نظرات عجیب لی پریست درباره دسته‌های مختلف مسابقات بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر و کریس بامستد!

کدخبر (201424) | 10 تیر 1402 | ساعت 09:46
0 383
نظرات عجیب لی پریست درباره دسته‌های مختلف مسابقات بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر و کریس بامستد!
لی پریست در ویدئوی اخیر کانال یوتیوب RxMuscle، خواستار حذف تقسیمات بی‌فایده در بدنسازی شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لی پریست استرالیایی پس از پایان روزهای رقابت خود در بدنسازی، به یک منبع آگاه در این عرصه تبدیل شده است. در ویدئوی اخیر کانال یوتیوب «RxMuscle»، پریست خواستار حذف تقسیمات بی‌فایده در بدنسازی شد و آرنولد شوارتزنگر را برای شکست دادن کریس بامستد در یک مسابقه فانتزی انتخاب کرد. لی پریست در دهه 90 میلادی با توده عضلانی چشمگیر، سایز و فرم ایده‌آلش در بخش آزاد مردان، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. او در شش دوره مستر المپیا شرکت کرد و به‌مصاف بزرگانی چون دوریان یتس، قهرمان شش دوره و رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مستر المپیا رفت. علاوه‌بر عرض بازوهای حیرت‌انگیز، پریست به‌خاطر مدت زمان حضورش، که بیش از 15 سال در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای IFBB شرکت کرده بود، مورد ستایش قرار دارد. او در آخرین حضورش روی صحنه مسابقات، عنوان قهرمانی NABBA Mr. Universe در سال 2013 را به‌دست آورد و پس از آن از بازنشسته شد. اوایل سال جاری میلادی، پریست خواستار حذف دسته 212 مردان و توزیع مجدد پول جایزه در بخش آزاد شد. طبق استدلال این بدنساز استرالیایی، شرکت کنندگان شایسته دسته 212 پوند می‌توانند در مسابقات بخش آزاد حضور داشته باشند. او شان کلاریدا، کمال الگارگنی و درک لانسفورد، قهرمانان سابق مستر المپیا در دسته 212 پوند را به‌عنوان اثبات فرضیه خود موردبررسی قرار داده است. نظرات عجیب لی پریست درباره بخش های مختلف مسابقات بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر و کریس بامستد! لی پریست یک سبک زندگی سالم را دنبال و پس از بازنشستگی، هرروز تمرین می‌کند. با بازگشت مسترز المپیا پس از بیش از یک دهه، گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه آیا لی پریست در این رویداد حضور خواهد داشت یا خیر، وجود دارد. با این حال، او این احتمال را به‌دلیل آتروفی قفسه سینه رد کرده است. این بدنساز 50 ساله سه ماه پیش برخی از بهترین نکات خود را درمورد چگونگی به حداکثر رساندن لیفت‌های جلوبازو برای ساختن عضلات دوسر بزرگتر و داشتن یک پمپ قوی در عضلات، به طرفداران ارائه کرد. او تجهیزات و تغییرات مختلف مورد استفاده را همراه با محدوده تکرار ایده‌آل توضیح داد. لی پریست دو ماه پیش از معیارهای واجد شرایط بودن مسترز المپیا 2023 انتقاد کرد. وی پیشنهاد کرد به جای 40 سال به بالا، سقف سنی را به بیش از 50 سال سال افزایش دهند و همچنین شرط دوری حداقل دو تا سه سال از رقابت را اضافه کنند. لی پریست ماه گذشته پس از مسترز المپیا 2023، خواستار دیدار دوستانه با جی کاتلر، افسانه بدنسازی شد. او میزبانی سمینار «دوران طلایی» را پیشنهاد داد و عنوان کرد که به همراه قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا، برای هواداران به‌عنوان مهمان فیگور بگیرند.

لی پریست: همه بخش ها را حذف کنید

در ویدئوی اخیری که در یکی از کانال‌های یوتیوبی منتشر شده، لی پریست خواستار حذف چندین بخش بدنسازی شد. او معتقد است که فقط دسته‌های آزاد و تناسب اندام باید حفظ شده و سایر بخش‌ها حذف شوند.

