غارتگر در هند؛ فیگور ابرقهرمانانه کای گرین در شرو کلاسیک هند 2023

کدخبر (197790) 01 تیر 1402 | ساعت 08:21
0 230
کای گرین باز هم با حضور شگفت‌انگیز خود روی صحنه، توجهات را جلب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کای گرین آمریکایی به عنوان یکی از بهترین بدنسازان تاریخ مسابقات بخش آزاد مردان شناخته می‌شود که هرگز نتوانسته در مستر المپیا به قهرمانی برسد. اگرچه او از سال 2016 در مسابقات شرکت نکرده است اما همچنان آمادگی خود را در سطح بالایی حفظ کرده است.

کای اگرین در پستی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده، با یک فیگورگیری جذاب به عنوان مهمان در مسابقات شرو کلاسیک 2023 در شهر دهلی هند، فیزیک بی نقص و هیولایی خود را به نمایش گذاشت.

کای گرین از همان نوجوانی اشتیاق و علاقه خود را به بدنسازی کشف کرد. او در اواسط دهه 2000 زمانی که به لیگ حرفه‌ای IFBB پیوست، به عنوان یک استعداد نوظهور خودش را معرفی کرد. کای گرین در سال 2008 در نیویورک پرو به قهرمانی رسید و در آرنولد کلاسیک همان سال سوم شد.

گرین در آرنولد کلاسیک 2009 طلا را به خانه برد و فصل را با کسب مقام چهارم در مستر المپیا به پایان رساند. او به روند رو به رشد خود ادامه داد و در سال 2010 عنوان آرنولد کلاسیک دیگری را به دست آورد. 

چرا کای گرین دیگر در مستر المپیا شرکت نکرد؟

گرین در طول روزهای دوران حرفه‌ای خود، رقابت سخت و نفس‌گیری با اسطوره بدنسازی فیل هیث داشت. قهرمان هفت دوره مستر المپیا توانست باز هم کای گرین را از قهرمانی مستر المپیا دور نگه دارد و در سه رویداد متوالی مستر المپیا بین سال‌های 2012 تا 2014 او را شکست داد. گرین پس از کسب سومین مدال نقره خود از شرکت در مسابقات مستر المپیا انصراف داد و برای مدتی به حاشیه رفت. گرین در آخرین فصل حضورش در مسابقات بدنسازی که مربوط به سال 2016 می‌شد، سه قهرمانی آرنولد کلاسیک آمریکا، آرنولد کلاسیک استرالیا و آرنولد کلاسیک برزیل را کسب کرد. کای گرین در جولای 2022 با بلسینگ آوودیبو، ستاره رو به رشد دنیای بدنسازی برای انجام یک جلسه تمرینی سنگین بازو همکاری کرد. او در این جلسه آموزشی که بر ایجاد ارتباط ذهن و عضله با برخی از تمرینات مورد علاقه اش متمرکز بود، آوودیبو را هدایت کرد. در ادامه کای گرین باز دیگر به کمک آوودیبو رفت تا او را در یک جلسه تمرینی سخت بالاتنه برای آماده سازی حضور در مستر المپیا 2022 همراهی کرد. آنها سپس طی شش هفته پس از مستر المپیا دوره تمرینی چالش برانگیزی را برای تقویت سرشانه‌ها پشت سرگذاشتند.

 کای گرین در روزهای بعد از مستر المپیا همکاری خود و بلسینگ را با انجام تمرینات سخت پشت و همسترینگ تقویت کرد. او برای بهبود فیگورهای پشت، بهترین سوپرست خود را جهت افزایش آگاهی عصبی ارائه کرد. در اوایل سال جاری، کای گرین در مورد تجربه 15 ساله خود در مسابقات به عنوان بدنسازی که از مواد جانبی استفاده نکرده، صحبت کرد. او بر اهمیت رسیدن به حداکثر ظرفیت ژنتیکی قبل از استفاده از اقلام دیگر تاکید و رژیم غذایی فعلی خود را که می‌تواند تا 6 هزار کالری در روز افزایش دهد، بیان کرد. او همچنین در مورد رایج شدن استفاده از TRT (درمان جایگزینی تستوسترون) که او آن را یک استروئید می‌داند، نظر خود را ابراز کرد.

حضور کای گرین در مسابقات شرو کلاسیک

گرین سه ماه پیش از دشمن قدیمی خود فیل هیث به خاطر دوران حرفه‌ای شگفت انگیزش تمجید کرد. در حالی که کای گرین هفت سال است که در مسابقات شرکت نکرده، احتمال بازگشت به مسابقات را رد نکرده و عنوان کرده که هنوز به طور رسمی بازنشسته نشده است. او اخیرا به هند سفر کرده تا به عنوان مهمان در مسابقات شرو کلاسیک هند این کشور حضور داشته باشد. گرین با انتشار تصاویری از حضورش در این رویداد نشان داد که هنوز هم ظاهر جذابی دارد. کای گرین همان ماسک و لباس قهرمانی مخصوص خودش را پوشید تا به عنوان مهمان در این رویداد فیگور بگیرد. او پیش از آنکه لباس ابرقهرمانی خود را در بیاورد، با آن چندین حرکت نمایشی انجام داد.

 گرین دو ماه قبل تمرینات سنگین سرشانه خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت و برای انجام تمرینات پشت از سوپرست‌ها استفاده کرد تا میان عصب و عضله حس ارتباط بهتری ایجاد شود. لی پریست، بدنساز کهنه کار استرالیایی اوایل این ماه خواستار برگزاری یک مسابقه ابرقهرمانی مشابه مستر المپیا با کای گرین شد. او پیشنهاد کرده بود که آنها با اجرای یک نمایش طنز روی صحنه بدنسازی مشابه با ابرقهرمانان دنیای مارول، هواداران را سرگرم کنند.

  گرین ممکن است هیچ برنامه‌ای برای بازگشت نداشته باشد اما اگر تصمیم به بازگشت داشته باشد مطمئنا برای همه رقبایش به یک تهدید جدی تبدیل می‌شود.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...