دکستر جکسون می‌خواهد مردم را سورپرایز کند ؛ برنامه مرموز «تیغه» برای افزایش طول عمر!

دکستر جکسون ملقب به «تیغه» می‌خواهد به بقیه آموزش دهد که چطور طول عمر بیشتری داشته باشند.
کدخبر (162581) | 18 فروردین 1402 | ساعت 22:35
0 452
دکستر جکسون می‌خواهد مردم را سورپرایز کند ؛ برنامه مرموز «تیغه» برای افزایش طول عمر!
دکستر جکسون ملقب به «تیغه» می‌خواهد به بقیه آموزش دهد که چطور طول عمر بیشتری داشته باشند.

به گزارش سرخ نیوز، دکستر جکسون، بدنسازی است که در دوران حرفه ای خود به موفقیت های زیادی در دسته آزاد مردان رسید و بی نظیر بود. جکسون اخیرا در کانال یوتیوب خود در رابطه با طول عمر صحبت کرده و همچنین در رابطه با پروژه ای مرموز صحبت کرد که قرار است در آینده از آن رونمایی کند. دکستر جکسون موفق شد تا در لیگ حرفه ای IFBB مقابل بدنسازان نامداری چون رونی کلمن، فلکس ویلر و کوین لورون خودش را به دنیا ثابت کند. «تیغه» با شکست دادن جی کاتلر در سال 2008 به تنها قهرمانی خود در مستر المپیا رسید. از دیگر افتخارات او می‌توان به 5 قهرمانی در آرنولد کلاسیک در سال های 2005، 2006، 2008، 2013 و 2015 اشاره کرد. جکسون در سال 2020 به جایگاه نهم در مستر المپیا دست یافت و این آخرین رقابت او به عنوان یک بدنساز حرفه ای بود. با این حال او حتی پس از کناره گیری از این حرفه نیز فیزیک فوق العاده خود را حفظ کرده است. بعضی معتقدند که با توجه به فیزیک فوق العاده او ممکن است که در آینده شاهد بازگشت او باشیم. دکستر جکسون می‌خواهد مردم را سورپرایز کند ؛ برنامه مرموز «تیغه» برای افزایش طول عمر!دکستر جکسون 53 سال سن دارد و می‌تواند با شرکت در مسترز المپیا دوباره به دنیای بدنسازی حرفه ای بازگردد. با این حال او به طور کاملا واضح اعلام کرده که هیچ برنامه ای برای بازگشت ندارد و برنامه اصلی او هم اکنون افزایش طول عمرش است. آخرین باری که او در رابطه با بازگشت احتمالی اش صحبت کرد به این موضوع اشاره کرد که او به اندازه کافی به عنوان یک بدنساز حرفه ای رقابت کرده و به هیچ عنوان از کناره گیری از این حرفه پشیمان نیست.

الگوی دسکتر جکسون در تمرینات کیست؟

دکستر جکسون اخیرا در رابطه با تمرینات بازوهایش صحبت کرده است و اظهار کرده که این تمرینات را از چارلز گلس مربی سابقش الگوبرداری کرده است. گلس به دلیل تکنیک های تمرینی اش و جزئیات و دانشی که در رابطه با تمرینات مختلف دارد، در جامعه بدنسازی از احترام زیادی برخوردار است. این موضوع باعث شده که او به پدرخوانده بدنسازی نیز شناخته شود. جکسون در رابطه با این جلسه تمرینی گفت:
وقت آن است که به باشگاه بروم و تمرینات امروزم را انجام دهم. حقیقتا امروز نمی‌دانم که می‌خواهم تمرینات کدام قسمت از بدنم را انجام بدم، شاید تمرینات همسترینگ و تمرینات شانه را انجام دهم. این معمولا برنامه تمرینی من برای روزهای پنج شنبه است البته ممکن است که امروز کمی برنامه را تغییر دهم و تمرینات بازو را انجام دهم.
تمرینات جلسه تمرینی بازوی دکستر جکسون عبارتند از:
  • جلوبازو لاری با دستگاه
  • جلوبازو هالتر
  • جلوبازو دمبل تک دست
  • پشت بازو سیمکش
  • حرکت دیپ با دستگاه
  • پشت بازو با طناب
او پس از اتمام تمرینات جلوبازو گفت:
من هم اکنون تمرینات جلوبازو را مانند روتین چارلز تمام کردم و همچنان به این روتین ادامه خواهم داد. حالا به سراغ عضلات پشت بازو خواهم رفت و در چهار ست پشت بازویم را به چالش خواهم کشید.

