اسرائیل آدسانیا در کنار جیسون موموآ ؛ رفاقت ریشه دار دو ستاره از دو دنیای متفاوت

اخیرا اسرائیل آدسانیا قهرمان دسته میان وزن UFC تصویری از خود در فضای مجازی در کنار جیسون موموآ منتشر کرده که با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است.
کدخبر (199689) | 06 تیر 1402 | ساعت 13:11
0 152
اسرائیل آدسانیا در کنار جیسون موموآ ؛ رفاقت ریشه دار دو ستاره از دو دنیای متفاوت
اخیرا اسرائیل آدسانیا قهرمان دسته میان وزن UFC تصویری از خود در فضای مجازی در کنار جیسون موموآ منتشر کرده که با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا، قهرمان دسته میان وزن UFC و جیسون موموآ، ستاره مطرح هالیوود سالهاست که با یکدیگر روابط دوستانه دارند. این دو نفر تا بحال بارها در چند ایونت از جمله استندآپ کمدی‌های دیو شپل در کنار یکدیگر حاضر بوده‌اند و همواره به تحسین و ستایش از یکدیگر پرداخته‌اند. اخیرا نیز آدسانیا عکسی از خود را در کنار موموآ در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

اسرائیل آدسانیا، قهرمان دسته میان وزن UFC

رفاقت جیسون موموآ و اسرائیل آدسانیا

در عکسی که اخیرا در اینستاگرام منتشر شده اسرائیل آدسانیا و جیسون موموآ در کنار یکدیگر و در حال نوشیدن یکی از نوشیدنی‌های برند تحت مالکیت موموآ دیده می‌شوند. عکس جیسون موموآ و اسرائیل آدسانیا به‌سرعت در فضای اینترنت وایرال شد و کاربران نیز واکنش‌های مختلفی به آن نشان دادند. عده زیادی از کاربران در قالب کامنت به اظهار هیجان خود از دیدن مبارز یو اف سی و ستاره هالیوود در کنار یکدیگر پرداختند. رفاقت جیسون موموآ و اسرائیل آدسانیا آخرین مورد از ارتباط ستارگان هالیوود با دنیای MMA است. پیش از این ستارگان دیگری نظیر کریس همسورث و دواین جانسون نیز بارها به اظهار علاقه و حمایت خود از یو اف سی پرداخته بودند. اینکه انتشار عکس یکی از بزرگترین ستارگان UFC در کنار یکی از ستارگان فیلم‌های بلاک باستر چنین توجه عظیمی را به خود جلب می‌کند نشانگر این است که محبوبیت مسابقات یو اف سی با شتابی بسیار زیاد در حال افزایش است. انتشار این عکس البته نکته دیگری را نیز به اثبات رساند؛ اینکه سطح شهرت و محبوبیت اسرائیل آدسانیا نیز کماکان در دنیای ام ام ام و حتی خارج از دنیای ام ام ای به‌سرعت در حال افزایش است. بدون شک وقت گذراندن با یک ستاره سطح اول هالیوود نیز به‌نوبه‌ی خود بر این شهرت خواهد افزود. رفاقت جیسون موموآ و اسرائیل آدسانیا بی‌تردید طرفداران MMA منتظرند تا در آینده از رفاقت اسرائیل آدسانیا و جیسون موموآ بیشتر بشنوند و ببینند. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...