10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس

کدخبر (196408) | 29 خرداد 1402 | ساعت 11:17
0 339
10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس
در تاریخ WWE کشتی‌گیرانی با اندام‌های حیرت‌انگیز سابقه حضور داشته‌اند. بعضی از این کشتی‌گیران گرچه با فیزیک‌های استثنایی بر روی رینگ ظاهر شده‌اند اما در گذر سال‌ها نامشان به دست فراموشی سپرده شده است.

به گزارش سرخ نیوز، کشتی کج ورزشی است که موفقیت در آن نه‌فقط به استعداد و مهارت بلکه همچنین به اندام مناسب نیز نیاز دارد. بسیاری از کشتی‌گیران برای تقویت عضلات خود ساعت‌های متمادی را در باشگاه‌های بدنسازی سپری می‌کنند.

بعضی از آنها به‌واسطه‌ی همین اندام‌های استثنایی نام خود را در تاریخ WWE جاودانه ساخته‌اند. هالک هوگان، جان سینا، راک و تریپل اچ شماری از این ستارگان هستند.

با این وجود همه‌ی کشتی‌گیرانی که اندام رویایی داشتند نیز نتوانستند کارنامه‌ای رویایی را برای خود رقم بزنند. بعضی از آنها علیرغم برخورداری از فیزیک مهیب و اندام قهرمانانه به‌مرور از خاطره‌ی طرفداران کشتی کج فراموش شدند.

 دلیلش چه مصدومیت‌های شدید بوده باشد، چه مشکلات شخصی یا هر دلیل دیگری، این کشتی‌گیران نتوانستند ظرفیت‌های واقعی خود را بر روی رینگ به نمایش بگذارند و سرانجام خاطره‌شان از یادها زدوده شد. ما در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به ده مورد از این کشتی‌گیران. اینها کسانی هستند که از ظاهر مناسب برای درخشش در کشتی کج برخوردار بودند اما نتوانستند به چنین درخششی دست یابند.

1- میسون رایان

میسون رایان ورزشکاری مستعد با قدی بلند بود که توانست خیلی زود در دنیای کشتی کج نامی برای خود دست‌وپا کند. رایان در حدفاصل سال‌های 2009 تا 2014 در دبلیودبلیو ای به رقابت پرداخت. او پیش از آن نیز در مسابقات دیگر نیز حاضر شده و چندین عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس رایان در سال 2011 وارد فهرست اصلی WWE شد و به گروه نکسوس پیوست که توسط سی ام پانک رهبری می‌شد. اما و به‌هرحال دوران میسون رایان در دبلیودبلیو ای موفقیت‌آمیز نبود و او خیلی زود راهی کمپانی‌های سطح پایین‌تر شد.

2- ناتان جونز

ناتان جونز مبارز سابق کشتی کج و قهرمان سابق پاورلیفتینگ است که دوران موفق کوتاهی را نیز در WWE پشت سر گذاشت. او حتی توانست در این مسابقات به عنوان قهرمانی دسته سنگین وزن نیز دست یابد و حتی راه خود را به برند اسمکدان نیز باز کرد. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس ناتان جونز دو مرتبه نیز در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان حاضر شد اما هربار به‌علت مصدومیت نتوانست راه به جایی ببرد. با این حال موفقیت اصلی جونز در عرصه بازیگری برای او حاصل شد. او توانست به‌لطف اندام فوق‌العاده خود در فیلم‌های مهمی نظیر تروی، مد مکس و تسلیم‌ناپذیر به ایفای نقش بپردازد.

3- تد آرسیدی

تد آرسیدی پاورلیفتینگ‌کار و مبارز سابق کشتی کج است که توانست به کمک فیزیک غول‌آسای خود به موفقیتی نسبی در این حوزه‌ها دست یابد. آرسیدی نخستین کسی بود که توانست در مسابقات پاورلیفتینگ رکورد بنچ پرس 320 کیلوگرمی را به‌ثبت برساند. او در طی دوران حرفه‌ای خود با ورزشکاران بزرگی نظیر تونی اتلس به رقابت پرداخت. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس تد آرسیدی در سال 1985 به WWE ملحق شد هرچند کامیابی چندانی در این عرصه نداشت. او سپس وارد حیطه بازیگری شد و در فیلم‌هایی نظیر جنگنده، خانواده، شهر و برابرساز ٢ به ایفای نقش پرداخت.

4- هوگو ناکس

هوگو ناکس دروازه‌بان سابق فوتبال و مبارز سابق کشتی کج است که او را به‌واسطه‌ی فیزیک فوق‌العاده‌اش می‌شناختند. دوران ناکس در دبلیودبلیو ای در برند NXT سپری شد. او پیش از آغاز کار خود در WWE در چند باشگاه فوتبال نیز تجربه حضور داشت که از جمله آنها می‌توان به باشگاه استرافورد رنجرز اشاره کرد. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس هوگو ناکس در سال 2013 به دبلیو دبلیو ای پیوست و اولین مبارزه خود در برند NXT را به‌عنوان یک شخصیت مثبت در سال 2014 به انجام رساند. تجربه حضور ناکس در WWE کوتاه بود و در سال 2016 به پایان رسید.

5- بام نیلی

بام نیلی با دو متر قد و اندام هیولاوار و سبک مبارزات بی‌رحمانه خود برای مدتی توجهات را در WWE به‌سمت خود معطوف ساخت. شروع کار نیلی در برند ECW بود. او در آغاز به‌عنوان بادیگارد چاوو گوئررو به فعالیت می‌پرداخت. او سپس به تیم اج یعنی لا فامیلیا پیوست. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس بام نیلی در طی دوران حضور خود در WWE در چندین مبارزه تیمی و انفرادی به رقابت پرداخت. با این حال او با وجود فیزیک مهیبش نتوانست آنطور که باید بر روی رینگ بدرخشد. او در سال 2009 از لیست دبلیو دبلیو ای خط خورد و در سال 2010 اعلام بازنشستگی کرد.

