت‌هایش ادامه می‌دهد. این بدنساز نیجریه‌ای هفته گذشته با حضور به عنوان مهمان افتخاری در مسابقات فیت گیمز 2023 آمریکا و فیگورگیری در این رویداد، طرفدارانش را شگفت زده کرد. داودا نشان داد که حدود 148 کیلوگرم وزن دارد و برای رقابت در مسابقات پیش‌رو آمادگی خوبی دارد.

 

اگرچه در سال 2022 رشد چشمگیر ساسمون داودا آغاز شد اما از همان ابتدای ورودش به این حرفه پتانسیل او مشهود بود. او در سال گذشته مقام چهارم آرنولد کلاسیک و بوستون پرو را بدست آورد و برای اولین بار راهی مسابقات مستر المپیا شد. داودا در این رویداد عملکردی فراتر از تصور داشت و برخلاف انتظار در رده ششم قرار گرفت. همچنین نشان داد که توانایی رقابت با قهرمان دو دوره مستر المپیا یعنی بیگ رامی را دارد؛ بدنسازی که در مستر المپیا 2022 در رده پنجم جای گرفت و سقوط عجیبی را تجربه کرد.

 سامسون داودا پس از مستر المپیا به آمریکا رفت تا در رقابت آرنولد کلاسیک 2023 حضور داشته باشد؛ جایی که با دو رقیب سرسخت به نام‌های نیک واکر و اندرو جکد برای قهرمانی این مسابقات رقابت کرد و در نهایت بالاتر از هر دوی آنها روی سکوی نخست ایستاد. در حالی که برخی از فعالین رشته بدنسازی، نتایج این مسابقات را بحث برانگیز می‌دانستند، داودا قهرمان شد و به مستر المپیا 2023 راه پیدا کرد.

سامسون داودا قهرمانی مستر المپیا را می‌خواهد

داودا می‌داند که درک لانسفورد را به عنوان نایب قهرمان و هادی چوپان را به عنوان قهرمان مستر المپیا 2022 در پیش دارد و در مواجهه با آنها کار آسانی نخواهد داشت. داودا در مصاحبه با «Muscular Development» عنوان کرده است که تنها راهکاری که می‌تواند او را به قهرمانی مستر المپیا برساند، تقویت عضلات کمر است. اگر آخرین حضور او برای فیگورگیری به عنوان مهمان در فیت گیمز 2023 نشانه پیشرفت او باشد، به نظر می‌رسد داودا در شرایط مطلوبی قرار دارد تا در مستر المپیا 2023 عملکرد خوبی داشته باشد.

 سامسون داودا در ماه می در پیتسبورگ پرو سال 2023 شرکت کرد و در کنار برخی از چهره‌های مطرح این ورزش از جمله نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر لابرادا، بیگ رامی، شان کلاریدا و...به عنوان مهمان فیگورگیری کرد. بعد از این رویداد بود که بسیاری از طرفداران بدنسازی به این جمع بندی مشترک رسیدند که سامسون داودا و درک لانسفورد شانس‌های اصلی قهرمانی مستر المپیا هستند. یک ماه بعد داودا پس از سپری کردن یک دوره استراحت نسبتا طولانی با حضور در مراسم 10x Ben Weider 2023 به عرصه رقابت‌های بدنسازی بازگشت و به عنوان مهمان در این رویداد فیگورگیری کرد. او باورنکردنی به نظر می رسید و علیرغم اینکه از با یک فاصله زمانی به مسابقات بازگشته بود، همچنان فرم خود را حفظ کرده بود. با توجه به زیبایی شناختی و جزئیات روش فیگورگیری داودا، می‌توان گفت تمرینات و تلاش‌هایش نتیجه بخش بوده است.   با وجود اینکه داودا موفق شد نیک واکر را در کلمبوس شکست دهد اما به نظر نمی‌رسد که واکر قبل از المپیا امسال نگران سامسون داودا باشد. با آنکه جهش یافته هنوز نتوانسته به یک قهرمانی معتبر در بدنسازی برسد اما معتقد است که قهرمانی مستر المپیا امسال به خودش یا درک لانسفورد خواهد رسید. در عین حال رونی کلمن قهرمانی 8 دوره مستر المپیا معتقد است که درک لانسفورد کسی است که می‌تواند سلطنت را از هادی چوپان بگیرد.

 استیو واینبرگر که اغلب به‌عنوان داور اصلی مسابقات آرنولد کلاسیک و مستر المپیا فعالیت می‌کند، می‌گوید سامسون داودا می‌تواند امسال با پیشرفت‌های بیشتر در عضلات پشت، در بین سه نفر برتر قرار بگیرد. او تصریح کرد که داودا در عین حال باید اندازه مشابهی را که در دسامبر گذشته ارائه کرده بود، حفظ کند. در همین حال سایر ورزشکاران دسته آزاد مانند ویلیام بوناک معتقدند که احتمالاً هادی چوپان در ماه نوامبر با موفقیت از عنوانش دفاع خواهد کرد. با این وجود داودا و مربی‌اش میلوس سارسف بر این باورند که اگر او پشت خود را پهن کند و جزئیات بیشتری به آن بیفزاید، می‌توانند شرایط را به سود خود تغییر دهند و قهرمانی مستر المپیا 2023 را بدست آورند.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عددی نیست
کاربر سایت
04 شهریور 1402
مسخره میکنی ناموصا این هیچ پخی نی برا هادی هادی کجا این کجا
کاربر سایت
04 شهریور 1402
مسخره میکنی ناموصا این هیچ پخی نی برا هادی هادی کجا این کجا.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فیگوراش خیلی تحت تاثیر فیگورای کای گرینه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...