جادوگری جهش یافته در آف سیزن؛ عضلات هیولایی نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023

نیک واکر اخیرا به عنوان بخشی از آماده‌سازی خود برای مستر المپیا، یک تمرین کششی انجام داده و ویدیوی این جلسه تمرینی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.
کدخبر (214382) | 09 مرداد 1402 | ساعت 08:13
0 177
جادوگری جهش یافته در آف سیزن؛ عضلات هیولایی نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023
نیک واکر اخیرا به عنوان بخشی از آماده‌سازی خود برای مستر المپیا، یک تمرین کششی انجام داده و ویدیوی این جلسه تمرینی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

 به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر، بدنساز برجسته آمریکایی در فاصله نه چندان زیاد تا شروع مستر المپیا 2023، روند و نوع تمرینات خود را تغییر داده است.

واکر اخیرا به عنوان بخشی از آماده‌سازی خود برای این رویداد بااهمیت، یک تمرین کششی انجام داده و ویدیوی این جلسه تمرینی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

واکر که به عنوان یکی از رقبای برجسته بخش آزاد مردان محسوب می‌شود، در همان سال اول دریافت کارت حرفه‌ای بدنسازی‌اش توانست توجهات را به خود جلب کند و نتایج چشمگیری را بدست آورد.

او از آن زمان تاکنون عملکرد چشمگیری داشته و توانسته به افتخارات قابل توجهی دست پیدا کند.

نیک واکر در اولین حضورش در یک رقابت رسمی به مقام چهارم مسابقات شیکاگو پرو 2020 رسید و پس از آن در مسابقات جهانی نیویورک پرو 2021 قهرمان شد و اولین دعوتنامه حضور در مستر المپیا را در این فرآیند به دست آورد.

جهش یافته در دوران خارج از فصل؛ عضلات هیولایی پشت نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023

او سپس برنده آرنولد کلاسیک 2021 شد و حتی قبل از اینکه اولین رقابت در مستر المپیا را انجام دهد، در جمع مدعیان قرار گرفت.

با توجه به اینکه جهش یافته به عنوان یک بدنساز تازه کار در نظر گرفته می‌شد، کسب مقام پنجم در مستر المپیا 2021 برایش یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

با این حال پس از آن، او تصمیم گرفت از رقابت دور شود تا فیزیک بدنی خود را بهبود بخشد و بهترین شرایط را ایجاد کند.

در مستر المپیا 2022 نیک واکر به رقابت بازگشت و از پیش داوری تا فینال بر صحنه تسلط داشت. تلاش او باعث شد تا او در جایگاه سوم قرار بگیرد. آخرین حضور واکر در آرنولد کلاسیک 2023 در ماه مارس رخ داد؛ جایی که اگرچه او شانس بالایی برای قهرمانی داشت تا به دومین قهرمانی خود در این رویداد برسد اما این ستاره اهل نیوجرسی با اختلاف اندکی مغلوب سامسون داودا شد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نیک واکر اکنون در تلاس است تا قهرمان مستر المپیا 2022، هادی چوپان را از سلطنت خلع کند و به هدف نهایی حرفه بدنسازی خود در مستر المپیا 2023 دست یابد. 16 هفته تا برگزاری این رقابت باقی مانده و او در حال انجام یک برنامه تمرینی کششی روزانه است تا خود را بیش از پیش به مرز آمادگی برساند.

جادوگری جهش یافته در دوران خارج از فصل؛ عضلات هیولایی پشت نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023 01نیک واکر در سال 2023 نسبت به دوران خارج از فصل سال قبل، پیشرفت بیشتری داشته و وارد مرزهای جدیدی شده است. او اعتراف می‌کند که در سال 2022 دچار ذهنیت اشتباه «حجم بیشتر و بیشتر» شده اما او حالا خودش را تطبیق داده است.

اکنون توجه بیشتری به ست‌های تمرینی دارم. فکر می‌کنم چنین تغییراتی تا همین حالا در بدنم خودش را نشان داده است. به نظرم در مدت زمان کوتاهی، پیشرفت قابل توجهی داشته‌ام.

تغییرات رژیم غذایی نیک واکر

نیک واکر در مورد تغییرات رژیم غذایی خود نیز می‌گوید:

من تمرینات هوازی را افزایش داده‌ام و چربی غذا را کم کرده‌ام. مقدار کربوهیدرات کم کردیم اما قابل توجه نبود. اما همه چربی‌ها را تقریباً از رژیم غذایی‌ام حذف کردم، به جز وعده‌های غذایی گوشت گاو و کمی کره بادام زمینی قبل از شروع تمرین.

جهش یافته در دوران خارج از فصل؛ عضلات هیولایی پشت نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023

نیک واکر اظهار داشت که وزن او در حال حاضر شروع به کاهش کرده است که یک علامت مثبت است. او احساس می‌کند که در این آف سیزن پیشرفت زیادی کرده و مطمئن است که سال 2023 سال او خواهد بود. اگرچه جهش یافته بیش از هر زمانی به عنوان قهرمانی مستر المپیا نزدیک است اما باید رقبای برجسته‌ای مانند درک لانسفورد، سامسون داودا و قهرمان مستر المپیا، هادی چوپان را از میان بردارد تا بتواند جام ساندو را به خانه ببرد.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...