تاثیر راکی بر فیلم باربی؛ احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم باربی!

گرتا گرویگ کارگردان فیلم پرفروش باربی اخیرا در مصاحبه ای در خصوص احتمال حضور سیلوستر استالونه ستاره هالیوود در این فیلم صحبت کرده است.
کدخبر (213712) | 08 مرداد 1402 | ساعت 10:26
0 171
تاثیر راکی بر فیلم باربی؛ احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم باربی!
گرتا گرویگ کارگردان فیلم پرفروش باربی اخیرا در مصاحبه ای در خصوص احتمال حضور سیلوستر استالونه ستاره هالیوود در این فیلم صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، به نظر می‌رسد که گرتا گرویگ، کارگردان فیلم موفق و پرفروش باربی واقعا سیلوستر استالونه و به خصوص فیلم‌های راکی را دوست دارد. این کارگردان جوان بخاطر علاقه مشترک او و ستاره فیلم رایان گاسلینگ به سیلوستر استالونه ستاره هالیوود، از همان روزهای ابتدایی آماده‌سازی فیلم توانستند ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار کنند. در این فیلم رایان گاسلینگ در نقش کن، نمایش درخشانی بر پرده سینما داشته است. در فیلم باربی چند ارجاع زیرکانه وجود دارد، تا حدی که احساس می‌شود احتمال حضور و نقش آفرینی سیلوستر استالونه در باربی 2 اجتناب ناپذیر خواهد بود.

کارگردان فیلم باربی: من عاشق سیلوستر استالونه هستم

گرویگ در بیش از 50 درصد از مصاحبه اخیرش با Uproxx در مورد استالونه صحبت کرد و گفت:
هر چیزی که در فیلم به آن اشاره می‌کنیم فقط چیزهایی است که دوست داریم. منظورم این است که من عاشق سیلوستر استالونه هستم. من همه فیلم‌های راکی را دوست دارم. من خیلی دوستش دارم. در واقع این یک چیز بسیار اولیه بود.
تاثیر راکی بر فیلم باربی؛ احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم باربی! او در ادامه گفته:
وقتی من و رایان گاسلینگ به یکدیگر تعداد قابل توجهی پیامک می‌فرستادیم، هر دو با عشق متقابلمان به استالونه مواجه شدیم و سپس در مورد ظاهر او در دهه 70 و اینکه چقدر فوق العاده بود، صحبت می‌کردیم. او باعث شد ارتباط خوبی میان من و رایان شکل بگیرد و خودمان به نتیجه رسیدیم که این جای خوبی برای است. منظورم این است که تصاویر شگفت‌انگیزی از او به خصوص در فیلم‌های راکی وجود دارد.
تاثیر راکی بر فیلم باربی؛ احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم باربی! گرویگ به شوخی گفت که ساخت باربی 2 اجتناب ناپذیر است و قرار است فیلم با مارگو رابی و سیلوستر استالونه شروع شود:
مشخص نیست که در این فیلم استالونه بازی کند یا اینکه ممکن است کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد. منظورم این است که او از آن استقبال می‌کند. باعث افتخار خواهد بود به چنین شانسی دست پیدا کنم.

موفقیت چشمگیر فیلم باربی در باکس آفیس

ترکیب باربی با سیلوستر استالونه بسیار بعید به نظر می‌رسد اما می تواند فوق العاده باشد. با توجه به موفقیت چشمگیر باربی در باکس آفیس، به راحتی می‌تواند به همان اندازه سری فیلم‌های راکی در گیشه موفق باشد و توجه مردم دنیا را به خود جلب کند. در این فیلم، کن با بازی رایان گاسلینگ و باربی با نقش آفرینی مارگو رابی به دور از باربی‌لند سفری را آغاز می‌کنند و تصادفاً با عکس‌هایی از استالونه مواجه می‌شوند که منجر به بحران هویت می‌شود. این احساس، کن را وادار می‌کند تا مفهوم «مرد واقعی» بودن را زیر سوال ببرد و در تلاشش برای اینکه غالب‌تر به نظر برسد، ظاهر نمادین استالونه در دهه 1970 را به خود بگیرد. تاثیر راکی بر فیلم باربی؛ احتمال حضور سیلوستر استالونه در قسمت دوم فیلم باربی! باربی در اولین آخر هفته اکران خود، در باکس آفیس به اندازه فیلم‌های استالونه موفق بود و اولین نمایش داخلی خود را با فروش تاریخی 162 میلیون دلاری را آغاز کرد. این بزرگترین افتتاحیه داخلی سال 2023 و بالاترین افتتاحیه آخر هفته توسط یک کارگردان زن است. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...