صحبت‌ های یک بدنساز فیلسوف از پشت پرده دشمنی جنجالی دو غول بدنسازی در دهه 90 میلادی!

پل باکسندیل بدنسازی بود که پس از کنار گذاشتن این ورزش به یک فیلسوف تبدیل شد.
کدخبر (214714) | 15 مرداد 1402 | ساعت 22:45
0 373
صحبت‌ های یک بدنساز فیلسوف از پشت پرده دشمنی جنجالی دو غول بدنسازی در دهه 90 میلادی!
پل باکسندیل بدنسازی بود که پس از کنار گذاشتن این ورزش به یک فیلسوف تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی صحبت از عصر طلایی بدنسازی، یعنی اواسط دهه 90 میلادی می‌شود، دو بدنساز بزرگ و نام آشنا رقابتی با یکدیگر داشتند که کمتر به آن پرداخته شده است. در دوره‌ای که یک قهرمان بزرگ مسابقات مستر المپیا که بعدها 6 قهرمانی این رویداد را بدست آورد، بدون سر وصدا فقط به انجام تمریناتش می‌پرداخت، رقیب جنجالی و پرحاشیه او اغلب انتقادات خود را در مجلات به اشتراک می‌گذاشت. اتفاقات آن سالها و رقابتی که میان دوریان یتس و شان ری وجود داشت، اخیرا در یک پست اینستاگرامی توسط پل باکسندیل مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

 پل باکسندیل : دوریان یتس همیشه به بدنش اجازه می‌ داد حرف بزند

پل باکسندیل بدنسازی بود که پس از کنار گذاشتن این ورزش به یک فیلسوف تبدیل شد. او حالا به رقابت میان این دو بدنساز بزرگ تاریخ پرداخته و عکس‌هایی را به انتشار گذاشته که در آن این دو بدنساز در حالیکه روی صحنه به سوی جمعیت خم شده‌اند، دیده می‌شوند. او از این پست استفاده کرده تا مخاطبان را در مورد آنچه واقعا بین این دو بدنساز اتفاق افتاده، آگاه کند. او کپشن پست خود را با صحبت در مورد دوریان یتس و اینکه چگونه بعد از تمرین در سالن بدنسازی تمپل به ندرت درباره بدنسازان حرفه‌ای دیگری به جز خودش صحبت می‌کرد، شروع کرده است. صحبت‌ های یک بدنساز فیلسوف از پشت پرده دشمنی جنجالی دو غول بدنسازی در دهه 90 میلادی!در واقع یکی از ویژگی‌های اخلاقی دوریان یتس به عنوان قهرمان 6 دوره مسابقات مستر المپیا این بود که فقط به فکر تمرینش بود. او می‌دانست که بسیاری از ورزشکاران دیگر از او انتقاد می‌کنند اما او هرگز اجازه نمی‌داد که این انتقادات او را تحت تاثیر قرار دهند. باکسدیل در توضیح این عکس نوشت:
دوریان همیشه به بدنش اجازه می‌داد حرف بزند، اگرچه ما از شنیدن صحبت‌های او درباره برخی از بچه‌هایی که از او انتقاد می‌کردند لذت می‌بردیم و می‌دانستیم که ماه سپتامبر می‌آید او از لاک خود بیرون می‌آید و یک جام سندو دیگر می‌برد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


انتقاد شان ری از دوریان یتس واقعا احمقانه بود

از سوی دیگر شان ری، بدون اینکه مکالمه مناسبی با او داشته باشد، دائماً از یتس انتقاد می‌کرد و این منجر به دردسرهای جدی در حرفه یتس در آن سال خاص شد. همانطور که باکسدیل در توضیح عنوان کرد:
انتقاد شان ری از دوریان یتس واقعا احمقانه بود. او گفته بود که دوریان فقط برای فیگورگیری به عنوان مهمان مناسب است. این درست به روزهایی برمی‌گردد که دوران اوج یتس در مستر المپیا پس از پارگی عضلات سرشانه به پایان رسیده و او هنگام خارج شدن از آخرین صحنه مسابقات، هو شده بود.
با این حال، اوضاع پس از بازنشستگی آنها تغییر کرد. صحبت‌ های یک بدنساز فیلسوف از پشت پرده دشمنی جنجالی دو غول بدنسازی در دهه 90 میلادی!پس از رویداد آن سال، یتس کاملا عصبانی بود. باکسندیل در توضیح این عکس نوشته است:
اتفاقات و واکنش‌هایی که پس از ان بوجود آمد، باعث شد تا دوریان یتس انرژی بیشتری برای بازگشت پیدا کند و مصمم شود تا در سال 1995 حتی بهتر، بزرگ‌تر، متناسب‌تر و با شرایط بهتر از همیشه بازگردد.
با این حال، هنگامی که آنها بازنشسته شدند، بیشتر با یکدیگر آشنا شدند و متوجه شدند که می‌توانند دوستان خوبی برای یکدیگر باشند. شان ری حتی در سفر به بریتانیا در خانه یتس می‌ماند. آنها در نهایت علیرغم شخصیت‌های متفاوتی که داشتند، به عقاید یکدیگر احترام گذاشتند و شان ری در مصاحبه‌ای اظهار داشت:
بعدها که پس از بازنشستگی دوریان با او تمرین می‌کردم، فهمیدم او شدت تمرینات چه مفهومی دارد.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...