دستگیری سیلوستر استالونه به اتهام حمل داروی غیر مجاز؛ بازیگر فیلم راکی مجرم شناخته شد

سیلوستر استالونه به دلیل واردات غیرقانونی داروهای هورمونی مجرم شناخته شد.
کدخبر (214687) | 10 مرداد 1402 | ساعت 00:04
0 900
دستگیری سیلوستر استالونه به اتهام حمل داروی غیر مجاز؛ بازیگر فیلم راکی مجرم شناخته شد
سیلوستر استالونه به دلیل واردات غیرقانونی داروهای هورمونی مجرم شناخته شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسطوره بازیگری هالیوود یعنی سیلوستر استالونه اخیرا بخاطر واردات غیرقانونی داروهای رشد هورمونی به کشور استرالیا مجرم شناخته شده است. پیرو این پرونده دادگاهی در استرالیا استالونه را به پرداخت مبلغ 2500 دلار جریمه محکوم کرده است.

چرا سیلوستر استالونه مجرم شناخته شد؟

انتشار این اخبار سوالات زیادی را در ذهن طرفداران سیلوستر استالونه ایجاد نموده است. اینکه دقیقه چه ماده‌ای بوده است که استالونه وارد خاک استرالیا کرده؟ آیا او از حیث سلامتی بدن به مشکلی برخورده است یا اینکه این داروها را به انگیزه‌ی دیگری با خود حمل می‌کرده؟ از همه مهم‌تر، اینکه آیا بازیگر فیلم راکی حالا با مشکلات حقوقی بیشتری نیز مواجه خواهد شد یا نه؟ سیلوستر استالونه در جریان سفر خود به استرالیا در ماه فوریه 48 شیشه از ماده جینتروپین را با خود وارد این کشور کرده است. در جریان دادگاهی که بخاطر این ماجرا تشکیل شد استالونه هیچ نسخه پزشکی معتبری برای خرید این داروها ارائه نداد. دادگاه نیز او را به‌جرم حمل غیرمجاز این داروها به پرداخت 2500 دلار جریمه محکوم کرد. دستگیری سیلوستر استالونه به اتهام حمل داروی غیر مجاز؛ بازیگر فیلم راکی مجرم شناخته شد بر اساس گزارشی که در CBS News منتشر شده است استالونه بابت وارد کردن این داروی ممنوع عضله‌سازی به استرالیا عذرخواهی نموده است. این بازیگر سرشناس گفته است که اشتباه بدی را در این خصوص مرتکب شده است. استالونه گفته است که علت بروز این رسوایی این بوده است که او از قوانین کشور استرالیا مطلع نبوده است.

ماجرای چالش حقوقی سیلوستر استالونه در استرالیا چه بود؟

ماجرا از این قرار است که سیلوستر استالونه یک رشته سفر به چند کشور مختلف را برای انجام امور تبلیغاتی در پیش داشته است. او که قرار بوده در این سفر پس از استرالیا راهی تایلند و میانمار شود مقدار زیادی جینتروپین با خود حمل نموده تا با مصرف آنها عضلات خود را در شکل مناسبی نگه دارد. جینتروپین یک داروی هورمونی است که موجب افزایش حجم عضلات و همچنین افزایش قدرت جنسی می‌شود. در جریان دادگاه مشخص شده است که سیلوستر استالونه هیچ نسخه پزشکی معتبری برای مصرف این دارو نداشته است و سرخود و بر اساس صلاحدید خودش از این ماده استفاده می‌کرده است. نکته این است که فروش آزاد داروی جینتروپین علاوه بر استرالیا در کشور آمریکا نیز ممنوع است. بنابراین علاوه بر حمل غیر مجاز این دارو، اتهام خرید قاچاق آن نیز متوجه استالونه است. دستگیری سیلوستر استالونه به اتهام حمل داروی غیر مجاز؛ بازیگر فیلم راکی مجرم شناخته شد حداکثر مجازات تعیین شده برای محل غیر مجاز جینتروپین در استرالیا تحمل پنج سال حبس و پرداخت 110 هزار دلار جریمه است. با این حال سیلوستر استالونه در این پرونده با مجازات چندان سنگینی مواجه نشد. این بازیگر برجسته هالیوود تنها به پرداخت 2500 دلار جریمه محکوم گردید. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...