عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون

مدتی است که فرانسیس انگانو تحت نظر مایک تایسون تمرینات بوکس خود را ادامه می دهد تا هر چه آماده تر به مصاف تایسون فیوری برود.
کدخبر (220511) | 27 مرداد 1402 | ساعت 10:11
0 209
عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون
مدتی است که فرانسیس انگانو تحت نظر مایک تایسون تمرینات بوکس خود را ادامه می دهد تا هر چه آماده تر به مصاف تایسون فیوری برود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فرانسیس انگانو، قهرمان سابق دسته سنگین وزن UFC به تازگی تصاویری از بدن عضلانی و کات خود را در اینستاگرام منتشر و آمادگی بدنی خود را قبل از مبارزه با تایسون فیوری در روز 28 اکتبر به نمایش گذاشته است. ویدیویی که چند روز پیش از انگانو در حال گرفتن عرق پیراهن خود پس از یک جلسه تمرینی کاملا طاقت فرسا منتشر شد، بیش از 130 هزار بار مورد پسند قرار گرفت و بیش از هزار نفر درباره آن اظهار نظر کردند.

فرانسیس انگانو طرفدار سرسخت رئال مادرید و منچستریونایتد

انگانو پیش از برگزاری این رقابت مهیج، علاوه بر تمرین بوکس در زمینه‌های دیگر هم فعالیت خود را حفظ کرده است. او به تازگی در یکی از بازی‌های پیش فصل منچستر یونایتد در برابر دورتموند در لاس وگاس حضور پیدا کرد و در حالیکه پیراهن شیاطین سرخ را بر تن داشت، تصاویری از ملاقات خود با بازیکنان این تیم را در فضای مجازی منتشر کرد. عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون البته در این دیدار شاگردان تن هاخ با نتیجه 3-2 مقابل تیم آلمانی شکست خوردند تا این مبارز کامرونی از شکست تیم محبوبش ناامید شود. پیش از این هم انگانو در یکی از پست‌های پین شده خود، در کنار کریستیانو رونالدو در ریاض، محل مبارزه‌اش با فیوری، دیده می‌شود. این مبارز تصاویری را هم از مبارزه غیرواقعی خود با ستاره رئال مادرید وینیسیوس جونیور منتشر کرده و در حالیکه پیراهن رئال مادرید را در دست داشت، عکس‌های یادگاری با دیگر بازیکنان تیم از جمله ادر میلیتائو، اورلین شوآمنی و ادواردو کاماوینگا انداخته بود. عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون آخرین پست فوتبالی انگانو هم به عکس او با یکی از بهترین بازیکنان دنیا، کیلیان امباپه مربوط می‌شود.   عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون

تمرینات فرانسیس انگانو با مایک تایسون

این روزها انگانو برای بدست آوردن آمادگی بیشتر با مایک تایسون، قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان تمرین می‌کند و تلاش دارد تا ظرفیت فیزیکی خود را بالا ببرد. مایک تایسون معتقد است که این مبارزه آنطور که خیلی‌ها انتظار دارند، یک طرفه نخواهد بود.
فرانسیس انگانو مبارزات حرفه‌ای زیادی داشته اما هرگز یک مسابقه بوکس حرفه‌ای را تجربه نکرده است. اما در این مدت همکاری متوجه شدم که انگانو استعداد زیادی دارد و من آینده خوبی را در این زندگی این مبارز می‌بینم. قطعا مبارزه آنطور که مردم فکر می‌کنند، یک طرفه نخواهد بود.

عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون

مایک تایسون: مبارزه فرانسیس انگانو و تایسون فیوری یک اشتباه بزرگ است

تایسون در حین مصاحبه با First Take اضافه کرد:
این مبارزه یک اشتباه بزرگ بود اما ما به کارمان ادامه می‌دهیم و تمام قدرت او را برای این مسابقه خاص به کار می‌گیریم. من قطعا معتقدم که این مبارزه سختی برای تایسون فیوری خواهد بود. بیش از آنچه که کسی فکرش را بکند.
قطعا تمرین دهنده بهتری از «بدترین مرد روی سیاره» برای انگانو وجود ندارد که بتوان از او بهترین روش مبارزه بوکس سنگین وزن را آموخت. دوران حرفه‌ای مایک تایسون با تعدادی ناک اوت‌ معروف و برخی اتفاقات ناگوار و شرم آور مانند گاز گرفتن گوش ایواندر هالیفیلد در مسابقه دوم سال 1997 عجین شده است. این بوکسور 57 ساله اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین WBA، WBC و IBF را به طور همزمان به دست آورد و همچنین تنها سنگین وزنی بود که آن قهرمانی‌ها را به طور متوالی تکرار کرد. عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون

مایک تایسون: تایسون فیوری را ناک اوت می کنیم

تایسون در مورد تصمیم خود برای تمرین دادن به مبارز سابق UFC قبل از دوئل ماه اکتبر با جزئیات بیشتری صحبت کرد و گفت
قطعا من در این مبارزه 100 درصد از انگانو حمایت می‌کنم. او تلاش زیادی دارد و از انتقال او از رینگ هشت ضلعی به رینگ بوکس حمایت می‌کنم. او در ورزش‌ها رزمی تازه‌کار نیست و می‌تواند مهارت‌های رزمی خود را با بوکس ترکیب و از چابکی خود برای حرکت سریع در اطراف رینگ استفاده کند. ضربه ناک اوت را ما وارد می‌کنیم. ما اینجا هستیم تا برنده شویم.

عضلات کات فرانسیس انگانو پیش از مبارزه با تایسون فیوری؛ همه چیز زیر نظر مایک تایسون

بدترین مرد روی کره زمین فرانسیس انگانو را تمرین می دهد

اگرچه انگانو به دلیل عدم داشتن سابقه مبارزه بوکس، در مقایسه با فیوری به عنوان یک رقیب ضعیف شناخته می شود اما با اینحال او برای این مبارزه هیجان زیادی دارد و از نظر بدنی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد. انگانو در این رابطه می‌گوید
آوردن مایک تایسون به کمپ تمرینی‌ام یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانستم برای آمادگی بهتر بگیرم. مایک تایسون الگوی من در این ورزش است. تجربه و هوش بوکس او مهم خواهد بود تا بتوانم تکنیک خود را تحت هدایت او برای پیروزی در این مبارزه فوق العاده تقویت کنم. من سال‌ها است که به دنبال این مبارزه هستم و حالا آن را در اختیار دارم. روی مبارزه با بزرگترین بوکسور سنگین وزن دنیا تمرکز کرده و در حماسی ترین صحنه بوکس سال 2023، جهان را شوکه خواهم کرد. جهان خواهد فهمید که بدترین مرد روی کره زمین کیست.
از آنجایی که این مبارزه یک رویداد بدون عنوان است، این موضوع با انتقاد یکی از رقبای اصلی فیوری در دسته سنگین وزن یعنی الکساندر اوسیک و پروموتور او الکساندر کراسیوک مواجه شده است. کراسیوک معتقد است که فیوری باید از عنوان سنگین وزن WBC محروم شود. اگرچه او می‌داند که هیچ مبنای فنی وجود ندارد که بتوان فیوری را مجبور کرد عنوان خود را کنار بگذارد. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...