6- ازکیل جکسون

ازکیل جکسون یک کشتی‌گیر به‌شدت قدرتمند بود که دوران موفقیت‌آمیز کوتاهی را در WWE پشت سر گذاشت. او در طی همین مدت کوتاه توانست با برند ECW به عنوان قهرمانی دست یابد. در آن زمان اندام عضلانی جکسون و نمایش‌های قدرتمندانه‌اش توجهات را به‌سمت خود جلب کرده بود. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس با این حال دوران ازکیل جکسون در دبلیو دبلیو ای به‌واسطه‌ی بروز چند مصدومیت شدید با یک پایان ناگهانی مواجه شد. جکسون ابتدا در ناحیه ماهیچه چهار سر ران دچار پارگی شد که او را چند ماه دور از رینگ نگه داشت. این مصدومیت با چند مصدومیت دیگر نیز همراه بود. او در بازگشت خود به روی رینگ نیز دیگر نتوانست نقش اصلی را بر عهده بگیرد و معمولا به‌عنوان مبارز کمکی به ایفای نقش می‌پرداخت.

7- راب کانوی

راب کانوی گرچه از اندامی حیرت‌انگیز برخوردار بود اما سرنوشت او در WWE نیز سرانجام به گمنامی منتهی شد. کانوی در ابتدا در مبارزات تگ تیم در کنار سیلوین گرینیر در قالب تیم لا رزیستنس به رقابت پرداخت. آنها توانستند در بخش مبارزات تیمی به موفقیت عظیمی دست یابند و چند عنوان قهرمانی را نیز مال خود کردند. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس پس از اینکه تیم لا رزیستنس از هم پاشید، راب کانوی مجبور شد تغییراتی را در کاراکتر خود ایجاد کند. او سپس تلاش کرد کارنامه حرفه‌ای خود را در بخش مبارزات انفرادی پی بگیرد هرچند در جلب توجه مخاطبان در این مسیر ناموفق بود. رفته رفته نام و خاطره‌ی او از ذهن طرفداران کشتی کج محو گردید.

8- دن ماتا

دن ماتا با اندام فوق عضلانی خود و قدی بیش از دو متر توانست توجهات را در دنیای کشتی کج به‌سمت خود معطوف کند. اما با وجود ظاهر بسیار مناسب و اندام شگفت‌انگیز، ماتا نتوانست حضور چندان بلندمدتی را در برند NXT تجربه کند. او پس از پایان کار خود در دبلیو دبلیو ای به‌سرعت در دنیای کشتی کج به فراموشی سپرده شد. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس در محیط پویا و همواره در حال تغییر WWE کشتی‌گیران می‌توانند به‌سرعت و به‌شکلی بی‌رحمانه فراموش شوند و نامشان از خاطره‌ها پاک شود. این اتفاقی بود که برای کشتی‌گیر دو متری نیز رخ داد. او گرچه از فیزیکی مهیب و استثنایی برخوردار بود اما نتوانست نام خود را در تاریخ کشتی کج ماندگار سازد.

9- تینو ساباتلی

تینو ساباتلی نیز یکی دیگر از مبارزان برند NXT بود که علیرغم اندام مناسب خود نتوانست جایگاه ممتازی را در دبلیودبلیوئی کسب کند. تینو که نام اصلی‌اش ساباتینو پیسکیتلی بود کار خود در WWE را در سال 2015 آغاز نمود. او در آغاز به‌واسطه‌ی توانایی‌های ورزشی و فیزیک فوق‌العاده خود توانست توجه طرفداران کشتی کج را تا حد خوبی به خود جلب کند. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس اما سرنوشت تینو ساباتلی نیز مشابه دیگر نام‌های حاضر در این لیست بود: فراموش شدن.

10- رنو

رنو نیز متاسفانه از خاطره‌ی بسیاری از طرفداران کشتی کج محو شده است. او گرچه دوران نسبتا موفقی را در کشتی کج پشت سر گذاشت اما به مرور زمان نامش در زیر سایه‌ی نام ستارگان بزرگ سال‌های دور قرار گرفت. رنو که نام اصلی‌اش ریک کورنل است کار خود در کشتی کج را در اواخر دهه نود میلادی آغاز نمود. او در ابتدا و در طی دوران فعالیتش در WCW توانست به کشتی‌گیری برجسته بدل شود. اما این کمپانی در ادامه منحل گردید و رنو نیز به ناچار راهی WWE شد. اما دوران حضور او در دبلیو دبلیو ای مانند دوران حضورش در WCW موفقیت‌آمیز نبود و وی سرانجام در سال 2003 از لیست این کمپانی خارج شد. 10 ستاره فراموش شده‌ کشتی کج با اندام هایی شگفت انگیز + عکس شرایط فیزیکی رنو و اندام عضلانی او بدون شک مهمترین خصیصه‌ی این کشتی‌گیر بود. او نخست به‌لطف همین اندام منحصر به فرد توانست توجه جامعه کشتی کج را به‌سمت خود جلب کند. رنو علاوه بر این از قدرت بدنی کافی و چابکی فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار بود که کمکش کرد بتواند حرکاتی بی‌نظیر را به بهترین شیوه ممکن به اجرا برساند. با این حال و با وجود تمامی این قابلیت‌ها و مهارت‌ها نام او نیز رفته رفته از یاد طرفداران کشتی کج محو گردید. جدیدترین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...