تمپا پرو 2023 | رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا

کدخبر (215861) | 12 مرداد 1402 | ساعت 22:31
0 228
تمپا پرو 2023 | رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا
مسابقات بدنسازی تمپا پرو 2023 از روز پنج‌شنبه 12 مرداد آغاز شده و تا روز شنبه 14 مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی تمپا پرو 2023، یکی دیگر از مسابقات حرفه‌ای امسال بدنسازی که در سه روز از پنج‌شنبه 12 مرداد تا شنبه 14 مرداد در تمپا، فلوریدا برگزار خواهد شد. این مسابقات در دسته‌های بیلدینگ اوپن و 212 پوند مردان، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، بیلدینگ زنان، فیتنس، فیگور، بیکینی، فیزیک زنان، ولنس لیگ حرفه‌ای IFBB برگزار خواهد شد و برندگان هر دسته، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب خواهند کرد.

با تغییرات رخ داده در مسیر کسب مجوز حضور در مستر المپیا، بدنسازان حرفه‌ای برای حضور در بزرگترین رقابت بدنسازی سال در اورلاندو که از ۱۱ تا ۱۴ آبان برگزار خواهد شد نیاز به کسب قهرمانی در یک رقابت حرفه‌ای خواهند داشت و در این دوره از رقابت‌ها و به جز دسته ویلچر، بدنسازی با سیستم امتیازی قادر به حضور در مستر المپیا نخواهد بود. مسابقات تمپا پرو 2023، یکی از آخرین استیج‌های فصل مقدماتی مستر المپیا 2023 در ایالات متحده آمریکا است و بعد از مسابقه، تنها رقابت دسته اوپن مردان باقی مانده در آمریکا، استیج تگزاس پرو 2023 خواهد بود. گفتنی است به جز تمپا پرو و تگزاس پرو، استیج‌های فلکس ویکند، قهرمانی اروپا، شرو کلاسیک فرانسه، لژیون اسپورتس و الیمپوس پرو، استیج‌های باقی‌مانده در فصل مقدماتی مستر المپیا در دسته اوپن خواهند بود.

زمان برگزاری تمپا پرو 2023

روز نخست مسابقات تمپا پرو 2023، به چک این و وزن کشی بدنسازان حرفه‌ای زن و مرد و همچنین رقابت‌های مسترز (پیشکسوتان) اختصاص داشت. در روز دوم مسابقات تمپا پرو 2023، مسابقات دسته‌های بیلدینگ زنان، فیتنس، فیزیک زنان، فیگور، بیلدینگ 212 پوند مردان، فیزیک کلاسیک و فیزیک مردان در دو مرحله پیش داوری و نهایی برگزار خواهد شد و روز پایانی تمپا پرو 2023 نیز به برگزاری رقابت دسته‌های ولنس، بیکینی و بیلدینگ اوپن مردان در دو مرحله پیش داوری و نهایی اختصاص خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نتایج تمپا پرو 2023 | قهرمانی آریا صفایی در دسته فیزیک


زمان و جزئیات برگزاری مسابقات تمپا پرو 2023 به شرح زیر است:

  • جمعه، 13 مرداد، 15:30 به وقت تهران: بیلدینگ زنان، فیتنس، فیزیک زنان و فیگور - پیش داوری
  • جمعه، 13 مرداد، 18:30 به وقت تهران: بیلدینگ 212 پوند مردان، فیزیک کلاسیک و فیزیک مردان - فینال
  • جمعه، 13 مرداد، 21:30 به وقت تهران: بیلدینگ زنان، فیتنس، فیزیک زنان و فیگور - پیش داوری
  • جمعه، 13 مرداد، 23:30 به وقت تهران: بیلدینگ 212 پوند مردان، فیزیک کلاسیک و فیزیک مردان - فینال
  • شنبه، 14 مرداد، 18:00 به وقت تهران: ولنس، بیکینی و بیلدینگ مردان - پیش داوری
  • شنبه، 14 مرداد، 23:00 به وقت تهران: ولنس، بیکینی و بیلدینگ مردان - فینال

رقابت دسته آزاد تمپا پرو 2023

در رقابت دسته آزاد تمپا پرو 2023، 9 بدنساز حضور خواهند داشت. هانتر لابرادا که سال گذشته در مستر المپیا هفتم شد سرشناس‌ترین بدنساز حاضر در رقابت دسته آزاد این مسابقات است. او پیش از این قرار بود در استیج پرستاره تگزاس پرو حضور داشته باشد، جایی که همگان در انتظار رقابت جذاب وی با اندرو جکد و کارلوس توماس جونیور بودند. با این حال نام وی در لیست شرکت کنندگان در استیج تمپا قرار گرفته تا پسر لی لابرادای بزرگ، سورپرایز بزرگ این رقابت باشد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نیک واکر بدنساز برجسته دسته اوپن اخیرا در پادکستی در رابطه با قهرمان احتمالی این استیج صحبت کرده و مدعی شده هانتر لابرادا قهرمان این رقابت خواهد بود و جاناتان دلاروزا و ناتان اسپیر در جایگاه‌های بعدی قرار خواهند گرفت. آکیم ویلیامز مدافع عنوان قهرمانی این استیج، که بعد از آرنولد کلاسیک 2023، در رقابت دیگری شرکت نکرده در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02هانتر لابرادا

