مقایسه رژیم غذایی مایکل چندلر با رژیم غذایی مایکل فلپس؛ مبارز UFC از برنامه تغذیه خود می‌‌گوید

کدخبر (199345) | 05 تیر 1402 | ساعت 14:32
0 517
مقایسه رژیم غذایی مایکل چندلر با رژیم غذایی مایکل فلپس؛ مبارز UFC از برنامه تغذیه خود می‌‌گوید
مایکل فلپس، شناگر آمریکایی را با رژیم غذایی عجیب و غریبش (دریافت بیست کیلو کالری در روز) می‌ شناختند حالا مبارز دسته سبک وزن یو اف سی یعنی مایکل چندلر نیز سعی کرده راه او را بپیماید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده است چندلر در حال آماده‌سازی خود برای مبارزه آتی‌اش با مک گرگور دیده می‌شود. مایکل چندلر در این ویدئو در حین انجام تمریناتش قدری نیز راجع به رژیم غذایی‌اش صحبت کرده است. این مبارز ام ام ای رژیم غذایی خود را با رژیم غذایی شناگر افسانه‌ای یعنی مایکل فلپس مقایسه کرده است.

اظهارات مایکل چندلر در مورد رژیم غذایی‌اش

اخیرا یوتیوبر معروف یعنی جسی جیمز وست در کنار مایکل چندلر حاضر شده و ویدئویی را از تمرینات این مبارز UFC تهیه نموده است. در این ویدئو چندلر بخشی را نیز به صحبت درباره رژیم غذایی‌اش اختصاص داده است. چندلر گفته است که این رژیم غذایی بر مصرف مقدار زیادی گوشت متکی است. این مبارز آمریکایی می‌گوید که مصرف گوشت به او کمک کرده تا اندامش را در شرایط ایده‌آل باقی نگه دارد. مایکل چندلر در ادامه این ویدئو اشاره‌ای نیز به رژیم غذایی اسطوره شنا یعنی مایکل فلپس نموده است:

ما همه درباره رژیم غذایی مایکل فلپس شنیده‌ایم. او روزی بیست هزار کالری مصرف می‌کرد. به‌نظرم اگر من هم می‌توانستم به چنین سطحی برسم کارم خیلی ساده‌تر می‌شد. اما خب نمی‌توانم. من در حال حاضر بین 1200 تا 1400 کالری در روز دریافت می‌کنم و هر دو روز یک‌بار نیز برنامه تمرین دارم.

مایکل چندلر در این ویدئو علاوه بر جزئیات رژیم غذایی خود به صحبت درباره تمریناتش و همچنین جدال پیش رو با کانر مک گرگور پرداخته است. این ویدئو بازخورد بسیار مناسبی نیز از جانب کاربران یوتیوب دریافت نموده است.

مایکل چندلر و استفاده از رژیم غذایی گوشت‌محور

مایکل چندلر، مبارز دسته سبک وزن یو اف سی در ویدئوی تازه منتشر شده به صحبت درباره رژیم غذایی گوشت‌محور و جزئیات و ترفندهای این برنامه تغذیه پرداخته است. وقتی از مبارز آمریکایی پرسیده شد که چه مدت است در حال بهره‌گیری از این رژیم غذایی است چندلر پاسخ داد:

من در واقع به تازگی شروع به استفاده از این رژیم غذایی کرده‌ام. البته این رژیم تنها شامل گوشت نیست. من به‌طور فراوان آووکادو و مغز استخوان نیز مصرف می‌کنم. اما اتکای اصلی من بر گوشت و مواد چربی‌سوز است.

در میان کارشناسان تغذیه در خصوص رژیم غذایی گوشت‌محور اتفاق نظر وجود ندارد. اگرچه عده زیادی با این نوع رژیم مخالفند اما ورزشکاران زیادی نیز هستند که این رژیم غذایی را جهت کاهش وزن یا اهداف دیگر مورد استفاده قرار می‌دهند. مقایسه رژیم غذایی مایکل چندلر با رژیم غذایی مایکل فلپس؛ مبارز UFC از برنامه تغذیه خود می‌‌گویدمایکل چندلر به‌زودی قرار است در جریان یک مبارزه بزرگ برابر کانر مک گرگور قرار گیرد. هرچند اتهامات آزار جنسی که اخیرا علیه مک گرگور مطرح شده ممکن است باعث به تعویق افتادن و یا کنسل شدن این مبارزه شود. با این حال طرفداران ام ام ای امیدوارند که مبارزه چندلر و مک گرگور سرانجام و پس از مدت‌ها کش و قوش بالاخره به انجام برسد.

آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...