بیت الله عباس پور، نسخه 2014 / وقتی بیگ رامی عاشق عضلات پای بدنساز ایرانی شد + ویدئو

بیگ رامی بدنساز نامدار مصری و قهرمان دو دوره مستر المپیا پیش از مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2014، واکنش جالبی به عضلات پای بیت الله عباس پور داشت.
کدخبر (214697) 09 مرداد 1402 | ساعت 22:01
0 462
بیگ رامی بدنساز نامدار مصری و قهرمان دو دوره مستر المپیا پیش از مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2014، واکنش جالبی به عضلات پای بیت الله عباس پور داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بیت الله عباس پور فقید بدنساز ایرانی سابقه رقابت در دسته آزاد و 212 پوند مستر المپیا را داشت و در تلاش بود تا در سال 2015 در مستر المپیا با فلکس لوئیس که تا آن زمان سه قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه داشت، رقابت سختی داشته باشد. بیت الله عباس پور در سال 2013 و در دسته اوپن در رقابت‌های نوردیک فنلاند به قهرمانی رسید و جواز مستر المپیا 2013 را دریافت کرد. او پس از شرکت در استیج لاس وگاس در مستر المپیا و در دسته اوپن به مقام شانزدهمی مشترک رسید. پس از مستر المپیا 2013 و در اوایل سال 2014، عباس‌پور در رقابت‌های آرنولد کلاسیک برزیل، آخرین رقابت حرفه‌ای خود را در دسته اوپن تجربه کرد و بعد از آن در تصمیمی حرفه‌ای و کاملا درست، تصمیم به حضور در دسته 212 پوند مستر المپیا گرفت.

تمرین مشترک بیت الله عباس پور و بیگ رامی

یک شب قبل از مسابقات آرنولد کلاسیک برزیل 2014، آخرین رقابت بیت الله عباس پور در دسته اوپن و اولین مسابقه حرفه‌‌ای وی بعد از مستر المپیا 2013، این بدنساز ایرانی زیر نظر دنیس جیمز و در حضور بیگ رامی، بدنساز مصری که بعدها فاتح دو مستر المپیا شد، اقدام به فیگور گیری کرد. در ویدئویی که از این فیگور گیری در دسترس است، بیگ رامی تحت تاثیر عضلات پای بیت الله عباس پور قرار گرفته و در رابطه با عضلات همسترینگ وی صحبت می‌کند.
  بیت الله عباس پور در این رقابت در رده نهم قرار گرفت. استیج آرنولد کلاسیک برزیل 2014 با قهرمانی استیو کولکو به پایان رسید. کولکو بدنساز آمریکایی بود که در آن زمان بسیاری به درخشش وی در مستر المپیا امیدوار بودند. او در مستر المپیا 2013 در جایگاه چهاردهم قرار گرفته بود و در فاصله چند ماهه بعد از این رقابت، قهرمانی در برزیل را به کارنامه خود اضافه کرده بود. او تا سال 2019 در مستر المپیا حضور داشت و در سال گذشته میلادی، در استیج‌هایی چون آرنولد کلاسیک، بوستون و تگزاس رقابت کرده بود.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در این رقابت‌ها ویلیام بوناک که بعدها قهرمانی در آرنولد کلاسیک و سومی در مستر المپیا را تجربه کرد در جایگاه هفتم قرار گرفت، موضوعی که سطح بالای این رقابت بدنسازی را نشان می‌دهد.

بیت الله عباس پور، نسخه 2014 وقتی بیگ رامی عاشق عضلات پای بدنساز ایرانی شد + ویدئو 03بیت الله عباس پور ؛ از دسته اوپن به 212 پوند

بیت الله بعد از این رقابت ها وارد دسته 212 پوند شد و در رقابت های دالاس، نیویورک و تمپا شرکت کرد و به ترتیب در این مسابقات، چهارم، سوم و پنجم شد و جواز مستر المپیا را کسب کرد. در مستر المپیا 2014 و در دسته 212 پوند، بیت الله در جایگاه پنجم قرار گرفت، رقابتی که با قهرمانی فلکس لوئیس، دومی ادواردو داسیلوا، سومی خوزه ریموند و چهارمی هیدتادا یاماگیشی به پایان رسید. بعد از مستر المپیا 2014، بیت الله عباس پور بلافاصله عازم مسابقات جایزه بزرگ سئول شد، مسابقاتی که جایزه 50 هزار دلاری برای قهرمان آن در نظر گرفته شده بود. این بدنساز ایرانی در استیج کره جنوبی در جایگاه سوم قرار گرفت. تنها چند هفته بعد، او در استیج پراگ بار دیگر با فلکس لوئیس رقابت کرد و این بار در رده دوم قرار گرفت. احمد احمد از عراق در این رقابت در جایگاه سوم قرار گرفت.
تنها یک روز بعد از استیج پراگ، بیت الله عباس پور در سن مارینو و در یک استیج پرستاره دیگر با فلکس لوئیس و خوزه ریموند در دسته 212 پوند رقابت کرد در جایگاه دوم قرار گرفت. خوزه ریموند که در مستر المپیا در رتبه سوم قرار گرفته بود در این استیج بعد از فلکس لوئیس و بیت الله عباس پور در رده سوم قرار گرفت. این استیج، این پایانی بود بر افسانه بیت الله عباس پور؛ بدنسازی که مدعی جدی قهرمانی مستر المپیا 2015 در دسته 212 پوند بود.. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...