فیگور هایی از جنس مستر المپیا ؛ کارلوس توماس جونیور، یک رقیب نوظهور برای هادی چوپان و درک لانسفورد!

فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی و باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران لیگ حرفه‌ای IFBB، از کارلوس توماس جونیور به عنوان یکی از پنج مدعی برتر مسابقات مستر المپیا 2023 نام برده و از وی تمجید کردند.
کدخبر (211910) | 03 مرداد 1402 | ساعت 08:01
0 229
فیگور هایی از جنس مستر المپیا ؛ کارلوس توماس جونیور، یک رقیب نوظهور برای هادی چوپان و درک لانسفورد!
فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی و باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران لیگ حرفه‌ای IFBB، از کارلوس توماس جونیور به عنوان یکی از پنج مدعی برتر مسابقات مستر المپیا 2023 نام برده و از وی تمجید کردند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کارلوس توماس جونیور یکی از نام‌هایی در ورزش بدنسازی است که به سرعت در حال رشد می‌باشد. او قرار است در اولین رقابت دوران حرفه‌ای خود شرکت کند و به همین دلیل توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. در ویدیویی که به تازگی در کانال یوتیوب شبکه تلویزیونی المپیا منتشر شده، کارلوس توماس مدعی شده که با شکست هانتر لابردا و اندرو جکد در مسابقات تگزاس پرو 2023 راه خود را برای حضور در مستر المپیا 2023 هموار خواهد کرد. این بدنساز بااستعداد با نمایش توده عضلانی حیرت انگیز، اندازه و تقارن مثال زدنی خود در مسابقات قهرمانی ملی NPC 2021، توانست نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. او پس از قهرمانی در دسته فوق سنگین، به عنوان یکی از امیدهای آینده ورزش بدنسازی خود را معرفی کرد. توماس با این قهرمانی توانست کارت حرفه‌ای حضور در مسابقات بدنسازی را بدست آورد. با این حال او از همان زمان به دنبال آماده سازی خود بود و در هیچ رقابتی شرکت نکرد. اگرچه توماس جونیور قصد داشت در مسابقات نیویورک پرو 2023 شرکت کند اما به دلیل التهاب روده مجبور به انصراف از مسابقه شد. در این رویداد که دو ماه پیش برگزار شد، تونیو بارتون عنوان قهرمانی را بدست آورد. با این حال توماس اجازه نداد تا این مصدومیت مانع ادامه حرکتش شود و حالا تصمیم دارد در نهایت اولین رقابت حرفه‌ای خود را در مسابقات تگزاس پرو 2023 تجربه کند. یک رقیب نوظهور برای هادی چوپان و درک لانسفورد؛ کارلوس توماس جونیور و فیگورهایی از جنس مستر المپیا

هانتر لابرادا و اندرو جکد به دنبال کسب مجوز مستر المپیا 2023

در چند سال اخیر ظهور استعدادهای نوپا در بخش آزاد مردان افزایش یافته است. سال 2021 هانتر لابرادا، پسر لی لابرادا افسانه‌ای تنها در دومین تجربه حضورش در مستر المپیا، در میان مدعیان بخش آزاد مردان به رده چهارم دست یافت و جایگاه خود را میان بزرگان این دسته تثبیت کرد. او در مسابقات مستر المپیا 2022 به خاطر بدن کات و مهارت‌هایش در فیگورگیری مورد تحسین قرار گرفت. اندرو جکد دیگر بدنسازی است که در کنار لابرادا در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و با پکیج چشم نوازی که دارد، در مسابقات مختلف می‌درخشد.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او به عنوان یکی از بهترین بدنسازان نوظهور دنیا، در اولین فصل فعالیت خود توانست قهرمانی متوالی مسابقات تگزاس پرو 2022 و آرنولد کلاسیک بریتانیا 2022 را بدست آورد. هانتر لابرادا در آخرین دوره مستر المپیا نتوانست در بین 6 نفر برتر جایی داشته باشد و به مقام هفتم بسنده کرد. در مقابل اندرو جکد در اولین تجربه شرکت در مستر المپیا توانست به جمع ده نفر برتر راه پیدا کند و به مقام هشتم برسد. حالا هر دو بدنساز به دنبال جواز حضور در مسابقات پیش رو هستند و برای تضمین این مجوز باید در یک مسابقه معتبر مانند تگزاس پرو به قهرمانی برسند. آنها در این مسیر با کارلوس توماس جونیور روبرو خواهند شد.