این نخستین رقابت هانتر لابرادا بعد از مستر المپیا 2022 خواهد بود. او سابقه چهارمی در مستر المپیا 2021 را در کارنامه دارد، هر چند او سال گذشته در لاس وگاس در نهایت هفتم شد. هانتر سابقه قهرمانی در تمپا در سال 2020 را داشته است با خاطره خوش به این استیج بازخواهد گشت. تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02آپدیت‌های اخیر هانتر لابرادا شگفت‌انگیز بوده و او پیشرفت‌های قابل توجهی در کاندیشنینگ و عضلات میانی داشته و جزئیات زیادی در عضلات پشت وی دیده می‌شود. عضلات سینه او بهتر از سابق است و این بدنساز دسته اوپن در آپدیت‌های اخیر، پرتر و شفاف‌تر دیده شده است. تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02هانتر در فیگور جفت بازو از جلو او به وضوح بهتر از نسخه‌های قبلی خود بوده و پیشرفت وی کاملا محسوس است. به طور قطع هانتر لابرادا شانس اول قهرمانی در استیج تمپا پرو 2023 است و اگر او با مشکل عجیب و غریبی مواجه نشود با قهرمانی در این استیج، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب خواهد کرد.

تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02جاناتان دلاروزا

بعد از سه سال دوری از رقابت‌های بدنسازی، جاناتان دلاروزا بدنساز اهل دومینیکن یک بار دیگر در یک رقابت بدنسازی حرفه‌ای حضور خواهد داشت. او از سال 2020 در رقابت‌های بدنسازی حضور نداشت، هر چند وی دو هفته پیش در شیکاگو وارد رقابت با سایر بدنسازان شد و در این استیج بعد از جاستین شایر، در جایگاه دوم قرار گرفت. دلاروزا از سال 2012 در رقابت‌های حرفه‌ای حضور داشته و دو بار در سال‌های 2014 و 2019 در مستر المپیا روی استیج رفته و به ترتیب در این مسابقات در جایگاه‌های چهاردهم و دوازدهم قرار گرفته است. بهترین عملکرد این بدنساز در سال 2019 بوده، زمانی که او فاتح دو استیج تورنتو پرو پورتوریکو پرو شده بود. تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02دو هفته بعد از استیج شیکاگو پرو 2023، دلاروزا می‌توانست گزینه اول قهرمانی در تمپا پرو 2023 باشد، البته در صورتی که هانتر لابرادا در این رقابت حضور نداشت! دلاروزا برای قهرمانی نیاز به سلسله اتفاقات عجیب و غریب برای هانتر لابرادا خواهد داشت و بعید است این بدنساز باتجربه در حضور هانتر، موفق به قهرمانی در این استیج شود. اسامی بدنسازان حاضر در رقابت دسته اوپن تمپا پرو 2023

  • هانتر لابرادا
  • جاناتان دلاروزا
  • لوئس برید
  • استفن دنیلز
  • روی ایوانز
  • بردی کینگ
  • فرد اسمالز
  • ناتان اسپیر
  • خوزه توماس

رقابت دسته فیزیک مردان تمپا پرو 2023

در رقابت دسته فیزیک مردان تمپا پرو 2023، 33 بدنساز حضور خواهند داشت. آریا صفایی بدنسازی که 7 بار سابقه حضور در مستر المپیا را داشته جدی‌ترین مدعی قهرمانی این استیج است و تلاش خواهد کرد تا در نخستین رقابت حرفه‌ای خود بعد از مستر المپیا 2022، یک بار دیگر قهرمانی را تجربه کند. پیش از این بهترین عملکرد صفایی در یک فصل بدنسازی در سال 2021 به ثبت رسیده، زمانی که او قهرمانی در دو استیج اوپتیموم کلاسیک و آتلانتیک کست را تجربه کرد و در مستر المپیا نیز در جایگاه هشتم قرار گرفت. تمپا پرو 2023 رونمایی از نسخه پرفکت آریا صفایی ، سورپرایز هانتر لابرادا - هانتر لابرادا 02این بدنساز ایرانی‌الاصل در روزهای اخیر آپدیت‌های بدنی بی‌نظیری را از خود به اشتراک گذاشته است. او یک پکیج بسیار زیبا را آماده کرده و تمام معیارهایی که در دسته فیزیک مورد توجه قرار می‌گیرد را می‌توانیم در پکیج بدنی ببینیم. این بدنساز کاملا نچرال، در نمای جلو و در عضلات شکم و پهلو فرم و کاندیشن بسیار زیبایی دارد و کمر بسیار باریک و شانه‌های بسیار پهن او کاملا مشهود است و و از سوی دیگر کاندیشن و کات فوق‌العاده‌ای را می‌توانیم در عضلات پشت مشاهده کنیم. جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...