تگزاس پرو 2023 | جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابرادا

کدخبر (220755) | 27 مرداد 1402 | ساعت 15:45
0 301
تگزاس پرو 2023 | جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابرادا
مسابقات بدنسازی تگزاس پرو 2023 روز جمعه و شنبه (27 و 28 مرداد) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی تگزاس پرو 2023، یکی دیگر از مسابقات حرفه‌ای امسال بدنسازی و آخرین استیج حرفه‌ای دسته آزاد به میزبانی آمریکا، روزهای جمعه و شنبه، 27 و 28 مرداد) در تگزاس برگزار خواهد شد. این مسابقات در دسته‌های بیلدینگ اوپن و ۲۱۲ پوند مردان، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیگور، بیکینی، فیزیک زنان و ولنس لیگ حرفه‌ای IFBB برگزار خواهد شد و برندگان هر دسته، مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

با تغییرات رخ داده در مسیر کسب مجوز حضور در مستر المپیا، بدنسازان حرفه‌ای برای حضور در بزرگترین رقابت بدنسازی سال در اورلاندو که از ۱۱ تا ۱۴ آبان برگزار خواهد شد نیاز به کسب قهرمانی در یک رقابت حرفه‌ای خواهند داشت و در این دوره از رقابت‌ها و به جز دسته ویلچر، بدنسازی با سیستم امتیازی قادر به حضور در مستر المپیا نخواهد بود. مسابقات تگزاس پرو 2023، آخرین استیج‌های فصل مقدماتی مستر المپیا ۲۰۲۳ در ایالات متحده آمریکا است و بعد از مسابقه، رقابت‌های اروپایی لیست شرکت کنندگان در مستر المپیا 2023 را تکمیل خواهد کرد. گفتنی است، استیج‌های فلکس ویکند، قهرمانی اروپا، شرو کلاسیک فرانسه، لژیون اسپورتس و الیمپوس پرو، استیج‌های باقی‌مانده در فصل مقدماتی مستر المپیا در دسته اوپن خواهند بود.

تگزاس پرو 2023 جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابرادا 02زمان برگزاری تگزاس پرو 2023

بامداد امروز (جمعه، 27 مرداد) چک این بدنسازان در تمامی دسته‌ها برگزار شد و از عصر امروز، مسابقات پیش داوری در دسته دسته‌های 212 پوند، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیگور، ولنس و بیکینی برگزار می‌شود و بامداد شنبه، به برگزاری مرحله نهایی این دسته‌ها برگزار خواهد شد. همچنین شنبه شب ابتدا مرحله پیش داوری و سپس مرحله نهایی دو دسته اوپن مردان و فیزیک زنان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نتایج تگزاس پرو 2023


زمان و جزئیات برگزاری مسابقات تگزاس پرو 2023 به شرح زیر است:

  • جمعه، 27 مرداد، 18:30 به وقت تهران: 212 پوند، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیگور، ولنس و بیکینی – پیش داوری
  • شنبه، 28 مرداد، 2:30 بامداد به وقت تهران: 212 پوند، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیگور، ولنس و بیکینی – فینال
  • شنبه، 28 مرداد، 21:30 به وقت تهران: اوپن مردان و فیزیک زنان – پیش داوری
  • یکشنبه، 29 مرداد، 4:30 بامداد به وقت تهران: اوپن مردان و فیزیک زنان – فینال

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


رقابت دسته آزاد تگزاس پرو 2023

رقابت دسته آزاد تگزاس پرو 2023، احتمالا جذاب‌ترین رقابت مقدماتی مستر المپیا 2023 در دسته آزاد خواهد بود. از مدت‌ها قبل بحث رقابت جذاب اندرو جکد و هانتر لابرادا در این استیج مطرح بود و چندی پیش، کارلوس توماس جونیور نیز به این رقابت هیچان انگیز اضافه شد. در رقابت دسته آزاد تگزاس پرو 2023، 12 بدنساز حضور خواهند داشت.

