ترنس رافین 5 هفته پیش از لژیون اسپورتس 2023؛ تلاش برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته

ترنس رافین بدنساز دسته فیزیک کلاسیک که در هفته‌های اخیر برای قهرمانی در استیج لژیون اسپورتس 2023 در حال تمرین بوده ممکن است بدون اطلاع رسانی قبلی در یک استیج دیگر نیز حضور یابد.
کدخبر (226807) 14 شهریور 1402 | ساعت 09:58
0 357
ترنس رافین بدنساز دسته فیزیک کلاسیک که در هفته‌های اخیر برای قهرمانی در استیج لژیون اسپورتس 2023 در حال تمرین بوده ممکن است بدون اطلاع رسانی قبلی در یک استیج دیگر نیز حضور یابد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ترنس رافین برای دنیای بدنسازی نامی کاملا آشنا است.

با وجود نایب قهرمانی‌های متوالی در مستر المپیا و دو قهرمانی در آرنولد کلاسیک، ترنس رافین در مستر المپیا 2022 یک ناکام مطلق بود و او بعد از ششمی در این رقابت، در آرنولد کلاسیک 2023 حضور نیافت.

راف دیزل طی ماه‌های اخیر تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشته و در تلاش برای بازیابی اعتبار از دست رفته خود است.

او برای حضور در مستر المپیا چاره‌ای جز قهرمانی در در یکی از استیج‌های باقی مانده نخواهد داشت. ترنس رافین در تلاش بری حضور در استیج لژیونر اسپورتس است، اما با این حجم از آمادگی جای تعجبی ندارد که پیش از مستر المپیا او را در یک استیج دیگر هم ببینیم.

ترنس رافین 5 هفته پیش از لژیون اسپورتس 2023؛ تلاش برای بازگرداندن اعتبار از دست رفتهتمرین ترنس رافین در دبی، برنامه ریزی برای قهرمانی در آمریکا

ترنس رافین اخیرا در دبی رویت شده است. ویدئویی که او از آپدیت بدنی شگفت انگیز خود به اشتراک گذاشته نشان دهنده پیشرفت بدنی این بدنساز در فاصله 5 هفته تا استیج لژیون اسپورتس است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


ترنس رافین با همسترینگ پر از جرئیات، فیبر خارق‌العاده عضلات گلوت، شیپ باورنکردنی و درخت کریسمس فوق‌العاده در  عضلات کمر که نشان دهنده آمادگی بالای این بدنساز بوده، در تلاش برای بازگشت به جمع مدعیان فیزیک کلاسیک است. حضور او در دبی باعث شده تا برخی از احتمال حضور او در مسابقات دبی پرو 2023 بدهند، مسابقاتی که حدود سه هفته دیگر برگزار خواهد شد و جایزه 50 هزار دلاری در نظر گرفته شده برای این رقابت، بدنسازان زیادی را برای حضور در این استیج وسوسه خواهد کرد.

تلاش ترنس رافین برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته

رافین اما برای حضور در این رقابت تنها انگیزه مالی نخواهد داشت. ترنس رافین به شدت آماده است و جای تعجبی ندارد اگر پیش از مستر المپیا او را در دو استیج ببینیم. با قهرمانی‌های متوالی کریس بامستد وحضور رامون دینو و اورس کالچیسنکی در دسته فیزیک کلاسیک و موفقیت‌های این دو بدنساز در استیج مستر المپیا و آرنولد کلاسیک اخیر، بسیاری ترنس رافین را نادیده گرفته اند و کمتر کسی درباره این بدنساز که سابقه قهرمانی در آرنولد کلاسیک را داشته صحبت می‌کند.

ترنس رافین 5 هفته پیش از لژیون اسپورتس 2023؛ تلاش برای بازگرداندن اعتبار از دست رفتهاو با دو قهرمانی متوالی می‌تواند بار دیگر خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در مستر المپیا مطرح کند. ترنس رافین برای بازگشت به جمع مدعیان و رقابت با کریس بامستد، نیاز به پیشی گرفتن از رامون دینو و اورس کالچینسکی دارد و نباید فراموش کرد که بدنسازانی چون استفان ماتالا، مت گرگو و وحید بادپی نیز در رقابت این دسته حضور خواهند داشت. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...