تحول ماورایی فیزیک بدنی نیک واکر در سال‌ های گذشته؛ او DNA خود را دستکاری کرده است

اخیرا نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی تصویری را از تغییر فیزیکی حیرت انگیز خودش منتشر کرده که با واکنش طرفدارانش مواجه شده است.
کدخبر (201472) | 13 تیر 1402 | ساعت 08:18
0 297
تحول ماورایی فیزیک بدنی نیک واکر در سال‌ های گذشته؛ او DNA خود را دستکاری کرده است
اخیرا نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی تصویری را از تغییر فیزیکی حیرت انگیز خودش منتشر کرده که با واکنش طرفدارانش مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی خیلی زود توانست به یکی از مدعیان برتر مسابقات بخش آزاد مردان تبدیل شود و حالا به دنبال تحقق آرزویش برای قهرمانی در مسابقات مستر المپیا است. نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی

واکنش طرفداران به تغییرات فیزیکی نیک واکر 

اگرچه او امروز به دلیل حجم و اندازه عضلانی عجیب و غریبش شناخته شده اما زمانی بود که نیک واکر به اندازه امروز بزرگ به نظر نمی‌رسید. این بدنساز در یکی از پست‌های اینستاگرامی اخیر خود، تصویری از تغییر فیزیکی حیرت انگیزش را منتشر کرده که با واکنش طرفدارانش مواجه شده است. تحول ماورایی فیزیک بدنی نیک واکر در سال‌ های گذشته؛ او DNA خود را دستکاری کرده است 02نیک واکر با حضور در مسابقات نیویورک پرو 2021 و قهرمانی در این رقابت، برای اولین بار توانست توده عضلانی، اندازه و فرم قابل توجه خود را نمایان کند و به واسطه آن مورد توجه قرار بگیرد. او پیش از آنکه در مستر المپیا 2021 به مقام پنجم برسد، یک قهرمانی مهم دیگر در جشنواره ورزشی آرنولد 2021 به دست آورد. به دنبال این نتیجه، واکر در دوران خارج از فصل سخت کار کرد و در بخش آزاد مستر المپیا 2022 پکیج بهبود یافته‌ای را به نمایش گذاشت؛ جایی که به مدال برنز رسید. او آخرین بار سه ماه پیش در آرنولد کلاسیک 2023 در صحنه حضور داشت. و با وجود داشتن یک اجرای درخشان، نتوانست از پس سامسون داودا براید و به مقام دومی رضایت داد.

توصیه نیک واکر به طرفدارانش

ماه گذشته نیک واکر وزن خود را به حدود 135 کیلوگرم رساند و نگرش خود را در مورد مراحل مختلف آمادگی مسابقه به تفصیل بیان کرد. در حالی که او تغییرات قابل توجهی را در رژیم غذایی خود نداشته، شروع به استفاده از مکمل‌های بهتری کرده است. او همچنین در مورد تغییرات تمرینات خود پس از کسب مدال نقره در آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرد. او طرفداران خود را تشویق کرد تا برای پیشرفت در باشگاه به جای تکیه بر استروئیدها، روی سازگاری با رژیم غذایی و تمرین تمرکز کنند. نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی

اطمینان داور مسابقات مستر المپیا به قهرمانی نیک واکر

تریک ال‌گیندی قاضی مسابقات مستر المپیا اطمینان دارد که نیک واکر برای قهرمانی در مستر المپیا شانس زیادی دارد. او از نیک واکر خواست تا عضلات چهارسر خود را به اندازه بدنساز کهنه‌کار برانچ وارن توسعه دهد تا اینگونه شانس خود را برای بردن جام ارزشمند سندو افزایش دهد. نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی جهش یافته هفته‌ها پیش طرفدارانش را در جریان مکمل‌ها و شیک‌هایی که او صبح‌ها برای بهبود هضم مورد استفاده قرار می‌دهد، قرار داد. او با انتشار پستی الهام‌بخش، پاهای بزرگ خود را به رخ کشیدند و از تمریناتی سنگین برای ایجاد تغییرات مثبت در فیزیک بدنی خود استفاده کرد.

کاهش وزن نیک واکر؛ پس از اتمام مسابقات حرفه‌ای

نیک واکر یک تمرین روزانه برای عضلات متحرک بالاتنه را انجام داد و به هوادارانش هشدار داد که در تمرینات باید مراقب باشند تا دچار نارسایی و ناکارآمدی عضلانی نشوند. او همچنین عنوان کرد که قصد دارد پس از کنار کشیدن از مسابقات حرفه‌ای، سایز و وزن خود را کاهش دهد. نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی نیک واکر در پست آخر اینستاگرامی خود تصویری را منتشر کرد که نشان دهنده تغییرات فیزیکی عجیب او طی سال‌های گذشته بود و با واکنش‌های شگفت زده هوادارانش مواجه شد. این تصویر تفاوت‌های فاحش بوجود آمده در فیزیک بدنی او را که اکنون به رشد عضلات محدود شده است، نشان می‌دهد. واکر در زیر این پست نوشته:
هرگز از باور داشتن دست برندار. هرگز اجازه ندهید کسی به شما بگوید که نمی‌توانید کاری را انجام دهید، تمرکز خود را حفظ کنید، از تمام حواس‌پرتی‌هایی که مانع عملکرد شما می‌شوند و ذهنیت شما را مختل می‌کنند، خلاص شوید. همیشه خودت را در اولویت قرار بده، بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردی می‌توانی بدرخشی.
واکنش‌ها به این تصویر جالب توجه بود. یکی از آن‌ها نوشت:
به جای 5 گرم کراتین، 6 گرم مصرف کرده است.
دیگری نوشته:
هر کسی استروئید مصرف کند، طبیعتا می‌تواند به چنین اندامی برسد. این توهم واقعی است.
نفر سومی هم نوشته:
نیک واکر DNA خود را تغییر داده است.
یک اظهار نظر جالب دیگر این بود که: نیک واکر بدنساز مشهور آمریکایی
در سمت راست مرد جوان سالمی را می‌بینیم در حالیکه در سمت چپ مردی را می بینم که اساساً بیمار است و به اندام هایش دارو تزریق می‌شود، احتمالاً در مقطعی به قیمت جان جوانی او تمام می‌شود.
دیگری هم عنوان کرده:
برخی از مردم می‌گویند اینها ژنتیک است و به دارو ارتباطی ندارد. اینها بهترین مردانی هستند که بدون مصرف استروئید به چنین بدنی رسیده‌اند. این عکس‌ها همیشه توجه مرا به خود جلب می‌کند.
تحول ماورایی فیزیک بدنی نیک واکر در سال‌ های گذشته؛ او DNA خود را دستکاری کرده است 02نیک واکر روزها پیش به همراه چهره‌های محبوب تناسب اندام فضای مجازی یعنی تریستین لی و جرد فیدر یک تمرین سنگین پشت را انجام داد. او برخی از بهترین نکات خود را در مورد بهینه‌سازی حجم تمرین بر اساس سال‌ها تجربه‌اش ارائه کرد. تحول او نشان می‌دهد که واکر تا چه اندازه به عنوان یک رقیب پیشرفت کرده است. او قصد دارد اولین عنوان مستر المپیا خود را در نوامبر کسب کند؛ جایی که او با هادی چوپان و درک لانسفورد، دو مردی که سال گذشته بالاتر از او قرار گرفتند، روبرو خواهد شد. اخبار جدید بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...