بیگ من پرو اسپانیا 2023 | رقابت فریتز، اومراگیچ و وولسکی برای قهرمانی

مسابقات بدنسازی بیگ من پرو اسپانیا 2023 هفتم و هشتم تیر در بنیدروم، آلیکانته برگزار خواهد شد.
کدخبر (212953) | 07 مرداد 1402 | ساعت 15:50
0 168
بیگ من پرو اسپانیا 2023 | رقابت فریتز، اومراگیچ و وولسکی برای قهرمانی
مسابقات بدنسازی بیگ من پرو اسپانیا 2023 هفتم و هشتم تیر در بنیدروم، آلیکانته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی بیگ من پرو اسپانیا 2023 روزهای 29 و 30 جولای (7 و 8 تیر) در بنیدروم، آلیکانته و در 2 دسته آزاد و بیکینی برگزار خواهد شد. برندگان رقابت‌های حرفه‌ای این مسابقه، مجوز حضور در مستر المپیا ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد. با تغییرات رخ داده در مسیر کسب مجوز حضور در مستر المپیا، بدنسازان حرفه‌ای برای حضور در بزرگترین رقابت بدنسازی سال در اورلاندو که از ۱۱ تا ۱۴ آبان برگزار خواهد شد نیاز به کسب قهرمانی در یک رقابت حرفه‌ای خواهند داشت. در این دوره از رقابت‌ها و به جز دسته ویلچر، بدنسازی با سیستم امتیازی قادر به حضور در مستر المپیا نخواهد بود.

زمان برگزاری بیگ من پرو اسپانیا 2023

روز اول این مسابقات به وزن کشی اختصاص خواهد داشت و مسابقات حرفه‌ای و کسب مجوز حرفه‌ای در روز دوم (یکشنبه، هشتم تیر) برگزار خواهد شد. مسابقات کسب مجوز حرفه‌ای از ساعت 8:30 بامداد به وقت محلی (11:00 بامداد به وقت تهران) برگزار خواهد شد و مسابقات در دو دسته حرفه‌ای از ساعت 19:30 به وقت محلی (22:00 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

بیگ من پرو اسپانیا 2023 | رقابت فریتز، اومراگیچ و وولسکی برای قهرمانیرقابت دسته آزاد بیگ من پرو اسپانیا 2023

در رقابت دسته آزاد بیگ من پرو اسپانیا 2023، 10 بدنساز حضور خواهند داشت و برای قهرمانی کسب مجوز مستر المپیا 2023 تلاش خواهند کرد. سال گذشته این مسابقات بعد از فصل مقدماتی مستر المپیا 2022 برگزار شد و قهرمان این رقابت، برت ویلکین، نخستین بدنسازی بود که در دسته آزاد مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرد. آندریا پرستی بدنساز ایتالیایی سال گذشته در این رقابت دوم شد، هر چند او نیز امسال با قهرمانی در استیج مستر بیگ اوولوشن پرتغال، مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده است. در میان بدنسازان حاضر در این دوره، با سابقه حضور در دسته آزاد مستر المپیا حضور ندارد. البته در این لیست نام بدنسازانی مانند رومن فریتز، امیر اومراگیچ و کریستین وولسکی که در سال جاری میلادی در چند استیج حضور داشته‌اند، دیده می‌شود. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مدعیان قهرمانی در استیج بیگ من پرو اسپانیا 2023.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


رومن فریتز

این بدنساز آلمانی فصل شلوغی را پشت سر گذاشته است. او در سه رقابت بدنسازی در فصل مقدماتی مستر المپیا 2023 حضور داشته و در هیچ کدام موفق به کسب قهرمانی نشده و در اسپانیا تلاش خواهد کرد خواهد کرد تا با کسب عنوان قهرمانی، برای نخستین بار در مستر المپیا شرکت کند. این بدنساز باتجربه از سال 2015 در رقابت‌های حرفه‌ای حضور داشته است. فریتز در فصل مقدماتی مستر المپیا 2023، ابتدا در مسابقات بیگ من پرو اسپانیا 2022 روی استیج رفت و پنجم شد. وی در مسابقات امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 نیز حضور داشت و در استیجی که مایکل کریزو قهرمان شد، وی به عنوان پنجمی رضایت داد. آخرین حضور فریتز در یک رقابت بدنسازی به حدود سه هفته قبل و مسابقات مستر بیگ اوولوشن پرتغال باز می‌گردد. او در این رقابت بعد از آندریا پرستی ایتالیایی در جایگاه دوم قرار گرفت، عنوانی که بهترین عملکرد فریتز در مسابقات حرفه‌ای بوده است.

امیر اومراگیچ

امیر اومراگیچ نیز حضور در چهارمین استیج فصل خود را تجربه خواهد کرد. این بدنساز پرحاشیه آلمانی، در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی 2023 بعد از بهروز تابانی و ویلنگتون باپتیستا در جایگاه سوم قرار گرفت، رقابتی که پیش از آغاز آن اومراگیچ برای تابانی حاشیه‌ساز شده بود. امپرو کلاسیک اسپانیا 2023، دیگر استیجی بود که اومراگیچ 24 ساله در آن حضور یافت، جایی که وی در نهایت در رده نهم ایستاد. وی نیز به مانند فریتز در رقابت مستر بیگ اوولوشن پرتغال 2023 شرکت کرد و در آن استیج، بعد از پرستی و فریتز در جایگاه سوم قرار گرفت.

کریستین وولسکی

این بدنساز لهستانی نیز در دو رقابت فصل جاری شرکت کرده و عنوانی بهتر از چهارمی به دست نیاورده است. وولسکی در رقابت امپرو کلاسیک اسپانیا 2023 در جایگاه هشتم قرار گرفت و در مسابقات مستر بیگ اوولوشن پرتغال 2023، عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

اسامی کامل بدنسازان دسته آزاد بیگ من پرو اسپانیا 2023

  • خوردی آرمنگل
  • رومن فریتز
  • یونگ بئوم کیم
  • پابلو لوپیس
  • خولیو لوپز
  • امیر اومراگیچ
  • الساندرو اوری
  • خوزه کیلس
  • مارکو سارکونه
  • کریستین وولسکی
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...