عکسی شوکه کننده از دیو باتیستا؛ اسطوره WWE با ظاهری ناشناخته!

عکسی جالب از دیو باتیستا با مو منتشر شده است که واکنش هواداران را برانگیخت.
کدخبر (195319) | 28 خرداد 1402 | ساعت 08:23
0 1315
عکسی شوکه کننده از دیو باتیستا؛ اسطوره WWE با ظاهری ناشناخته!
عکسی جالب از دیو باتیستا با مو منتشر شده است که واکنش هواداران را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عکس جدیدی از دیو باتیستا، اسطوره WWE منتشر شده که با داشتن مو، تقریباً غیرقابل تشخیص به‌نظر می‌رسد. باتیستا که حالا 54 ساله شده، روزگاری به‌عنوان یک کشتی‌گیر مطرح، تمام وقت خود را صرف فعالیت‌هایش در سازمان WWE می‌کرد و با فیزیک بدنی فوق‌العاده‌ای که داشت، به یک چهره سرشناس در تمام دنیا تبدیل شد. می‌توان اذعان داشت که در دنیای کشتی کج، افراد زیادی وجود نداشتند که از نظر فیزیکی بزرگتر و ترسناک‌تر از باتیستا باشد. با این حال، همین ظاهر منحصربه‌فرد و ترسناک باعث شد او به حرفه بازیگری روی بیاورد؛ جایی که او در سال‌های اخیر شکوفا شده و در فیلم‌های زیادی بازی کرده است.

دوران بازیگری دیو باتیستا

دیو باتیستا به‌عنوان عضوی از دنیای سینمایی مارول، در فیلم نگهبانان کهکشان به‌خوبی از پس ایفای نقش درکس ویرانگر برآمد و بدن عضلانی‌اش کاملاً با این شخصیت مطابقت داشت. باتیستا که پس از جدایی‌اش از WWE در سال 2010 به طور پراکنده در مسابقات این سازمان ظاهر شده، در سال 2019 رسماً از کشتی حرفه‌ای بازنشسته شد و WWE را برای همیشه ترک کرد و دیگر تمرکزش را به طور کامل برروی فعالیت‌های سینمایی‌اش گذاشت. عکسی شوکه کننده از دیو باتیستا؛ اسطوره WWE با ظاهری ناشناخته! قهرمان سابق WWE پس از ایفای نقش درکس در سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان، به‌سرعت در تعدادی دیگر از فیلم‌های اکشن مختلف حضور پیدا کرد و به‌عنوان یک شخصیت غول‌پیکر و عضلانی نقش‌های متفاوتی برعهده گرفت. باتیستا همیشه از بدن عضلانی خود برای بهبود عملکردش در سینما بهره گرفت و حالا برای بازی در فیلم‌های مطرح‌تری از وی دعوت می‌شود. اخیراً با ایفای چند نقش متفاوت نسبت به گذشته، برای دیو باتیستا همه چیز به آرامی شروع به تغییر کرده است. با این حال، شخصیت طناز او با عنوان دوک کودی در چاقوکشی 2 نشان داد که او توانایی بازی در شخصیت‌های بامزه‌تر را دارد؛ شخصیت‌هایی که به هیکل او تکیه نمی‌کنند و او این کار را با یک بازی جالب در نقش لئونارد در فیلم Knock at the Cabin دنبال کرد؛ جایی که باز هم بدن با شکوه او برای این نقش ضروری نبود.

علاقه دیو باتیستا به بازیگری در نقش خاص در سینما

اوایل سال جاری دیو باتیستا اعتراف کرد که علاقه‌مند است در آینده نقش‌های دراماتیک بیشتری بازی کند، بنابراین باید انتظار داشت که در آینده نه‌چندان دور، هیکل تنومند وی نقش کمتری در فعالیت‌های سینمایی‌اش داشته باشد. طرفداران که باتیستا را عمدتاً به‌خاطر هیکل بزرگ و سر تراشیده‌اش می‌شناسند، وقتی تصویری جدید و متفاوتی از وی را در فضای مجازی دیدند، کاملاً شگفت‌زده شدند. عکسی شوکه کننده از دیو باتیستا؛ اسطوره WWE با ظاهری ناشناخته!

واکنش هواداران به تصویر باتیستای مودار

در این تصویر باتیستای 54 ساله که به طرز چشمگیری کوچک‌تر از حد معمول شده است، در کنار یک ورزشکار هنرهای رزمی با یک هدبند و موهای رشد پیدا کرده و ریش‌های سفید رنگ دیده می‌شود. به‌نظر می‌رسد باتیستا مانند گذشته تنومند نیست اما همچنان از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. عکسی شوکه کننده از دیو باتیستا؛ اسطوره WWE با ظاهری ناشناخته!با این حال، واکنش هواداران به این عکس شوکه کننده از دیو باتیستا واکنش نشان داده و نوشته‌اند:
- هرچه زودتر موهایش را بتراشید. - این موهای دیو نیست. - این مو است؟" - این چه چیزی روی سرش است؟
این‌ها فقط تعداد انگشت‌شماری از واکنش‌ها به عکسی است که دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد. جدیدترین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...