رونمایی از فرشته نجات رونی کلمن / «پادشاه» چگونه وارد دنیای بدنسازی شد ؟

رونی کلمن قهرمان افسانه ای مستر المپیا در گفت‌وگو با درک لانسفورد بزرگترین فرشته نجات زندگی خود را معرفی کرد.
کدخبر (165505) | 27 فروردین 1402 | ساعت 15:30
0 168
رونمایی از فرشته نجات رونی کلمن / «پادشاه» چگونه وارد دنیای بدنسازی شد ؟
رونی کلمن قهرمان افسانه ای مستر المپیا در گفت‌وگو با درک لانسفورد بزرگترین فرشته نجات زندگی خود را معرفی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از پادشاهان بدنسازی است و فیزیک فوق‌العاده‌اش هر بار توجه تمام داوران، شرکت‌کنندگان و بینندگان را به خود جلب می‌کرد. اما این موفقیت‌ها بدون بزرگترین فرشته نجات کلمن ممکن نبود. کلمن اخیراً در کانال یوتیوب خود با درک لانسفورد، نائب قهرمان مستر المپیا 2022، صحبت کرد و آن‌ها در رابطه با تأثیر مردم بر زندگی آن‌ها و بر دوران حرفه‌ای آن‌ها صحبت کردند. قهرمان سابق دسته 212 پوند در رابطه با هنی رامبد، مربی سابق خود و قهرمان هشت دوره مستر المپیا، در رابطه با بزرگ‌ترین فرشته نجاتش در طول زندگی‌اش صحبت کردند.

رونمایی از فرشته نجات رونی کلمن / «پادشاه» چگونه وارد دنیای بدنسازی شد ؟شخصی که زندگی رونی کلمن را عوض کرد

رونی کلمن پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، به‌دنبال شغل بود و پیدا کردن کار برای او ساده نبود. او تا سال 1989 نتوانست کاری با درآمد مناسب پیدا تا اینکه در این سال به‌عنوان یک افسر پلیس شروع به کار کرد. او در آن زمان بدن بسیاری جذابی داشت اما با این حال، تبدیل شدن به یک افسر پلیس او را بیشتر نسبت به بدنش حساس کرد. همین موضوع باعث شد تا او به طور کاملاً تصادفی و ناخودآگاه وارد دنیای بدنسازی شود و به باشگاه برود. چه کسی می‌توانست حدس بزند که همین کار کوچک او را به یکی از بزرگ‌ترین بدنسازان تاریخ تبدیل خواهد کرد؟ کلمن در این رابطه به لانسفورد گفت:
خداوند فرشته‌های زیادی را در زندگی ما قرار داده است. قرار دادن این افراد در زندگی ما فقط از دست او برمی‌آید.
بزرگ‌ترین فرشته زندگی کلمن کسی بود که روحیه و توانایی تبدیل شدن به یک بدنساز را در او دید؛ حتی زمانی که او خود از این موضوع آگاه نبود. کلمن اظهار کرد:
برایان دابسون بزرگترین فرشته زندگی من بود که باعث شد تا من وارد دنیای بدنسازی شوم و به من آموزش داد تا چطور درست تمرین کنم، چطور درست فیگور بگیرم و تقریباً می‌توانم بگویم که او هرچیزی را که من به آن نیاز داشتم، به من آموزش داد. شاید بتوان گفت که مهم‌ترین کاری که او برای من انجام داد این بود که علت بودن من روی این کره خاکی را به من گفت.
رونمایی از فرشته نجات رونی کلمن / «پادشاه» چگونه وارد دنیای بدنسازی شد ؟ «پادشاه» باور دارد که هرکسی به یک علتی به این دنیا پا گذاشته است. او مردم را تشویق کرد که آن‌ها نیز هدف و علت وجود خود را پیدا کنند و این باعث می‌شود که آن‌ها عاشق زندگی خود شوند و از آن لذت ببرند. کلمن در ادامه گفت:
من همیشه به مردم می‌گویم که وجود تمام ما در این دنیا دلیل دارد و تنها خداوند است که این دلیل پنهان را می‌داند. او ما را خلق نکرد که فقط زندگی کنیم.
این اسطوره بدنسازی محبت خود را به دابسون اظهار کرد و اظهار کرد که او در ابتدا، این حرفه را به‌عنوان یک کار در نظر نگرفته بود. کلمن اظهار کرد که او به مدت حدود 15 سال به عنوان یک افسر پلیس فعالیت کرد و سپس متوجه هدف اصلی حضوری در این دنیا شد و وارد حرفه بدنسازی شد.

رونمایی از فرشته نجات رونی کلمن / «پادشاه» چگونه وارد دنیای بدنسازی شد ؟اولین دستاورد رونی کلمن در بدنسازی

زندگی رونی کلمن بعد از مشغول شدن به‌عنوان یک پلیس، روزبه‌روز بهتر شد. با این حال، او در کنار این کار، بدنسازی را شروع کرد اما با این حال در پنج سال ابتدایی، حتی به قهرمانی مستر المپیا نزدیک هم نشد. با این حال پشتکار و تلاش او در سال 1998 نتیجه داد و او به اولین قهرمانی خود در مستر المپیا رسید و پس از آن، 7 بار دیگر از قهرمانی خود دفاع کرد و به هشت قهرمانی رسید. کلمن چند مدت پیش خاطرات اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را به خاطر آورد و احساسات خود را بروز داد. «پادشاه» در کانال یوتیوب خود با منتشر کردن ویدیویی از مستر المپیا 1998 واکنش نشان داد. حس او قابل توصیف نبود. رونی حتی با دیدن این تصاویر اشک از چشمانش سرازیر شد. او همچین به خاطر آورد که پس از اعلام نام او به عنوان قهرمان، از شدت هیجان و احساسات به روی زانوهایش افتاد و نتوانست خودش را کنترل کند و حتی نمی‌توانست خودش را بلند کند. از رونی کلمن بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...