دختر راک استعدادی در کشتی کج ندارد!

کدخبر (197770) | 31 خرداد 1402 | ساعت 19:40
0 293
دختر راک استعدادی در کشتی کج ندارد!
به نظر می‌رسد که پروژه تبدیل کردن دختر راک به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای، با موفقیت همراه نبوده است.

به گزارش سرخ نیوز، خانواده آنوایی که یکی از مهم‌ترین خانواده‌های دنیای کشتی کج محسوب می‌شود، اخیرا نام جدید به این صنعت اضافه کرده است و او کسی نیست جز آوا رین، دختر دواین جانسون! سیمون جانسون که در حرفه خود با نام آوا رین شناخته می‌شود، از سال ۲۰۲۰ به سیستم پرورش استعداد کمپانی WWE پیوسته است اما یک مصدومیت جدی و موارد دیگر، باعث شد تا اولین حضور رسمی او در رینگ، بیشتر از ۳ سال طول بکشد. انتظاری که باعث ایجاد تردیدهایی در مورد توانایی‌های ورزشی او شده است. بسیاری از مخاطبان، انتظارات بالایی از دختر راک داشتند و تصور می‌شد که او راه پدرش را دنبال کند. با این حال، به نظر می‌رسد که این استعداد جوان راه بسیار درازی پیش روی خود دارد. 

 داچ مانتل، کشتی‌گیر، مدیر و مربی کهنه‌کار دنیای کشتی کج که در WWE با نام زب کولتر شناخته می‌شود، معتقد است که دختر راک هنوز خام و بی‌تجربه است و نتوانسته حتی سایه‌ای از نام پدرش باشد. این ناامیدی او نسبت به آوا رین تا جایی پیش رفته که مانتل معتقد است دختر دواین جانسون، یک پروژه شکست خورده برای دبلیو دبلیو ای است. داچ مانتل در خصوص آوا رین، می‌گوید:

آوا رین پروژه‌ای است که می‌تواند تاثیری معکوس برای WWE داشته باشد. از آنجایی که آوا دختر بیولوژیکی دواین جانسون است، انتظار می‌رفت استعداد ورزشی خاصی از پدرش به ارث برده باشد که گویا اینطور نیست. این محروم بودن از استعداد ژنتیکی یا مصدومیت زانو، نمی‌تواند دلیل محکمی بر عملکرد ضعیف او باشد؛ آوا یک سال کامل تمرین کرده است!

علاوه بر مشکلات فنی، آوا رین از مشکلات جدی شخصیت‌پردازی نیز رنج می‌برد. او با این که دختر راک محسوب می‌شود اما هنوز هیچ اشاره‌ای به این موضوع در WWE نشده است. او در حال حاضر عضو برند NXT می‌باشد. 

فاصله رسیدن دختر راک تا سطح اول: ۱۸ ماه

آوا رین بیشتر از ۳ سال است که عضو WWE شده اما هنوز فاصله‌ای طولانی تا رسیدن به سطح اول دارد. داچ مانتل چالش‌های کشتی‌گیران در سنین جوانی درک می‌کند و معتقد است که دختر راک باید صبر و حوصله به خرج دهد، رشد کند و پیشرفت کند. در حالی که هر ستاره مشتاق در برند NXT رویای راهیابی به فهرست اصلی و رقابت در برند‌های راو یا اسمکدان را دارد، مانتل پیش‌بینی می‌کند که آوا رین طی ۱.۵ سال آینده ممکن است بتواند قدم بعدی در دوران حرفه‌ای خود را بردارد.  از آنجایی که طرفداران مشتاقانه منتظر پیشرفت آوا راین هستند، فقط زمان نشان خواهد داد که آیا او می‌تواند بر این چالش‌ها غلبه کند و به موفقیت دست یابد یا خیر. در حال حاضر، دختر دواین جانسون با یک نبرد سخت روبرو است تا ثابت کند مخالفانش اشتباه می‌کنند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...