مثلث عجیب جنیفر لوپز ، فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ از درخواست برای شکست تا احترام بی‌پایان «مانی» به «J LO»

در یکی از اپیزوهای قدیمی Hollywood Unlocked، جیسون لی واقعیتی غیرمنتظره را در مقابل فلوید می ودر بیان کرد.
کدخبر (211523) | 02 مرداد 1402 | ساعت 08:48
0 154
مثلث عجیب جنیفر لوپز ، فلوید می ودر و کانر مک گرگور ؛ از درخواست برای شکست تا احترام بی‌پایان «مانی» به «J LO»
در یکی از اپیزوهای قدیمی Hollywood Unlocked، جیسون لی واقعیتی غیرمنتظره را در مقابل فلوید می ودر بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلوید می ودر، مردی که رکورد حیرت آور 0-50 را در اختیار دارد، به خاطرمهارت های فنی و دفاعی اش کاملا شناخته شده است. او علاوه بر مهارت های حیرت آورش در دنیای بوکس، در موارد تجاری این ورزش هم حرف های زیادی برای گفتن داشت. می ودر استاد بلامنازع فروش بیشترین PPV هاست و گواه این واقعیت، دارایی خالص او و در اختیار داشتن عنوان ثروتمندترین بوکسور جهان است. اگرچه او همیشه به عنوان «مرد بد» در این ورزش به تصویر کشیده شده ولی همیشه نقش موثری در ارتباط با هواداران داشته است. به علاوه، در آستانه هر یک از مسابقات می ودر، انتظارات موجود از او فراتر از انتظارات معمول بوده و «پسر زیبا» همیشه می دانست که چطور باید روی این انتظارات مانور دهد. اما در این میان،افرادی هم بودند که همیشه می خواستند تا باخت می ودر را ببینند و در بین این افراد، نام فردی دیده می شود که باعث حیرت بسیاری از افراد شده است.

جنیفر لوپز : آمده ام تا باخت فلوید می ودر را ببینم

در یکی از اپیزوهای قدیمی Hollywood Unlocked، جیسون لی واقعیتی غیرمنتظره را در مقابل فلوید می ودر بیان کرد. او به این نکته اشاره کرد که در جریان آخرین مبارزه اش با کانر مک گرگور در سال 2017، مرتکب اشتباه بزرگی شده. او به شدت می خواست تا با جنیفر لوپز که در آن زمان نامزد الکس رودریگز بود ارتباط برقرار کند ولی نتوانسته بود تا او را پیدا کند. تلفن جیسون لی به شارژ نیاز داشت و وقتی از دختری درخواست شارژ کرد، دید که او در طول مسابقه در کنار جی لو نشسته بود. تمجید از آوازخوانی و هنرهای جنیفر لوپاو ادامه داد:
او به من گفت که جی لو شخصا به او گفته: «من آمده ام تا باخت فلوید می ودر را ببینم.»
لی سعی کرده بود تا دختر را آرام کند و جوری رفتار کرده بود که موضوع مهمی نیست ولی ادامه داد:
آن دختر گفت: «نه، من برایم مهم نیست اگر کانر ببرد» او می خواست تا باخت تو را ببیند.
می ودر حتی با شنیدن این صحبت هم سعی کرد تا با رفتاری مثبت درباره جنیفر لوپز صحبت کند. او گفت:
نمی دانم ولی جی لو واقعا سرگرم کننده است. من برایش بهترین ها را آرزو کردم. او در یک رابطه خیلی عالی است و من به او افتخار می کنم.

فلوید می ودر هرگز نسبت به جنیفر لوپز کینه ای نداشته

کمی بعد او اعلام کرد که جنیفر لوپز در مبارزه اش با میگل کوتو در سال 2012 نیز حضور داشته و در آن زمان هم به نظر می رسیده که جی لو طرفدار کوتو بوده ولی می ودر هرگز این را به دل نمی گیرد. او ادامه داد:
خیلی وقت ها می شود که ما پشت هموطنمان می ایستیم.
بعدها او در یک مصاحبه به تمجید از آوازخوانی و هنرهای جنیفر لوپز پرداخت و حتی ابراز تمایل کرد تا یکی از شوهای او را از نزدیک تماشا کند. به طور کلی می ودر هرگز نسبت به جنیفر لوپز کینه ای نداشته و همیشه برای او بهترین ها را آرزو کرده است. آخرین اخبار مرتبط با چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...