رقابت سخت در تگزاس پرو 2023

در ویدیوی اخیری که کارلوس توماس در یوتیوب به اشتراک گذاشته، برنامه‌هایش را برای رقابت در تگزاس پرو آینده 2023 تشریح کرد.
من در تگزاس پرو حضور خواهم داشت. تنها تا کمتر از 5 هفته آینده آنها با یک رقیب جدید روبرو خواهند شد و قطعا بسیاری از هواداران شگفت زده می‌شوند. ما برای ادامه سال تقویمی بدنسازی، شور و هیجان مضاعفی ایجاد خواهیم کرد.
یک رقیب نوظهور برای هادی چوپان و درک لانسفورد؛ کارلوس توماس جونیور و فیگورهایی از جنس مستر المپیاتوماس جونیور دلایل خود را برای کناره‌گیری از نیویورک پرو به دلیل التهاب روده بیان کرد.
من با التهاب روده وارد نیویورک شده بودم و همین مساله همه چیز را تحت تاثیر قرار داده بود. من یک رقابت خیلی دور را انتخاب کردم تا با حوصله و با زمان بیشتری دوران آمادگی را طی کنم و مطمئن شوم که از استرس ناشی از تلاش برای وادار کردن بدن برای آماده شدن، دچار فشار درونی نشوم. ما به آمادگی فکر می‌کردیم و انگار همه چیز اماده شده بود. تا اینجای کار همه چیز با سرعت یکنواخت و ثابت پیش می‌رفت و هیچ تعلل و مانعی در راه نبود. به همین دلیل است که ما تگزاس را انتخاب کردیم زیرا یکی از آنهایی بود که دورتر بود و به ما اجازه می‌داد هر چیزی که نیاز است را ترمیم کنیم و بدون استرسی وارد مسابقات شویم.
توماس جونیور از اینکه نتوانسته در این مسابقات حضور داشته باشد، ناراحت است و هنوز با حسرت در مورد آن صحبت می‌کند. او اطمینان دارد که اگر نیویورک پرو شرکت می‌کرد، قطعا به قهرمانی می‌رسید.
من در اوایل 20 سالگی در دوران نوجوانی و جوانی دچار دل درد شدید می‌شدم. اما حالا مدتی است که رژیم غذایی خاصی را برای سلامت روده دنبال می‌کنم و علی رغم استفاده از علیرغم استفاده از سالاد و گوشت اما همچنین از آب آلوئه ورا، سرکه سیب، عصاره ریشه قارچ، آب لیمو، چیزهایی مانند آن برای کمک به اسیدیته معده و تجزیه غذا استفاده می‌کنم. اکنون مدتی است که دیگر دل درد نمی‌گیرم. من فکر می‌کنم این نمایشی است که می‌توانستم برنده شوم. فکر می‌کنم با پکیجی که در تگزاس پرو ارائه خواهم داد، به راحتی می‌توانم قهرمان این مسابقات شوم.

