بروس لی الهام بخش تمام دنیاست ؛ فیل هیث نیز این قاعده مستثنی نیست

فیل هیث قهرمان ۷ دوره مستر المپیا، شاید دوباره به صحنه رقابت حرفه‌ای بازگردد.
کدخبر (159375) | 08 فروردین 1402 | ساعت 15:18
1 510
بروس لی الهام بخش تمام دنیاست ؛ فیل هیث نیز این قاعده مستثنی نیست
فیل هیث قهرمان ۷ دوره مستر المپیا، شاید دوباره به صحنه رقابت حرفه‌ای بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، فیل هیث، بدنسازی حرفه ای است و تنها کسی است که موفق شده پس از رونی کلمن، هفت بار قهرمانی مستر المپیا را به صورت پی در پی از آن خود کند. رونی کلمن هشت بار قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرد و فیل هیث موفق نشد تا به این رکورد برسد. با این حال او از دوریان یتس پیشی گرفت و به اندازه آرنولد شوارتزنگر قهرمانی مستر المپیا را به دست آورد. یکی از دلایل اصلی موفقیت های هیث تلاش و پشتکار انکارنشدنی او در رسیدن به اهدافش بود. هیث دارای ژنتیک فوق العاده ای بود اما با این حال همیشه با قدرت تمرین می‌کرد و به فکر پیشرفت و موفقیت های بیشتر بود. هم اکنون شایعاتی در رابطه با بازگشت هیث ملقب به «استعداد» به دنیای بدنسازی مطرح شده است. او به تازگی پیامی الهام بخش از بروس لی اسطوره هنرهای رزمی را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. بروس لی الهام بخش تمام دنیاست ؛ فیل هیث نیز این قاعده مستثنی نیست

تنها روی اهداف خود تمرکز کنید

فیل هیث قهرمان سابق مستر المپیا اخیرا ویدیویی را در استوری های اینستاگرام خود منتشر کرده است. این ویدیو در واقع یکی از صحنه های فیلم Enter the Dragon می‌باشد. بروس لی در این ویدیو در رابطه با توجه نکردن به حواس پرتی های اطراف صحبت می‌کند و اینکه هر شخص باید فقط روی اهداف خود تمرکز کند. لی در این صحنه به شاگرد خود گفت:
انگشتی که به ماه اشاره می‌کند.
منظور لی از این حرف این است که هدف اصلی انگشت او نیست بلکه هدف اصلی خود ماه است. در واقع منظور از انگشت او، حواس پرتی های اطراف هستند. او در ادامه گفت:
روی انگشت تمرکز نکن، چرا که تمام زیبایی‌های ماه را از دست می‌دهی.
این اسطوره هنرهای رزمی همچنان به الهام بخشیدن به میلیون ها انسان روی کره زمین ادامه می‌دهد. حتی فیل هیث یکی از بزرگترین چهره های بدنسازی نیز از او الهام گرفته است. در واقع به نظر می‌رسد که فیل هیث یکی از طرفداران بزرگ اوست چراکه او این ویدیو را تنها یک ساعت پس از انتشارش در فضای مجازی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این اسطوره بدنسازی نیز در دوران حرفه ای خود مسیری مشابه با بروس لی را طی کرده است. بروس لی الهام بخش تمام دنیاست ؛ فیل هیث نیز این قاعده مستثنی نیست هیث پس از هر قهرمانی شهرت بیشتری را از آن خود می‌کرد. با این حال او همواره تنها به هدف اصلی خود فکر می‌کرد و به حواس پرتی های اطراف دقت نمی‌کرد. به طور مثال، سال گذشته در مصاحبه ای با بیگ رامی، او توضیح داد که او چطور فقط روی هدف خود تمرکز کرد، برای رسیدن به آن تلاش کرد و به دور از هر حاشیه ای به هدف خود رسید. تعجبی نیست که بروس لی روی او تاثیر گذاشته باشد و هیث از او الهام گرفته باشد.

بازگشت فیل هیث به دنیای بدنسازی ؟

هیث در سال 2018 از شان رودن شکست خورد و پس از آن مدتی از میادین دور ماند و دوباره در سال 2020 به روی صحنه رفت. او در مستر المپیا 2020 در جایگاه سوم قرار گرفت و پس از آن در رقابت دیگری شرکت نکرد، با این حال شاید این وضعیت به زودی تغییر کند و او دوباره به دنیای بدنسازی حرفه ای باز گردد. هیث در سال 2021 و 2022 بدن خودش را به حدی رساند که حتی بتواند در رقابت های مختلف شرکت کند. با این حال در اواخر سال 2022 شایعاتی مبنی بر بازگشت او شکل گرفت. بروس لی الهام بخش تمام دنیاست ؛ فیل هیث نیز این قاعده مستثنی نیست او در سال 2023 در پادکست جی کاتلر شرکت کرد و در مورد اهداف خود در آینده صحبت کرد. قهرمان هفت باره مستر المپیا اظهار کرد که او تنها به سه ماه تمرین سنگین نیاز دارد. کای گرین رقیب سرسخت فیل هیث اخیرا در مصاحبه با Muscular Development از بازگشت احتمالی او صحبت کرده است و این موضوع هیجان طرفداران را به همراه داشته است. با این حال قهرمان سابق مستر المپیا هنوز اعلام نکرده که بازگشت او در چه رقابتی اتفاق خواهد افتاد.به هر حال دیدگاه منحصر به فرد بروس لی به زندگی الهام بخش بسیاری از مردم از جمله فیل هیث بوده است. ‌‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
فیل هیث افسانه گفت سه ماه تمرین سنگین میکنم ببینم بدنم چه جوابی میده بعید میدونم برگرده، چون استروئید ها خیلی خطرناکن و حتی برگرده برای سلامتی ش خیلی مضره .
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...