واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم!

نیک واکر اعلام کرده که در طول این سال ها گاهی به ترک بدنسازی و حتی مرگ خودش نیز فکر کرده است!
کدخبر (216546) | 15 مرداد 1402 | ساعت 10:22
0 129
واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم!
نیک واکر اعلام کرده که در طول این سال ها گاهی به ترک بدنسازی و حتی مرگ خودش نیز فکر کرده است!

به گزارش سرخ نیوز، نیک واکر یکی از بدنسازان مدعی در بخش آزاد مردان است که خود را برای سومین حضور در مسابقات مستر المپیا که از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو فلوریدا برگزار می‌شود، آماده می‌کند. این بدنساز آمریکایی در یکی از اپیزودهای اخیر پادکست‌ Mutant and the Mouth، به انتقاداتی که از وی می‌شود پاسخ و توضیح داد که چگونه به آخرین مراحل آمادگی خود نزدیک می‌شود. نیک واکر از آن دسته بدنسازانی بود که با توجه توده، فرم و حالت عروقی عضلات، به سرعت در لیگ حرفه‌ای IFBB به موفقیت رسید. در سال 2021، او در مسابقات نیویورک پرو و آرنولد کلاسیک به قهرمانی‌های متوالی دست یافت. قهرمانی در آرنولد کلاسیک او را به اولین مستر المپیا رساند؛ جایی که واکر با کسب مقام پنجم نشان داد که در استفاده از فرصت‌های بدست آمده، عالی است. او بیشتر اوقات سال 2022 را دور از مسابقات ماند تا بتواند بهترین فیزیک خود را تا به امروز شکل دهد. وی علیرغم برخورد با موانعی در اوایل فصل از جمله از دست دادن موقت مربی خود مت یانسن، همچنان در صحنه رقابت مستر المپیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. او در ماه دسامبر گذشته با اختلاف اندکی در برابر هادی چوپان و درک لانسفورد که به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را تصاحب کردند، شکست خورد و به مقام سوم دست یافت. نیک واکر شهر گناه را با رضایت ترک و به سرعت برای شرکت در آرنولد کلاسیک 2023 خودش را آماده کرد. واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم! واکر در ماه مارس تلاش کرد تا برای دومین بار قهرمانی آرنولد کلاسیک را بدست آورد. با این حال او در مبارزه فینال مغلوب سامسون داودا شد؛ بدنسازی که به نظر می‌رسید از نظر فرم و تراکم عضلات پا شرایط بهتری داشت. نیک واکر در مصاحبه اخیر با HD Muscle به طور صادقانه فیزیک سامسون داودا را مورد ارزیابی قرار داد. او نسبت به عضلات پشت خود رضایتی نداشت اما پیش‌بینی کرد که داودا تا سه ماه دیگر به جمع پنج نفر برتر خواهد رسید.

چیزی تلخ‌تر از شکست مقابل سامسون داودا نبود

واکر می‌گوید پس از شکست او مقابل سامسون داودا، هواداران کمی از او عقب کشیدند. برای روشن شدن سطح انتقادات او می‌گوید که حتی یکی از طرفدارانش به او خبر داده است که در سن 27 سالگی خواهد مرد.
فکر می‌کنم بیشترین چیزی که مرا آزار می‌دهد این است که هرکسی می‌تواند درباره من و بدنم، هر چه می‌خواهد بگوید و هیچ مشکلی وجود ندارد. هیچ‌کس از چیزی چشم‌پوشی نمی‌کند. اما اگر من چنین کاری انجام دهم، این به بزرگترین مشکل این دنیا تبدیل می‌شود. مردم فکر می‌کردند که من قرار است در 26 یا 27 سالگی بمیرم. چرا وقتی مردم درباره من اینطوری حرف می‌زنند، کسی اهمیت نمی‌دهد اما اگر من چنین چیزی بگویم، همه می‌گویند چقدر نفرت پراکنی می‌کند. من آدم تلخی نیستم اما اجازه دارم که ناراحت باشم. من باختم، خب اشکالی ندارد اما وقتی دومی شدم، گفتند این خوب نیست.
واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم!
من اصلاً نسبت به سامسون احساس بدی ندارم. به نظر من او نه تنها یک بدنساز فوق‌العاده است بلکه یک انسان فوق‌العاده است. اما ما از فیزیک بدنی انتقاد می‌کنیم. هیچ چیز شخصی نیست. من در کل هفته و به طور 24 ساعته نقد می‌شوم. همه من را می شناسند، مخصوصا گای، وقتی می‌باختم، سعی می‌کردم دیگر تکرار نشود. مردم باید بفهمند که من تنبلی نمی‌کنم. من اصلا از آن دسته افرادی نیستم که برای خودم متاسف باشم. من هم شکست خوردم. چند ساعتی از این بابت عصبانی می‌شوم و سپس به سوی چیزهای بزرگ‌تر و بهتر می‌روم.
با وجود اینکه انتقادها هرگز نیک واکر را از انجام کاری که دوست دارد منع نکرده، او اعتراف می‌کند که به ترک بدنسازی فکر کرده است. واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم!
بله به ترک بدنسازی فکر کردم. بعد از اولین حضورم در مستر المپیا بود. فقط فکر می‌کردم اما توضیح دادن آن واقعا سخت است زیرا احساس می‌کنم حتی هنوز هم علت آن را نمی‌دانم. فقط فکر می‌کنم اجازه دادم که موفقیت سریع به ذهنم برسد و در آن رخنه کند. احساس می‌کردم فقط باید ادامه بدهم و ادامه بدهم. این در نهایت منجر به یک سری اتفاقات دیگر شد. احساس می‌کردم که باید همچنان در اوج بمانم، مرتبط بمانم، نامم را بر سر زبان‌ها بیندازم و همه این‌ها... که همه می‌دانیم این حقیقت نیست. اما وقتی به آن موفقیت سریع دست پیدا می‌کنید و مردم در مورد شما صحبت و حمایت می‌کنند، احساس می‌کنید اگر کمی متوقف شوید، آن را از دست خواهید داد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم! نیک واکر آماده مستر المپیا 2023 می‌شود

