میلیاردرها روی فرم؛ تحول اندام ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس طی ماه های اخیر

سه میلیاردر معروف حوزه تکنولوژی یعنی ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس در طی مدت اخیر تحول بدنی فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم زده‌اند.
کدخبر (213391) | 07 مرداد 1402 | ساعت 14:13
0 224
میلیاردرها روی فرم؛ تحول اندام ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس طی ماه های اخیر
سه میلیاردر معروف حوزه تکنولوژی یعنی ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس در طی مدت اخیر تحول بدنی فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جف بزوس، موسس و مالک آمازون اخیرا به همراه نامزد خود لارن سانچز تعطیلات تابستانی مفصلی را پشت سر گذاشته است. در طی این تعطیلات تصاویری از بزوس درحالیکه پیراهنی بر تن ندارد در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که اندام بزوس حالا دیگر کاملا متحول شده است.

راز تحول بدنی فوق العاده جف بزوس

جف بزوس تحول فیزیکی خود را به کمک یک رژیم غذایی مناسب، تمرینات مناسب و خواب کافی رقم زده است. بزوس در مصاحبه خود با واشینگتن کنفرانس در سال 2018 گفته بود:
هشت ساعت خواب در روز کمک بزرگی به من نمود. من حالا بهتر از قبل می‌اندیشم، انرژی بیشتری دارم، مود و حس و حالم بهتر است، و صد البته اندام بهتری نیز دارم.
در رژیم غذایی جف بزوس میزان زیادی از غذاهای دریایی مدیترانه‌ای و همینطور ماست به چشم می‌خورد. بزوس تمرینات خود را نیز زیر نظر وس اکرسون دنبال می‌کند. اکرسون یکی از معروف‌ترین تمرین‌دهنده‌های شخصی در دنیا است و اخیرا به تام کروز نیز برای دستیابی به شیپ بدنی ایده‌آل کمک کرده بود. میلیاردرها روی فرم؛ تحول اندام ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس طی ماه های اخیر نامزد جف بزوس یعنی لارن سانچز در خصوص تحول بدنی بزوس گفته است:
جف شدیدا به تمرینات خود متعهد است. شما هیچ ایده‌ای از میزان تعهد و سختکوشی او در این مسیر ندارید. او تمام تمرکز و انرژی‌اش را به تمرین کردن اختصاص می‌دهد.

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، مالکان تسلا و متا نیز اخیرا تحول بدنی تحسین‌برانگیزی را برای خود رقم زده‌اند. این دو بیلیونر اخیرا جر و بحث‌های زیادی نیز با یکدیگر در فضای مجازی داشته‌اند. در نهایت کار این مجادلات لفظی به توافق بر سر انجام یک مبارزه MMA کشید. اندام فعلی مارک زاکربرگ قابل قیاس با اندام او در سال‌های جوانی و دوران تحصیل در هاروارد و تاسیس فیسبوک نیست. زاکربرگ اخیرا شروع به پیگیری ورزش جوجیتسو برزیلی نموده است و حتی به کمربند آبی این ورزش نیز رسیده است. او اخیرا و ضمن انتشار عکسی در کنار دو ستاره یو اف سی یعنی اسرائیل آدسانیا و الکساندر ولکانفسکی پیامی تهدیدآمیز خطاب به ایلان ماسک ارسال کرده بود و به ماسک گفته بود که بدجور توی دردسر افتاده است. میلیاردرها روی فرم؛ تحول اندام ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و جف بزوس طی ماه های اخیر

ایلان ماسک روزه می گیرد

ایلان ماسک که اخیرا به‌شدت درگیر بازسازی توئیتر بوده است همچنین زمان زیادی را نیز به بهبود شیپ بدنی خود اختصاص داده است. ماسک که ثروتمندترین مرد جهان است اخیرا گفته بود که در سال گذشته سیزده کیلو وزن کم کرده است. او در ماه آگوست سال گذشته در توئیتر نوشته بود:
به توصیه‌ی یک دوست خوب اخیرا به‌طور متناوب روزه می‌گیرم و احساس سلامت بیشتری دارم.
کشمکش‌ها میان مارک زاکربرگ و ایلان ماسک اخیرا و پس از انتشار خبر تاسیس یک پلتفرم مشابه با توئیتر توسط کمپانی متا به اوج خود رسیده است. زاکربرگ قصد دارد پلتفرمی جدید با نام تردز راه بیندازد و از این طریق به رقابت با توئیتر بپردازد. به‌نظر می‌رسد که توافق بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بر سر انجام یک مبارزه ام ام ای جدی باشد. ماسک در ماه ژوئن در توئیتر نوشته بود:
من برای انجام مبارزه آماده‌ام، اگر او حاضر به ملاقات من بر روی رینگ باشد.
مارک زاکربرگ نیز در اینستاگرام اینگونه پاسخ ماسک را داد:
لوکیشن مبارزه را برای من بفرست.
آخرین اخبار  چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...