سامسون داودا در نقش تانوس در انتقام جویان؛ من اجتناب ناپذیرم

سامسون داودا پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، مملو از اعتماد به نفس است.
کدخبر (214351) 09 مرداد 1402 | ساعت 11:49
0 238
سامسون داودا پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، مملو از اعتماد به نفس است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک 2023، در آستانه برگزاری مسابقات مستر المپیا 2023 به طور مستمر آپدیت‌هایی از فیزیک بدنی خودی را به اشتراک می‌گذارد تا هوادارانش به طور کامل در جریان پیشرفت‌های این بدنساز نیجریه‌ای باشند. داودا یکی از امیدوارترین بدنسازانی است که سال گذشته اولین تجربه حضورش را در مستر المپیا بدست آورد. با این حال او یکی از معدود بدنسازانی است که در یک سال گذشته از آنچه نشان می‌داد، فراتر رفته و سطح انتظارات جامعه بدنسازی را از خود بالا برده است. این اعجوبه بدنسازی برنده آرنولد کلاسیک زیر نظر میلوس سارسف پیشرفت قابل توجهی در این مدت داشته و امسال قصد دارد تاج و تخت مستر المپیا را تصاحب کند.

آخرین آپدیتت بدنی سامسون داودا

سامسون داودا در آخرین آپدیت فیزیک بدنی‌اش، عضلات هیولایی و کات خود را به نمایش گذاشته است. شیر نیجریه‌ای با داشتن توده عضلانی 150 کیلوگرمی، یکی از بزرگترین و تنومندترین بدنسازان حال حاضر دنیا محسوب می‌شود. این هیولای آفریقایی علی‌رغم سایز بدنی حیرت‌انگیزی که دارد، توانسته زیبایی‌شناختی عضلات خود را حفظ کند. سامسون داودا در آخرین پست اینستاگرامی‌اش، خود را تانوس، یکی از کاراکترهای عظیم‌الجثه فیلم «انتقام جویان» مقایسه کرده و توانسته واکنش دنیای بدنسازی را بربیانگیزد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این بدنساز متولد نیجریه به تازگی ویدیوی کوتاهی از خود در حال فیگور گرفتن در اینستاگرام منتشر کرده است. در این ویدیو، این ستاره دنیای بدنسازی در خانه مقابل آینه فیگور گرفته و با دوربین تلفن همراه از خود فیلم گرفته است. علیرغم دور بودن از آینه و عدم نورگیری عالی، بدن داودا بزرگ به نظر می‌رسد. داودا در زیر این پست نوشته:

به قول تانوس، من اجتناب ناپذیرم.

کار سامسون داودا شگفت انگیز است

در حالی که کمی بیش از سه ماه تا مستر المپیا باقی مانده، دوره خارج از فصل تقریبا به پایان رسیده است. سامسون داودا پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، مملو از اعتماد به نفس است. با این حال در شرایطی که سامسون معتقد است به هر شکل ممکن عنوان مستر المپیا را به دست خواهد آورد، این کار برایش آسان نخواهد بود. داودا باید با غول‌هایی مانند هادی چوپان، نیک واکر، اندرو جکد، بیگ رامی و دیگران را شکست دهد. در حالی که او از این جمع سه بدنساز را در آرنولد کلاسیک شکست داده، درک لانسفورد نایب قهرمان سال گذشته مستر المپیا و مدافع عنوان قهرمانی هادی چوپان از شرکت در آرنولد کلاسیک صرف نظر کردند. با این حال داودا با آخرین آپدیت فیزیک بدنش، طرفداران و دیگر بدنسازان را نیز تحت تأثیر قرار داده است. فواد ابیاد، بدنساز بازنشسته در پادکست یوتیوبی خود، فیزیک داودا را مورد ستایش قرار داد.

این مرد فقط به پیشرفت ادامه می دهد! در حالی که دیگران فقط و فقط صحبت می‌کنند، او فقط به کار خود ادامه می‌دهد. کار سامسون شگفت انگیز است.

سامسون داوداطرفداران سامسون داودا : او هنوز هم زیباست!

فلکس لوئیس، قهرمان سابق دسته 212 مستر المپیا نیز متوجه پیشرفت‌های این بدنساز نیجریه‌ای شد.

سلفی جدید از پاشده سه پا. من عاشق دیدن این داستان هستم.

طرفداران هم احساسات مشابهی داشتند و از اندازه و زیبایی شناسی عضلات سامسون داودا شگفت زده شدند. یکی از طرفداران نوشته:

باورکردنی نیست که این مرد چقدر می‌تواند چنین اندازه‌ای داشته باشد و هنوز هم زیبا باشد.

یکی دیگر از طرفدارانش هم نوشته:

به نظر می رسد بالاخره کسی شروع به مصرف کراتین کرده است.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...