به گفته واکر، او در دوران خارج از فصل غذا و داروهای تقویت کننده عملکرد کمتری مصرف کرده است.
مصرف غذایم احتمالا در این دوره خارج از فصل کمی کمتر بود. مصرف داروهای تقویت کننده عملکرد کمی کمتر از حد معمول بود. من استراحت طولانی نداشتم، بنابراین نمی‌توانستیم به یک دوره خارج از فصل پرفشار وارد شوم. اگر بتوانم در عرض سه ماه به چرم عضلانی قابل توجهی دست پیدا کنم، فوق العاده خواهد بود. این کار می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. درست است که من از نظر ژنتیکی دارای قابلیت‌هایی هستم که کمتر کسی به آن دسترسی دارد اما این نشان می‌دهد که تغییر دادن چیزی و امتحان کردن تجربه جدیدی واقعا سودمند بوده است و اگر برای من کارساز باشد، شاید برای کسی که بهره ژنتیکی ندارد، بتواند نسبت به یکبار تمرین هفتگی یک بخش از بدن و چیزهایی از این دست، به پتانسیل بهتری دست پیدا کند.
واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم! نیک واکر افزایش اخیر توده عضلانی خود را مدیون تمرین آهسته‌تر و تمرکز بر هر حرکت به جای انجام تمام تمرینات با وزنه‌های سنگین می‌داند.
احساس می‌کنم اکنون که مدل تمرینات تغییر کرده است، احساس تازگی می‌کنم. من واقعا دیگر درد مفاصل ندارم. درست است که تمرینات من همیشه آهسته بود اما هرگز به یک نوع تمرین با دامنه کامل حرکات که فقط بر روی یک عضله تمرکز داشته باشد، نبوده است. بسیاری از زمان‌ها اغلب آهسته تمرین می‌کنم اما اگر فکر می‌کنید اوقاتی وجود دارد که می‌تواند تمرینات را سریعتر انجام داد، حتما به من اطلاع دهید. وقتی شما یک ست را شروع می‌کنید و اولین تکرار خود را سریع انجام می‌دهید، به نظر من این کار سازنده‌ای نیست.

واکنش شدید نیک واکر به انتقادات؛ روزهایی شده که به ترک بدنسازی هم فکر کردم!

آپدیت بدنی نیک واکر برای مستر المپیا

این اولین بار نیست که نیک واکر آپدیت بدنی خود برای مستر المپیا را به اشتراک می‌گذارد. واکر ماه گذشته پس از بررسی عضلاتش عنوان کرد که عضلات 4 سر او در مدت زمان کوتاهی رشد کرده است. بسیاری بر این باورند که داشتن عضلات 4 سر بزرگتر و حجیم‌تر شانس بردن اولین جام سندو را برای نیک واکر بیشتر می‌کند. تریک ال گیندی به عنوان سرداور مستر المپیا، یکی از همین افراد است او می‌گوید که اگر واکر همان فرم عضلات 4 سر برانچ وارن را داشته باشد، نه تنها یک جام قهرمانی بلکه تا 5 قهرمانی بخش آزاد مردان را کسب خواهد کرد. واکر قصد دارد اولین عنوان خود را در اواخر امسال بدست آورد. با این حال برای رسیدن به این هدف، او باید به فیزیک بدنی برسد که بتواند درک لانسفورد و هادی چوپان را شکست دهد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...