رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!

کدخبر (225593) | 10 شهریور 1402 | ساعت 10:19
0 870
رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!
فیل هیث با نگاهی به دوران سلطنت خود، به تشریح رقابتش با کای گرین پرداخته است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیل هیث یکی از بزرگترین و بهترین بدنسازانی است که تاکنون روی استیج مسابقات بدنسازی دیده شده است. با این حال او برای اینکه بتواند میراث خود را در این ورزش بر جای بگذارد، با تهدیدات مختلفی مواجه بود. این بدنساز افسانه‌ای در مصاحبه اخیرش با کریس ویلیامسون، به داستان رقابتش با کای گرین پرداخته و توضیح داده که چرا این رقابت و دشمنی بیشتر و عمیق‌تر از رقابت رونی کلمن و جی کاتلر بوده است. فیل هیث به دلیل حجیم بودن، تراکم، شکل و برجستگی عضلاتش در مسابقات بخش آزاد مردان به شهرت قابل توجهی رسید. او به مبارزه با بدنسازان سرشناس و بااستعداد عادت داشت و در طول دوران فعالیت خود با چهره‌هایی چون دکستر جکسون، جی کاتلر و شان رودن فقید به رقابت پرداخت. با این حال احتمالا بسیاری از طرفداران بدنسازی فیل هیث را بخاطر رقابت و دشمنی رو در رو و غیرقابل توقفش با کای گرین به یاد بیاورند. کای گرین و فیل هیث سال‌ها در بالاترین سطح مسابقات بدنسازی با یکدیگر مبارزه کردند و حتی در یک مقطع روی صحنه باهم درگیر شدند و که اکنون بسیاری آن را یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات تاریخ بدنسازی می‌دانند. با این حال برخی از چهره‌های سرشناس این ورزش مانند جی کاتلر و جیک وود که قهرمانی مستر المپیا را دارد، به دوران رقابت کای گرین و فیل هیث احترام گذاشته‌اند. به گفته جیک وود، رقابت هیث و گرین به دلیل نحوه اجرای آن روی صحنه بهترین است. حالا فیل هیث با نگاهی به دوران سلطنت خود، به تشریح رقابتش با کای گرین پرداخته است.

رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!جنگ روانی و رقابت با کای گرین

فیل هیث معتقد است که رقابت بدنسازی او با کای گرین از شدت رقابت‌های کاتلر و کلمن فراتر رفته است.

فکر می‌کنم رقابت ما بزرگترین رقابت بوده است. حتی بزرگتر از رقابت جی کاتلر و رونی کلمن. آنها باهم دوست هستند اما ما نه. من و کای احساس می‌کردیم می‌خواهیم با هم دوست باشیم اما به خاطر اینکه در دوران شبکه‌های اجتماعی کارهای بدی علیه یکدیگر انجام دادیم و طرفداران دو طرف چیزهای مختلفی را علیه یکدیگر بیان کردند و زمزمه‌های آن به گوش ما هم می‌رسید و این ذهنیت را ایجاد می‌کرد که ما از هم خوشمان نمی‌آید.

هیث در ادامه گفته:

رفتار ما مثل پسران دبیرستانی بود که بیخود بهم گیر می‌دادند. می‌دانم که کای مجبور شد وارد جنگ روانی شود زیرا این ورزش بدنسازی است، MMA و بوکس و حتی بسکتبال یا فوتبال نیست. این یک رقابت فردی است که در آن بدنساز وزنه می‌زند و رژیم می‌گیرد و تمرینات هوازی زیادی انجام می‌دهد و تلاش می‌کند نشان دهد که می‌تواند اراده و پشتکارش را از نظر فیزیکی به رقیب خود دیکته کند و آن رقیب باید کشف کند که چگونه می‌تواند مرا شکست دهد.

او در ادمه تاکید کرده:

به همین دلیل من دیگر او را بخاطر کارهایی که در گذشته داشت مانند چرخاندن موهایش در مستر المپیا 2014، سرزنش نمی‌کنم. اگر او را در حلقه دوستانم می‌پذیرفتم، طرفداران از من عصبانی می‌شدند. اما من انتظار آن را داشتم و گفتند چرا این انتظار را داشتی، گفتم همه چیز از کنفرانس مطبوعاتی لعنتی شروع شد. می‌دانستم که او قرار است کاری انجام دهد اما من نمی‌دانستم که قرار است چه پاسخی بدهم.

رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!فیل هیث درباره وجود امضای گرین روی صورتش روی پوسترهای مستر المپیا صحبت و تجربیاتش را از جنگ روانی در مسابقات بیان کرد.

کای گرین روی صورت من در پوسترهای مستر المپیا امضا کرده بود. روی صورتم نوشته بود «مستر المپیا؟». با خودم گفتم او روی چند تا از پوسترها این کار را کرده و می‌بینم تقریبا روی همه آنها انجام داده است. با خودم می‌گویم او در حال ارسال یک پیام برای من است. بنابراین برایم یک ذهنیت بسکتبالی شکل می‌گیرد. این بی احترامی او را دوست دوست دارم اما می‌توانم آن را عمدی تلقی کنم. او احتمالا نمی‌داند من چه شکلی هستم. با خودم می‌گویم او احتمالا سعی خواهد کرد در کنفرانس مطبوعاتی چیزی بگوید، چرا؟ چون این کاری است که من باید انجام ‌دهم، خودت را بشناس، بدان به واکنش او چطور پاسخ بدهی.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


هنگامی که او با گرین روی صحنه درگیری داشت، هیث گفت که طرفداران در حال تشویق این کار آنها بودند.

همه چیز شبیه دبیرستان بود. همه دوست داشتند که ما دعوا کنیم و فریاد می‌زدند دعوا، دعوا و...و تو ناگهان خودت را وسط دعوا پیدا می‌کنی و من کاملا انرژی هواداران را پشت خودم حس می‌کردم. آنجا به سختی می‌توانستید صدای استیو واینبرگر را بشنوید و هر چه صدای او را بلندتر می‌کردند، صدای آهنگ هم بلندتر می‌شد. آنها سعی می‌کردند صدای جمعیت شنیده نشود و از هرج و مرج جلوگیری کنند.

رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!تجربه ناکامی در مستر المپیا 2018

فیل هیث در مورد از دست دادن عنوان قهرمانی مستر المپیا در سال 2018 عنوان کرد که کای گرین اولین و تنها بدنساز حرفه‌ای بود که با او تماس گرفت. با وجود اینکه آنها دوست نیستند، فیل می‌گوید که او و کای هنوز هم احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند.

ما چندین بار با هم گفت‌وگو داشتیم. او نزد من اعتبار زیادی دارد چراکه او اولین بدنسازی بود که پس از شکست در مستر المپیا سال 2018 با من تماس گرفت. او تنها کسی بود که این کار را انجام داد و ما یک صحبت تلفنی طولانی داشتیم. این اتفاق مرا احساسی کرد. منظورم این است که احساسی مثل اینکه قرار است گریه کنم نبود، بیشتر شبیه کسی بود که بیشتر از همه مرا می شناسد، کسی که بیشتر با او جنگیدم و او اساسا کلماتی را به من گفت که در آن زمان بسیار مورد نیاز بود، مانند تو هنوز بهترین هستی. شنیدن آن، احساس خوبی به من دست داد. رابطه ما این‌گونه است که بهم احترام زیادی می‌گذاریم اما در عین حال یکدیگر را فحش هم می‌دهیم. من با کای خوب هستم. او را سال گذشته در رویداد Gym Shark در کالیفرنیا دیدم و هر دو از هم حسی خوبی گرفتیم. می‌دانستیم همه چیز عالی است.

رقابت من و کای گرین بزرگتر از رونی کلمن و جی کاتلر است/ فیل هیث : آنها با هم دوست هستند، ما نیستیم!همچنین کای گرین هم در مورد دوران رقابتش با هیث روی صحنه مسابقات بدنسازی در مصاحبه‌ای با ران هریس صحبت کرده است. گرین اعلام کرد که هنوز بازنشسته نشده و اضافه کرد که از هیث متنفر است اما از اخلاق کاری و دستاوردهایش تمجید می‌کند. شایعاتی مبنی بر اینکه هیث ممکن است سال آینده در یک رقابت حضور داشته باشد، وجود دارد و شاید طرفداران بتوانند او را در زمان مناسب باردیگر روی صحنه ببینند. یقینا پیشی گرفتن از دشمنی و رقابت میان فیل هیث و کای گرین با توجه به اینکه هر دو نفر به شدت خواستار عنوان قهرمانی مستر المپیا بودند، کاری دشوار خواهد بود.

آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...