احتمال برگزاری مبارزه میان آنتونی جاشوا و دیلیان وایت در تابستان

آنتونی جاشوا ممکن است ریسک یک مبارزه مجدد با دیلیان وایت را به جان بخرد. پیروزی در این مبارزه می‌تواند مسیر ترتیب یافتن یک مبارزه بزرگ برابر تایسون فیوری یا دیانتی وایلدر را برای جاشوا هموار کند.
کدخبر (171458) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:02
0 130
احتمال برگزاری مبارزه میان آنتونی جاشوا و دیلیان وایت در تابستان
آنتونی جاشوا ممکن است ریسک یک مبارزه مجدد با دیلیان وایت را به جان بخرد. پیروزی در این مبارزه می‌تواند مسیر ترتیب یافتن یک مبارزه بزرگ برابر تایسون فیوری یا دیانتی وایلدر را برای جاشوا هموار کند.

به گزارش سرخ نیوز، ادی هرن، مدیر برنامه آنتونی جاشوا در تلاش بود تا در همین تابستان پیش رو مبارزه‌ای بین AJ و دیلیان وایت ترتیب دهد. جاشوا پیش از این یک‌بار در سال 2015 برابر این مشت‌زن بریتانیایی مبارزه کرده بود و توانسته بود او را ناک اوت کند. اما سپس ایده برگزاری یک مبارزه بزرگ در عربستان سعودی مابین آنتونی جاشوا و تایسون فیوری (و یا دیانتی وایلدر) مطرح شد. مبارزه‌ای که می‌گفتند قرار است در ماه دسامبر به انجام برسد.

مدیر برنامه آنتونی جاشوا : به‌ دنبال مبارزه میان AJ و دیلیان وایت هستم

ادی هرن هفته پیش صحبت‌هایی را با سرمایه‌گذاران سعودی در خصوص جزئیات این مبارزه بلاک باستر انجام داده بود. او در مصاحبه با iFL TV گفته بود:
من هنوز به‌دنبال ترتیب دادن یک مبارزه میان AJ و دیلیان وایت هستم. می‌دانم که این یک مبارزه پر ریسک خواهد بود. اما بنظرم مبارزه خوبی خواهد شد. این به خود AJ بستگی دارد که آیا قصد انجام مبارزه در تابستان را دارد یا نه. در عین حال باید ببینیم که مذاکرات چطور پیش می‌رود. هدف نهایی ما ترتیب دادن یک مبارزه بزرگ برای آنتونی جاشوا است و تمام اقدامات آتی‌مان در راستای رسیدن به همین هدف خواهد بود. من احتمال برگزاری یک مبارزه در ماه جولای را رد نمی‌کنم. اما باید منتظر ماند و دید که نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.
سرمایه‌دارهای سعودی تایید کرده‌اند که قصد برگزاری یک تورنمنت بزرگ میان غول‌های دسته سنگین وزن را دارند. آنها در تلاش هستند تا این تورنمنت را در زمستان سال جاری به انجام برسانند.

احتمال برگزاری مبارزه میان آنتونی جاشوا و دیلیان وایت در تابستانتایسون فیوری رکورددار می شود؟

تایسون فیوری با پیروزی در این تورنمنت می‌‌تواند بدل به اولین مبارز در تاریخ دسته سنگین وزن شود که صاحب هر چهار کمربند قهرمانی این دسته می‌شود. این اتفاق می‌توانست زودتر از این نیز رخ دهد. اما قرار مبارزه میان فیوری و الکساندر اوسیک به دلیل شکست مذاکرات میان دو طرف لغو گردید. حالا گویا قرار است در تورنمنت عربستان سعودی فیوری و اوسیک با یکدیگر و جاشوا و وایلدر نیز با یکدیگر مبارزه کنند و برنده‌ها فینال تورنمنت را به انجام برساند. خود آنتونی جاشوا نیز اخیرا گفته بود که مبارزه با دیانتی وایلدر از همیشه به او نزدیک‌تر است. دیانتی وایلدر هم اخیرا برای تماشای مبارزه رایان گارسیا و جرونتا دیویس در لاس وگاس حاضر شده بود و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته بود:
ما در حال حاضر چندین گزینه پیش روی خود داریم. آنتونی جاشوا و چند مبارز دیگر. اما به‌نظرم به‌زودی مبارزه‌ای رویایی به انجام خواهد رسید که همه آرزوی تماشایش را دارند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...