آریا صفایی و شمارش معکوس برای بازگشت به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو

آریا صفایی بدنساز ایرانی‌الاصل دسته فیزیک مردان، برای درخشش در استیج تمپا پرو 2023 آماده می‌شود.
کدخبر (214067) | 08 مرداد 1402 | ساعت 15:25
0 196
آریا صفایی و شمارش معکوس برای بازگشت به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو
آریا صفایی بدنساز ایرانی‌الاصل دسته فیزیک مردان، برای درخشش در استیج تمپا پرو 2023 آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آریا صفایی بدنساز دسته فیزیک مردان که سابقه 7 حضور در مستر المپیا را داشته این روزها برای حضور در دو استیج بدنسازی آماده می‌شود. آریا صفایی هفته آینده در مسابقات تمپا برو 2023 شرکت خواهد کرد و در تلاش خواهد بود تا با قهرمانی در این استیج، برای بار هشتم مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کنند. او در اویل شهریور، برای حضور در مسابقات مسترز المپیا راهی رومانی خواهد شد و برای قهرمانی در رقابتی که بعد از 11 سال، مجددا از سر گرفته شده، تلاش خواهد کرد و احتمال حضور وی در استیج‌های دیگری پیش از مستر المپیا نیز وجود دارد. آریا صفایی یکی از بدنسازان کاملا طبیعی است و او با تکیه بر بدنی که ساخته از سال 2014 در مسابقات حرفه‌ای حضور داشته و تنها در دو مقطع به دلیل مصدومیت از رقابت دور بوده است.

آریا صفایی برای درخشش در تمپا پرو 2023 آماده می‌شود

آریا صفایی در سال 2021 قهرمانی در دو استیج اپتیموم کلاسیک پرو و آتلانتیک کست پرو را تجربه کرد و در مستر المپیا در جایگاه هشتم قرار گرفت. او در سال 2022 در تمپا پرو در جایگاه سوم قرار گرفت و در المپیا کار خود را با شانزدهمی مشترک به پایان رساند. شمارش معکوس برای بازگشت آریا صفایی به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو 14او 7 ماه بعد از مستر المپیا، آماده بازگشت به استیج شده و با پکیج بدنی شگفت انگیز خود به دنبال یک قهرمانی دیگر خواهد بود. آریا هفته گذشته یک جلسه تمرینی در باشگاه استیو واینبرگر و همسرش در نیویورک را پشت سر گذاشت و حال برای درخشش در تمپا پرو 2023 لحظه شماری می‌کند. شمارش معکوس برای بازگشت آریا صفایی به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو 14هر چند او برای قهرمانی در مسترز المپیا 2023 نیز برنامه‌ریزی کرده و عدم حضورش در مسابقات سال جاری میلادی بی ارتباط به تلاش وی برای آماده سازی هر چه بیشتر برای این استیج نبوده است.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


آپدیت بدنی آریا صفایی + واکنش‌ها

آریا صفایی یک پکیج بسیار زیبا را آماده کرده و تمام معیارهایی که در دسته فیزیک مورد توجه قرار می‌گیرد را می‌توانیم در این پکیج ببینیم. در نمای جلو و در عضلات شکم و پهلو وی فرم و کاندیشن بسیار زیبایی دارد و کمر بسیار باریک و شانه‌های بسیار پهن کاملا مشهود است و و از سوی دیگر کاندیشن و کات فوق‌العاده‌ای را می‌توانیم در عضلات پشت مشاهده کنیم. سادیک هادزوویچ قهرمان پیشین دسته فیزیک مردان و چهره سرشناس این دسته در واکنش به آپدیت بدنی آریا صفایی نوشته:
لعنتی! تو آماده‌ای!
شمارش معکوس برای بازگشت آریا صفایی به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو 14جرمی پوتوین دیگر بدنساز دسته فیزیک که سابقه سومی و چهارمی در مستر المپیا را در کارنامه دارد نیز در واکنش به آپدیت بدنی آریا صفایی با چند ایموجی نشان داده که دود از سرش بلند شده است! شمارش معکوس برای بازگشت آریا صفایی به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو 14درو کولن بدنسازی که همین چند روز پیش قهرمان استیج شیکاگو پرو شد نیز برای آریا صفایی نوشته:
 خوشحالم که مجوز مستر المپیا را گرفته‌ام..😅😅
شمارش معکوس برای بازگشت آریا صفایی به استیج؛ بدنساز ایرانی آماده درخشش در تمپا و مسترز المپیا + ویدئو 14 آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...