مبارزه دوباره جیک پاول و نیت دیاز، این بار در قفس؟

کدخبر (228102) | 24 شهریور 1402 | ساعت 00:08
0 796
مبارزه دوباره جیک پاول و نیت دیاز، این بار در قفس؟
جیک پاول اعلام کرده که به نیت دیاز پیشنهاد 10 میلیون دلاری برای مبارزه در قفس داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همانطور که قطعا تا الان مطلع شده اید، یک ماه پیش بود که مبارزه ی بوکس بین نیت دیاز (مبارز معروف دنیای ام ام ای و سابق سازمان UFC) و جیک پاول که شغل اصلی او تولید محتوای ویدیویی برای فضای مجازی مانند یوتیوب بوده و چند سالی هست که وارد دنیای بوکس شده، برگزار شد که پاول موفق شد با رای متحد داوران پیروز شود. قبل از این مبارزه، صحبت هایی در مورد مبارزه ی دوم در قفس ام ام ای شده بود و جیک پاول میخواست که عدالت رو رعایت کند و همانطور که نیت دیاز به رینگ بوکس او آمده، او هم به قفس ام ام ای دیاز برود.

جیک پاول به نیت دیاز پیشنهاد مبارزه داد

جیک پاول در مصاحبه ی اخیر خود عنوان کرده که دیاز از مبارزه ی دوم اجتناب می کند:

ما بهش 10 میلیون دلار پول پیشنهاد دادیم برای این مبارزه ولی اون قبول نکرد. پس ببینید که اون واقعا یک گنگستر واقعی که همه در موردش فکر می کنند نیست. من می خواستم در قفس هم باهاش مبارزه کنم، کاری که هیچ یک از بوکسور ها انجام ندادند. مبارزان ام ام ای به رینگ بوکس آمده اند ولی هیچ بوکسور سطح بالایی در اوج دوران خود، پا به قفس نگذاشته است. من میخواستم اینکارو بکنم ولی نیت دیاز فرار کرد!

جیک پاول معتقد است که درآمد بالای نیت دیاز از مبارزه ی بوکسی که داشتند، باعث شده که نیت دیاز ریسک نکند چون احتمال شکستش در قفس هم هست:

من واقعا نمیدونم که اونا دلیلشون چیه که این پیشنهاد رو رد کردند. هیچ دلیل منطقی ای نمیشه واسش آورد. پیش خودش فکر می کنه که ممکنه در ام ام ای هم شکست بخوره. مثل بوکس که نابودش کردم. اگه در قفس هم نابود بشه، اون تصویر ذهنی که مردم ازش دارند از بین میره و دیگه اسطوره نخواهد بود.

واکنش نیت دیاز به پیشنهاد مبارزه در قفس با جیک پاول

جیک پاول در حال حاضر هیچ مبارزه ای در قالب ام ام ای انجام نداده اما چند ماه پیش بود که اعلام کرد با سازمان PFL برای مبارزات ام ام ای قرارداد امضا کرده و میخواست مبارزه با نیت دیاز هم در همین سازمان برگزار بشود. از آن طرف نیت دیاز هم پارسال اعلام کرد که سازمان مبارزاتی متعلق به خودش را تاسیس کرده به نام Real Fight Inc. حالا نیت دیاز می گوید که دلیل عدم قبول این مبارزه از طرف او اینست که نمی خواهد مبارزه در سازمان PFL برگزار شود بلکه میخواهد در سازمان خودش این اتفاق بیوفتد:

من مشکلی با مبارزه با تو ندارم. بیا این مبارزه ی ام ام ای یا حتی دوباره یک مبارزه ی بوکس با تو اما در سازمان خودم. هیچ مشکلی هم نداره. گور بابای تو و سازمان PFL.

جیک پاول هم ساکت ننشست و در پاسخ گفت :

من باعث شدم که اسم سازمان داغون و ضعیف تو یکم شنیده بشه. من بودم که با اون مبارزه ی بوکس، به تو و تیمت یاد دادم که چه جوری یک رویداد خوب برگزار کنند. تو فقط میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری. ما به تو پیشنهاد 10 میلیون دلاری به اضافه ی حق فروش رویداد رو دادیم ولی تو قبول نکردی چون ترسیدی که ببازی. حالا برگرد پیش بابا دانا وایت (مدیر اجرایی سازمان UFC) تا بهت دستور بده که چکار بکنی. تو عادت کردی که صاحب داشته باشی و بهت بگن چکار بکنی و چکار نکنی.

و در پایان نیت دیاز گفت :

تو مثلا چه غلطی میخوای بکنی در مبارزه ی واقعی؟ به محض اینکه به من نزدیک بشی و بپری رو من دخلت اومده. تو نمیدونی در یک جنگ واقعی چه خبره.

این پیشنهاد جیک پاول که حاضر شده با مبارزی مانند نیت دیاز وارد قفس بشه ستودنیست اما به احتمال زیاد با این تفاسیر شاهد این مبارزه نخواهیم بود. نظر شما چیست؟ آیا جیک پاول در ام ام ای شانسی در مقابل نیت دیاز دارد؟

آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...