در حالی که اینجا نشسته‌ام و به ورزش بدنسازی فکر و این نمایش‌های حرفه‌ای را تماشا می‌کنم، این افرادی که مانند گیاهان گلدانی روی صحنه ایستاده‌اند، نامشان را نمی‌دانند. در زمان ما که قدیمی‌ترها حتماً آن را به یاد دارند، شما نام همه را می‌دانستید. در همه مسابقات حرفه‌ای بهترین بدنسازان به جز قهرمان مستر المپیا حضور داشتند. حالا همه در یک رقابت یک قهرمانی کسب می‌کنند. بدنسازی باید به این شکل باشد؛ بخش آزاد مردان و زنان و تناسب اندام. فیزیک، بیکینی، ولنس و... باید در مسابقات هاوایی برای دختران برگزار شود و بقیه آن‌ها بی‌فایده هستند اما اگر این کلاس‌ها را نداشته باشیم، کجا رقابت می‌کنند؟

لی پریست در ادامه گفته:

در بخش آماتورها، در کلاس‌های وزنی خود بمانید؛ زیرا به اندازه کافی خوب نیستید که حرفه‌ای باشید. شما نمی‌توانید هیچ کجا حرفه‌ای شوید و حتی از حرفه‌ای شدن هم بدتان می‌آید. فقط به آماتور بودن خود ادامه دهید. بخش 212 پوند هم از مد افتاده است. اگر به اندازه کافی خوب نیستید که بدنساز خوبی باشید، نمی‌توانید به آن برسید. شما هم مانند سایر افراد زندگی خود را داشته باشید. این واقعیت است. زندگی سخت است و شما هم ضعیف. شما نباید حرفه‌ای باشید.

نظرات عجیب لی پریست درباره بخش های مختلف مسابقات بدنسازی، آرنولد شوارتزنگر و کریس بامستد!

لی پریست: نیک واکر و کریس بامستد چشمگیرترین هستند

لی پریست حمایت خود را از نیک واکر و کریس بامستد به‌عنوان چشمگیرترین بدنسازان در این ورزش نشان داد.

احتمالاً در بدنسازی باید نیک واکر را بیش از سایرین مورد توجه قرار دهیم. احتمالاً به‌دلیل موارد زیر با کریس بامستد همراه خواهید بود. او هم برای بدنسازان و هم برای مردانی که نمی‌خواهند آنقدر بزرگ شوند، قابل تمجید است؛ زیرا نمی‌توانند و بدشان می‌آید. چیزی که من می‌گویم این است که بامستد یک بدنساز تجاری است، اما اگر فقط بخواهیم بدنسازی را در نظر بگیریم، احتمالاً نیک به این دلیل که جوان‌تر، تجاری‌تر، خوش‌قیافه‌تر و چیزهایی از این دست است، بیشتر طرفدار دارد.

او از سامسون داودا به‌عنوان بدنساز موردعلاقه‌اش برای قهرمانی در مستر المپیا 2023 حمایت کرد.

من فکر می‌کنم او ترکیب خوبی از اندازه و شکل دارد و در عین حال، ظاهر عجیبی هم دارد. او در کل تعادل خوبی دارد، بنابراین من از سامسون حمایت می‌کنم.

آرنولد شوارتزنگر بالاتر از کریس بامستد

سه ماه پیش، زمانی که کریس بامستد قهرمان چهار دوره کلاسیک فیزیک مستر المپیا اعلام کرد که بدنساز افسانه‌ای آرنولد شوارتزنگر را در یک مسابقه فرضی شکست خواهد داد، سروصدای زیادی ایجاد کرد. یک هفته بعد، قهرمان سابق مستر المپیا، سمیر بنوت، از ادعای بامستد حمایت کرد. لی پریست نظر خود را درمورد رویارویی فانتزی بین شوارتزنگر و بامستد به اشتراک گذاشت و هفت بار قهرمان مستر المپیا را به‌عنوان پیروز این رقابت فرضی انتخاب کرد.

قطعاً آرنولد برنده می‌شود. کریس خوب است اما به‌نظر می‌رسد که آرنولد اوضاع بهتری دارد. عضلات سینه کریس عالی هستند اما هیچ بدنسازی نمی‌تواند عضلات سینه آرنولد را داشته باشد. او بهترین پاها را نداشت اما روی آن‌ها کار کرد و در سال 1974 او عالی به نظر می‌رسید.

سه هفته پیش لی پریست ایده رویارویی با کای گرین را در یک مسابقه ابرقهرمانی به سبک مستر المپیا مطرح کرد. او پوشیدن لباس ابرقهرمانی و اجرای اسکیت با غارتگر را روی صحنه یک نمایش بدنسازی پیشنهاد کرد. پریست چند هفته پیش در حالی که برای مسابقات آماده می‌شد، فلسفه رژیم غذایی خود را بازگو کرد. او عنوان کرد که رژیم گرفتن را حداقل 16 هفته قبل از یک رویداد شروع می‌کند و چهار هفته قبل از مسابقه آن ار کنار می‌گذارد. آخرین نظریه پریست درمورد حذف برخی از بخش‌های بدنسازی ممکن است مورد استقبال رقبا قرار نگیرد اما برخی معتقدند که نور بیشتری را بر استعدادهای بخش آزاد می‌تاباند.   آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...