تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!

دواین جانسون هنوز هم در عرصه بدنسازی، فعالیت‌های سنگینی دارد.
کدخبر (192613) | 21 خرداد 1402 | ساعت 21:15
0 368
تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!
دواین جانسون هنوز هم در عرصه بدنسازی، فعالیت‌های سنگینی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، دواین جانسون ملقب به راک، یک بازیگر با استعداد و یکی از ستارگان هالیوود است که ابتدا به خاطر توانایی‌های ورزشی خود در کشتی کج شناخته شد. راک، فیزیک بدنی بسیار حجیمی دارد و با وجود برنامه‌ی شلوغ خود، همیشه تمرین می‌کند و برای آن زمان می‌گذارد. او در پست اخیر خود در اینستاگرام، اسپلیت اسکوات بلغاری را به طرفداران معرفی کرد؛ تمرینی که بسیار برای رشد عضلات پایین تنه موثر است. تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!

اراده آهنین دواین جانسون ؛ از کشتی کج تا سینما

راک به عنوان یکی از محبوب‌ترین کشتی‌گیران حرفه‌ای تاریخ شناخته می‌شود. او در نوجوانی به فوتبال آمریکایی علاقه‌مند بود اما تصمیم گرفت راه پدرش را ادامه دهد و در صنعت کشتی کج شروع به فعالیت کند.

دواین جانسون پس از گذراندن دورانی موفق در کشتی کج تصمیم گرفت تا به بازیگری روی بیاورد. او با همان پشتکار و اراده پولادین خود، به دنیای سینما وارد و به یکی از بزرگترین و محبوب ترین ستارگان فیلم و سریال تبدیل شد. راک بیش از 383 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و اغلب، با انتشار پست‌های تمرینی در باشگاه شخصی اش (بهشت آهنی)، هواداران خود را به سوی یک سبک زندگی سالم تشویق می‌کند.

راک در سال 2022 در اینستاگرام، آخرین تمرین جلسه تمرینی عضلات پای خود را که شامل پنج ست غول‌آسا بود، برای طرفداران خود به نمایش گذاشت. دواین جانسون در حالی که با نوک انگشتانش یک دمبل 45 کیلویی را در دست گرفته بود، حرکت سومو اسکوات را به حالت آهسته و کنترل شده انجام داد.

تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!

گرچه دواین جانسون برنامه‌ی شلوغی دارد، اما همیشه تمرین می‌کند و برای آن وقت می‌گذارد. او در اوایل سال 2023 یکی از تمرینات شبانه خود از یکی از جلسات تمرینی عضلات پای خود را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت.

سه ماه پیش، راک تمرینات سختی برای عضلات سینه و پشت خود را با طرفدارانش در فضای مجای به اشتراک گذاشت. این برنامه تمرینی فقط شامل چند سوپرست با وزن متوسط بود و در تکرار آخر هر تمرین، باید به مدت چند ثانیه حالت مشخصی را حفظ می‌کرد تا فشار بیشتری به عضلات وارد شود. او در هفته‌های بعدی نیز یک برنامه تمرینی سوپرست دیگر را برای تقویت عضلات پایین تنه‌‌اش به اشتراک گذاشت.

ستاره 51 ساله هالیوود، دو ماه پیش یک برنامه تمرینی سنگین برای عضلات سینه اش ارائه داد و بر اهمیت انجام هر تمرین به صورت کنترل شده و آرام تأکید کرد. راک به هواداراش توضیح داد که باید روی انجام هر تمرین به اندازه کافی تمرکز شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!

دواین جانسون ماه پیش آسیب دید اما پس از آن، برنامه تمرینی اصلی‌ خود که از آن برای بهبود عضلات شکمش استفاده می‌کرد را با طرفدارانش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. او به ترکیب تمرین شکم با انواع برنامه های تمرینی دیگر تاکید کرد و اظهار کرد که این موضوع موجب تقویت بهتر عضلات خواهد شد.

راک و برنامه تمرینی سنگین پایین تنه

دواین جانسون در یکی از پست های اینستاگرامی اخیرش، تمرینی مخصوص عضلات پایین تنه را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و گفت:

هنوز در حال یافتن تعادل و ریتم مناسب برای حرکت اسپلیت اسکوات بلغاری هستم. 4 ست از این حرکت را در آخر تمرینم انجام می‌دهم. به دلیل ۴ عمل جراحی و پارگی در قسمت بالای رانم در یک مسابقه کشتی، سال‌هاست که این تمرین‌ها را انجام نداده‌ ام، بنابراین حرکات تک‌ پا به شدت برایم دردآور است. اما ما باید به طور مداوم خودمان را به چالش بکشیم و روزانه به خودمان فشار بیاوریم، در غیر این صورت زندگی بی‌ معنا است.

اسپلیت اسکوات بلغاری یکی از بهترین تمرینات برای افزایش توان ورزشی و تقویت عضلات پایین تنه است. این تمرین نه تنها باعث تقویت عضلات ران و باسن می‌شود، بلکه دارای مزایای فوق‌العاده دیگری نیز می‌باشد که می‌تواند به تناسب اندام شما کمک کند. این تمرین به طور معمول برای تقویت عضلات ران و باسن طراحی شده و باعث افزایش قدرت و حجم عضلات این ناحیه می‌شود.

تمرینات شگفت‌ انگیز دواین جانسون برای تقویت عضلات پا / راک و معرفی یک حرکت جدید برای عضله‌سازی!

دواین جانسون ماه پیش یک برنامه تمرینی بسیار سنگین و موثر برای تقویت و درگیر کردن عضلات سینه و پشت را در فضای مجازی منتشر کرد. او معتقد است که باید از کل دامنه حرکت استفاده و در پایین ترین نقطه حرکت، به مدت چند ثانیه مکث کرد تا بهترین نتیجه به دست آید. او سپس یک برنامه تمرینی سخت دیگر را برای جلسه تمرینی عضلات بازو ارائه کرد.

آخرین تمرینی که دواین جانسون در فضای مجازی با طرفدارانش به اشتراک گذاشته می‌تواند الهام بخش کسانی باشد که قصد دارند تمرینات پا را از برنامه خود حذف کند و برای دیگران می‌تواند یک تمرین موثر برای تقویت و بزرگ کردن عضلات پا محسوب شود.

جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...