تمجید بزرگان بدنسازی از توماس جونیور

فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی و باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران لیگ حرفه‌ای IFBB، از کارلوس توماس جونیور به عنوان یکی از پنج مدعی برتر مسابقات مستر المپیا 2023 نام برده و از وی تمجید کردند. فلکس ویلر می‌گوید:
اگر او برخی از مشکلاتش را برطرف کند، قطعا شانس زیادی خواهد داشت. او شانس این را دارد در بین 5 نفر اول باشد.  توماس این فرصت را دارد تا این فرضیه را تایید کند چراکه با یکی دیگر از پیشگامان بدنسازی ینعی هانتر لابرادا روبرو خواهد شد. همه به این مساله واقف هستند. شما قرار است با مردی روبرو شوید که در مستر المپیا به رتبه چهارم رسیده است. اگر کارلوس بتواند از این رقیب عبور کند و هانتر لابرادا را شکست دهد و او را از رقابت خارج کند و خود را در جایگاه وی قرار دهد، باید نسبت به شانس خود برای رسیدن به شش نفر برتر در مستر المپیا 2023 احساس خوبی داشته باشید.
یک رقیب نوظهور برای هادی چوپان و درک لانسفورد؛ کارلوس توماس جونیور و فیگورهایی از جنس مستر المپیاتوماس جونیور به تعریفی که از سوی جی کاتلر، قهرمان 4 دوره مستر المپیا شده بود، واکنش نشان داد و گفت:
او به من گفت این شانس را داری که تا آخر راه بروی. این تعریف برای من مثل یک جان دوباره بود. من از اینکه دیگر بدنسازان در موردم چنین حرف‌هایی را می‌زنند، متحیر می‌شوم. من هم از سال 2017 خود را به عنوان یک بدنساز متوسط می‌بینم، بنابراین همیشه متواضع و مهربان هستم.
باب سیچریلو معتقد است کارلوس توماس جونیور همه ویژگی‌های لازم را برای تبدیل شدن به یک سوپراستار دارد. داور المپیا، تریک ال گیندی و سیچریلو هر دو موافق بودند که عضلات کناری سینه او می‌تواند در حد بزرگان بدنسازی درخشان باشد. سیچریلو می‌گوید:
از آنجایی که ما درباره فیزیک صحبت می‌کنیم، همیشه همان چیزهای اولیه را در نظر می‌گیریم. شما به تقارن، تناسب و شکل نگاه می‌کنید. ما تمام این موارد را بررسی می‌کنیم. ما چیزی را از دست نمی‌دهیم. شما به دنبال عضله سازی و آماده سازی هستید، باید همه چیز را در اختیار داشته باشید. هر مساله باید بررسی شود. اما ما در اینجا به دنبال اصول اولیه هستیم. آیا او نقطه ضعفی دارد؟ نه واقعا. بله، عضله پشت او باید رشد کند، باید آن قسمت میانی بدنش را مستحکم کند. البته پاهایش فوق العاده هستند. او در میان رقبای فعلی، بهترین عضلات چهار سر را دارد. عضله پشت او را می‌توان به راحتی توسعه داد. ضخامت او از پهلو می‌تواند به معنای واقعی کلمه با هر کسی در حال حاضر در سطح المپیا رقابت کند. او هر عاملی را باید بررسی کند تا یک سوپراستار باشد. اکنون تنها کاری که باید انجام دهد این است که در رقابت به خوبی حاضر شود. فیگور توماس فوق العاده است و می‌توانید او را در کنار درک لانسفورد و هادی چوپان قرار دهید. او باور نکردنی است.
در این گفت و گو، فلکس ویلر و سیچریلو در مورد اینکه آیا مسابقات آزاد مردان اکنون مدعیان کوتاه قدتر را به قد بلندتر ترجیح می‌دهد یا خیر بحث کردند.
در حال حاضر حضور اولویت با بدنسازان کوتاه قد است و رقابت در دستان آنها قرار دارد. کافی است به به دو نفر اول مستر المپیا سال 2022 نگاه کنید.
سیچریلو در پاسخ می‌گوید:
صبر کنید. می‌خواهم شما را سر این مساله به چالش بکشم چراکه شما در حال حاضر بدنسازانی مانند اندرو جکد و سامسون داودا را در میان مدعیان دارید که قد بلند هستند. آیا هنوز هم فکر می‌کنید این یک رقابت میان قدکوتاهان است؟
در عین حال تریک ال گیندی از توماس جونیور به عنوان یک ورزشکار آماتور رو به پیشرفت طی یک دهه گذشته حمایت کرده و گفته است:
به نظرم او بهترین ورزشکار آماتوری است که طی یک دهه گذشته دیده‌ام. عضلات پشت او ضخیم هستند و فیگورهای جلو و کنار او دیدنی هستند و می‌تواند با رقبایش در مستر المپیا سرشاخ شود. اگر عضلات کمر او بهبود یابد، ممکن است آینده بهتری را برایش متصور باشیم.

