مبارزه جذاب نیت دیاز در مقابل جیک پاول؛ یوتیوبر برد، غول اوکتاگون در MMA انتقام می‌گیرد!

مبارزه جذاب نیت دیاز و جیک پاول در رینگ بوکس با برتری جیک پاول به پایان رسید.
کدخبر (216809) | 15 مرداد 1402 | ساعت 08:08
1 425
مبارزه جذاب نیت دیاز در مقابل جیک پاول؛ یوتیوبر برد، غول اوکتاگون در MMA انتقام می‌گیرد!
مبارزه جذاب نیت دیاز و جیک پاول در رینگ بوکس با برتری جیک پاول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیت دیاز 38 ساله و مبارز افسانه‌ای ام ام ای، صبح امروز اولین مبارزه بوکس حرفه‌ای خود را در ورزشگاه مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس در برابر جیک پاول 26 ساله انجام داد و در نهایت در یک رقابت نزدیک مقابل این یوتیوبر سرشناس تن به شکست داد. در این مبارزه نیت دیاز حمایت تماشاگران را داشت اما داوران به همان اندازه حامی او نبودند تا اینگونه جیک پاول در یک نبرد سخت با رای متفق القول داوران به پیروزی برسد. با این برتری جیک پاول موفق شد تا رکورد عملکرد خود در مسابقات بوکس را به 7 برد و یک شکست برساند؛ شکستی که چند ماه قبل مقابل تامی فیوری رقم خورده بود. در عین حال نیت دیاز در اولین تجربه بوکس خود رقابت نزدیکی با جیک پاول داشت و به زعم کارشناسان علیرغم شکست، توانست توانایی‌های خود را به عنوان یک مبارز برجسته هنرهای رزمی به نمایش بگذارد.

پیروزی جیک پاول مقابل نیت دیاز

در شرایطی که بالا بردن دست جیک پاول برای هر کسی به جز انبوه طرفداران ناامید دیاز یک انتخاب آشکار بود، تلاش 10 راندی جیک پاول برای داوران قابل چشم پوشی نبود.

ببینید: هایلایت مبارزه بوکس جیک پاول و نیت دیاز


او نه تنها اسطوره UFC را در پنجمین راند ناک داون کرد بلکه در همه راندها به جز یک یا دو راند به راحتی رقیبش را شکست داد تا اولین شکست حرفه‌ای خود مقابل تامی فیوری را که از او به عنوان یک حریف بالقوه برای آینده یاد کرده، به دست فراموشی بسپارد. مبارزه جذاب نیت دیاز در مقابل جیک پاول؛ یوتیوبر برد، غول اوکتاگون در MMA انتقام می‌گیرد! 01دیاز در حالی قدم به رینگ گذاشت که برای این مبارزه خواستار اجرای قوانین مسابقات 10 راندی شده بود. علیرغم بی میلی جیک پاول به این موضوع، با آن موافق شد اما با این حال نیت دیاز کهنه‌کار نتوانست از پس حریف جوان خود بربیاید. این پیروزی برای جیک پاول که مطابق گفته گوینده رینگ، جیمی لنون جونیور یک فعال شبکه‌های اجتماعی است، اهمیت زیادی داشت و حیاتی بود چراکه می‌توانست به فعالیت وی به عنوان یک بوکسور مشروعیت ببخشید و پاسخی باشد به همه کسانی که مشروعیت وی را به عنوان یک بوکسور حرفه‌ای زیر سوال می‌بردند.

شروع نیت دیاز مانند یک مبارز تازه کار!