لیست کامل بدنسازان حاضر در دسته آزاد تگزاس پرو 2023

  1. هانتر لابرادا
  2. اندرو جکد
  3. کارلوس توماس جونیور
  4. لوئیس برید
  5. دریک اولارا
  6. سو هیون پارک
  7. مارتائی رولاس
  8. جاناتان ویترز
  9. لیوناردیس کاردوزا
  10. روی ایوانز
  11. جردن هاچینسون
  12. جمیل همیلتون

اندرو جکد

مدافع عنوان قهرمانی تگزاس پرو، نفر هشتم مستر المپیا 2022 و نفر سوم آرنولد کلاسیک 2023، برای کسب جواز حضور در مستر المپیا 2023 نیاز به قهرمانی در این استیج خواهد داشت. اندرو جکد جزء بدنسازان بلندقامت دسته آزاد است و همین موضوع سبب شده تا او در استیج‌های مختلف، کاملا خاص به نظر برسد. تگزاس پرو 2023 | جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابراداسومی در آرنولد کلاسیک 2023 و به پایان رساندن این استیج بالاتر از بیگ رامی، جایگاه اندرو جکد در دسته اوپن را تثبیت کرد و حال او به دنبال تکرار قهرمانی در تگزاس و درخشش در اورلاندو است. کریس استو مربی اندرو جکد اخیرا مدعی شده بود که او اخیرا 5 پوند (حدود 2.25 کیلوگرم) عضله اضافه کرده است. اندرو بعد از آرنولد کلاسیک 2023 در رقابت دیگری شرکت نداشته و در این مدت تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته است. این بدنساز نیجریه‌ای اخیرا اقامت امارات متحده عربی را دریافت کرده و بخش بزرگی از تمرینات خود را در باشگاه بینوس وان دبی برگزار می‌کند و طی ماه‌های اخیر ویدئوهای متعددی از تمرینات مشترک وی و بدنسازان ایرانی در این باشگاه منتشر شده است.

هانتر لابرادا

هانتر لابرادا سابقه سه حضور در مستر المپیا را داشته و در سال 2021، چهارمی در این رقابت را تجربه کرده است. با این حال نسخه 2023 هانتر لابرادا، یک نسخه پرفکت بوده و این موضوع در رقابت تمپا پرو 2023 کاملا مشخص بود. هانتر لابرادا دو هفته پیش در این رقابت به قهرمانی رسید تا حضور وی در مستر المپیا 2023 تضمین شود. علی رغم قهرمانی در تمپا، هانتر لابرادا در استیج تگزاس نیز حضور خواهد داشت و قطعا شاهد رقابت نزدیکی میان وی و سایر مدعیان تگزاس پرو 2023 خواهیم بود. او سابقه رقابت با اندرو جکد در مستر المپیا 2022 را داشته، رقابتی که با هفتمی هانتر و هشتمی اندرو جکد به پایان رسید. تگزاس پرو 2023 | جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابراداآپدیت بدنی اخیر او سطح نشان دهنده سطح کاندیشنی بالاتر نسبت به تمپا است. در این آپدیت بدنی، کمر باریک و عضلات حجیم در بالا و پایین تنه وی کاملا قابل مشاهده است. تقابل هانتر لابرادا و اندرو جکد در تگزاس پرو 2023 قطعا جذابیت بالایی خواهد داشت.

کارلوس توماس جونیور

در نخستین تجربه حرفه‌ای، کارلوس توماس جونیور بسیار دشواری برای قهرمانی در تگزاس پرو 2023 در پیش خواهد داشت. در آپدیت‌های بدنی اخیر،  عضلات پرحجم، کمر باریک و ژنتیک عالی وی قابل مشاهده بود، هر چند سطح کاندیشن وی هنوز محل بحث است و به نظر می‌رسد او پتانسیل ارائه کاندیشنینگ بالاتری دارد. تگزاس پرو 2023 | جنگ ستارگان با حضور اندرو جکد و هانتر لابرادادر نخستین رقابت حرفه‌ای، کارلوس توماس جونیور با دو رقیب سرسخت مواجه است و رقابت با دو بدنساز که در میان برترین بدنسازان دسته آزاد حضور دارند کار وی را بسیار دشوار خواهد کرد، هر چند حضور در میان سه نفر برتر این رقابت نیز کار بزرگی از او خواهد بود. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...