دکستر جکسون می‌خواهد مردم را سورپرایز کند ؛ برنامه مرموز «تیغه» برای افزایش طول عمر!برنامه جکسون برای طول عمر بیشتر

جی کاتلر در گذشته به دکستر جکسون گفته بود که حفظ فیزیک خود پس از کناره گیری از بدنسازی یکی از سخت ترین کارها است چراکه باید همواره نظم و دیسیپلین را رعایت کرد. دکستر جکسون در این رابطه گفت:
یکی از چیزهایی که من از جی کاتلر یاد گرفتم این بود که او به من گفت که حفظ فیزیک بعد از کناره گیری از بدنسازی حرفه ای یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. من به خوبی به یاد دارم که پس از اینکه از این ورزش کناره گیری کردم، چندین ماه هیچ تمرینی نکردم و به باشگاه نرفتم و فقط استراحت کردم. یک روز لباسم را در آوردم و به جلوی آینه رفتم و به خودم نگاه کردم و گفتم این ممکن نیست! این بدن من نیست و من این را درست خواهم کرد! این موضوع به من انگیزه داد و من دوباره به باشگاه برگشتم و تمریناتم را از اول آغاز کردم.
دکستر جکسون 95 کیلوگرم وزن دارد و تاکید کرد که قصد دارد 50 سال دیگر زندگی کند. او همچنین می‌خواهد در ماه های آینده به بقیه نیز بیاموزد که چطور به این هدف دست پیدا کنند. او در این رابطه اظهار کرد:
در دوران حرفه‌ای چون وزنم مانند وزن الانم بود، به همین دلیل تنها دو وعده در روز غذا می‌خوردم. اما حالا تعداد وعده های غذایی ام را به چهار وعده در روز افزایش داده ام. زمانی که شما سوخت بیشتری به بدنتان تزریق می‌کنید و غذای بیشتری مصرف می‌کنید، بدنتان پاسخ های جالب و خوبی می‌دهد و شما این تغییر را به خوبی متوجه می‌شوید. بسیاری از مردم از این موضوع برداشت درستی نمی‌کنند اما آن روزها تمام شده و من قصد دارم که 50 سال دیگر بیشتر زندگی کنم و می‌خواهم این را به شما هم آموزش دهم. در گذشته به شما یاد دادم که چطور به طور بلندمدت در بدنسازی رقابت کنید و هم اکنون می‌خواهم یاد دهم که چطور بیشتر زندگی کنید و 50 سال بیشتر عمر کنید!
دکستر جکسون می‌خواهد مردم را سورپرایز کند ؛ برنامه مرموز تیغه برای افزایش طول عمر!

برنامه مرموز جکسون برای طول عمر بیشتر و فیزیک بهتر

جکسون اظهار کرد که هم اکنون روی پروژه ای مرموز کار می‌کند که هواداران را متعجب خواهد کرد. او گفت:
من برای شما برنامه ای دارم، درست مانند برنامه خودم اما الان چیزی از آن افشا نمی‌کنم ولی مطمئن باشید که از آن لذت خواهید کرد. این برنامه به من کمک کرده که بتوانم فیزیک خودم را به خوبی حفظ کنم. کافی است! همین الان هم به اندازه کافی در مورد این برنامه اطلاعات دادم! مطمئن باشید که از این برنامه لذت خواهید برد.
دکستر جکسون پس از بازنشستگی اطلاعات زیادی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته و حتی در مورد جلسات تمرینی اش صحبت کرده است. یکی از تمرینات مورد علاقه او که باعث شده که او بتواند حتی در سن 53 سالگی نیز بازوهایی خوش فرم داشته باشم، تمرین «جلو بازو هالتر» است. به نظر می‌رسد که برنامه ای برای بازگشت به بدنسازی حرفه ای نداشته باشد و به دنبال سالم زندگی کردن است. او همچنین بسیار مشتاق است که به طرفداران خود آموزش دهد که چطور طول عمر بیشتری داشته باشند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...