اندرو جکد و هانتر لابرادا را در تگزاس پرو شکست می‌دهم

توماس جونیور می گوید در تگزاس پرو 2023 اندرو جکد و هانتر لابرادا را شکست خواهد داد، در غیر این صورت دیگر در سال جاری در هیچ رقابتی شرکت نخواهد کرد. او از دلایل اطمینانش به شکست لابرادا و اندرو جکد می‌گوید.
هانتر لابرادار فیزیک بدنی عالی دارد و جزو چهار نفر برتر سابق مستر المپیا است. احساس می‌کنم فیگورهای پهلوی من، ضخامت از بالا تا پایین، ضخامت همسترینگ، چهار سر ران و تناسب جلو به عقب را دارم. من هر چیزی که برای فیگورگیری بهتر مورد نیاز است را در اختیار دارم. احساس می‌کنم از جلو کمر باریک‌تر و پاهای بهتری دارم. او بازوهای فوق‌العاده‌ای دارد اما احساس می‌کنم بازوهای من به همان اندازه رشد کند و با هم هماهنگ شوند. از پشت، او ممکن است بلوغ بیشتری داشته باشد اما تا آنجا که بتوانم تلاش خواهم کرد تا از نظر عضلانی و فرم بهتر شوم و با یکدیگر قابل مقایسه باشیم. از نظر عضلات باسن هم من قویتر هستم و عضلات شکم و ران من اوضاع بهتری دارند.
توماس جونیور می‌گوید در این رویداد اندرو جکد را شکست می‌دهد.
او فوق‌العاده است اما من عملکردش را در آرنولد کلاسیک به یاد دارم. من شخصاً آنجا بودم. او عالی و فوق العاده به نظر می‌رسید. با این حال من احساس می‌کنم که در برخی فیگورها بهتر عمل می‌کنم. اگر از عضله دوسر جلو صحبت می‌کنیم، او عضله دو سر فوق‌العاده‌ای دارد اما فکر می‌کنم عضله من هم به همان خوبی است. در قسمت‌های خاصی عضلات ضخیم‌تری دارم. پاها، بازوها و لت‌های پهن‌تری دارم. صادقانه می‌گویم که عضله لت جلویی سینه من بهتر از جکد است. من فیگور کاملی از پایین به بالا دارم. من همه خلاها را با فیگورم پر می‌کنم . شما به سختی متوجه آن می‌شوید. از پهلو هم به همین شکل است و ضخامت پا، ضخامت بازو، ضخامت قفسه سینهدر همه عکس‌ها مشخص است و حس خوبی در مورد آن دارم. وضعیت پشت نیز از بالا به پایین، همسترینگ، باسن، بازوها و همه چیز مرتب است. نقاط ضعف آنها نقطه قوت من هستند.
توماس جونیور می‌گوید در صورت عدم موفقیت در تگزاس پرو، احتمالا دیگر سال را به پایان خواهد برد.
می‌توانم بگویم که حدود 85 درصد مطمئن هستم که در صورت عدم قهرمانی، سال برایم به پایان می‌رسد. من با برگشتن و انجام کار غریبه نیستم.
در حالیکه کارلوس توماس تا کمتر از پنج هفته در تگزاس پرو 2023 روی صحنه با اندرو جکد و هانتر لابرادا روبرو می‌شود، هواداران از دیدن این پدیده جدید بدنسازی هیجان زده هستند. او می‌تواند رقیبی جدی برای مدعیان بخش آزاد مردان از جمله هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر و سامسون داودا در مستر المپیا 2023 باشد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...