در این مسابقه نادیده گرفتن پیشینه دیاز در مبارزات ام ام ای سخت بود. او حتی خودش هم به شوخی به پیاده کردن فنون این ورزش در راند نهم مبارزه مقابل جیک پاول اشاره کرد. اینکه نیت دیاز در راند اول شبیه یک بوکسور تازه کار باشد، قابل درک بود. مبارزه جذاب نیت دیاز در مقابل جیک پاول؛ یوتیوبر برد، غول اوکتاگون در MMA انتقام می‌گیرد! 01جیک پاول هم به سرعت از گوشه رینگ خود خارج شد، کنترل عمل را بدست گرفت و در 3 دقیقه اول به طور کامل بر حریفش تسلط داشت. با توجه به روحیات دو مبارز، در همان دقایق ابتدایی چند درگیری جدی وجود داشت اما در کل جیک پاول شباهت بیشتری به یک بوکسور حرفه‌ای داشت. دیاز تلاش می‌کرد شرایط رقابت را به سوی خود تغییر دهد اما در نهایت راند اول را با شکست پشت سرگذاشت. دیاز که در طول مبارزه از حمایت هواداران UFC برخوردار بود، در راند دوم احیا شد. در راند سوم مشت‌هایی که او و جیک پاول به سوی هم پرتاب کردند، تقریبا برار بود اما نظر داوران با جیک پاول بود. در راند چهارم نیت دیاز با قاطعیت به برتری رسید و در برابر 20 مشت قدرتی او، پاول تنها 13 مشت زد. با این حال، دیاز در پنجمین راند بازی خسته به نظر می‌رسید؛ راندی که پاول یک ناک داون نسبتا آسان را با یک هوک چپ قوی به نتیجه رساند.

بازگشت دیاز به مبارزه در راندهای پایانی

برای کسی که در ام ام ای با وزن حدود 75 کیلوگرم مسابقه می‌دهد، انتظار خستگی می‌رفت. در وزن کشی روز جمعه، دیاز نزدیک به حداکثر وزن خودش قرار داشت و به نظر می‌رسید که با گذشت زمان مبارزه، این به یک عامل بازدارنده تبدیل شود. با این حال دیاز تمام نشده بود. او در راند 8 و 9 به روند مبارزه برگشت. او با آپرکات‌های متوالی که یکی از آنها به سر جیک پاول برخورد کرد، حریفش را گیج کرد. در مجموع، دیاز در راند هشتم 26 بر 17 از پاول پیشی گرفت و در راند نهم فشار را حفظ کرد. دیاز برای پیروزی در مسابقه نیاز داشت که حریفش را در راند دهم ناک اوت کند. با این حال در پایان داوران با تصمیم متفق‌القول، پاول را به عنوان برنده مبارزه اعلام کردند.

مبارزه جذاب نیت دیاز در مقابل جیک پاول؛ یوتیوبر برد، غول اوکتاگون در MMA انتقام می‌گیرد! 01در انتظار تکرار مبارزه در ام ام ای

پس از مبارزه، جیک پاول خواستار یک مسابقه مجدد اینبار در ام ام ای شد و اصرار داشت که برای تحقق آن 10 میلیون دلار می‌خواهد. جیک پاول برای اولین بار در نوجوانی به عنوان یک فعال شبکه‌های اجتماعی که متخصص در ویدئوهای شوخی بود، شهرت پیدا کرد. درست در زمانی که نیت دیاز با افزایش مهارت‌های جاه‌طلبانه‌اش در UFC، در حال جمع کردن طرفدارانش بود، جیک پاول به عنوان یک یوتیوبر شهرت نصف و نیمه‌ای به دست آورده بود. هنگامی که پاول توجه خود را به ورزش بوکس معطوف کرد، با حضور در مبارزه آندرکارت نمایشی برادرش لوگان پاول مقابل  KSI به سرعت در عرصه ورزش‌های رزمی سروصدای زیادی ایجاد کرد. آن کارت را می‌توان تولد دوران بوکس این اینفلوئنسر دانست. آخرین خبرها از ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
حالم از هرچی دروغه بهم میخوره همین طوری پیش بره این جیک پول میاد مایک تایسون رو توی بوکس ناک اوت میکنه 😂
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...