رومن رینز مقابل کودی رودز ؛ یک احتمال جذاب برای رسلمنیا 40

در حالی که تا برگزاری رسلمنیا 40 نزدیک به یک سال زمان باقی مانده، آخرین گزارش Xero News مدعی شده است که به احتمال فراوان رومن رینز و کودی رودز در این رویداد مقابل هم قرار خواهند گرفت.
کدخبر (198087) | 03 تیر 1402 | ساعت 01:31
0 736
رومن رینز مقابل کودی رودز ؛ یک احتمال جذاب برای رسلمنیا 40
در حالی که تا برگزاری رسلمنیا 40 نزدیک به یک سال زمان باقی مانده، آخرین گزارش Xero News مدعی شده است که به احتمال فراوان رومن رینز و کودی رودز در این رویداد مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، رومن رینز بدون شک بزرگترین ستاره‌ای است که در دهه اخیر از دل WWE بیرون آمده است. رئیس قبیله در چند سال گذشته در چندین رسلمنیا شرکت کرده و اگر گزارشی که اخیرا درباره او منتشر شده صحبت داشته باشد، می‌توانیم سال آینده رومن رینز را در برابر کودی رودز در رسلمنیا 40 ببینیم.

رویارویی رومن رینز و کودی رودز در رسلمنیا 40

رومن رینز و کودی رودز در آوریل سال جاری در رقابت نمایشی جاودانه‌ها با هم روبرو شدند. در حالی که کابوس آمریکایی چند سانتی متر با تاریخ سازی فاصله داشت، او در نهایت به دلیل دخالت سولو سیکوآ تسلیم شد. رومن رینز و کودی رودز پس از این رویداد راه خود را به طور جداگانه ادامه دادند و در شرایطی که کودر رودز با براک لزنر و دومینیک میستریو وارد درگیری شده است، رینز با یک نبرد داخلی خونین سر و کار دارد. در حالی که تا برگزاری رسلمنیا 40 نزدیک به یک سال زمان باقی مانده، آخرین گزارش Xero News مدعی شده است که به احتمال فراوان این دو کشتی‌گیر در این رویداد مقابل هم قرار خواهند گرفت. این منبع خبری همچنین اضافه کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد که ستاره سابق AEW این بار داستان خود را به پایان برساند. به نظر می‌رسد طبق برنامه‌های اولیه از همین حالا رویارویی رومن رینز و کودی رودز برای رسلمنیا 40 طرح ریزی شده است. با این حال رسیدن به این رقابت برای کودی رودز آسان نخواهد بود و او باید علاوه بر تلاش فراوان، شانس خوبی هم داشته باشد.

تحقیر کودی رودز توسط رومن رینز

طی یک دهه گذشته رومن رینز یکی از بهترین کشتی‌گیران WWE بوده است. او از زمانی که در سال 2012 به فهرست اصلی پیوست، چندین عناوین جهانی را به دست آورد و بیش از هرکس دیگری در مسابقات اصلی رسلمنیا حضور پیدا کرد. در حالی که رومن ممکن است رقیب سرسخت برای کودی رودز باشد، او رابطه نزدیکی با پدرش داستی رودز داشت. داستی رودز جزو اولین مربیان رینز بود و همیشه به استعداد این اعجوبه ساموایی اعتقاد داشت. رومن رینز حتی به این واقعیت اشاره کرد که داستی از همان شروع دشمنی‌اش با کودی رودز به او اعتقاد داشته است. رومن رینز عنوان کرده که او همان پسری بوده که داستی همیشه می‌خواسته و با این جمله به نوعی کودی رودز را تحقیر کرده است. رومن رینز از زمان قهرمانی خود در رسلمنیا 39، از عنوان قهرمانی بلامنازع خود در برنامه‌های تلویزیونی WWE دفاع نکرده است رئیس قبیله در یک مسابقه تگ تیمی در مانی این د بانک شرکت خواهد کرد؛ جایی که او با سولو سیکوآ برای رویارویی با The Usos هم تیمی خواهد شد. در همین حال کودی رودز مقابل دومینیک میستریو مبارزه تک به تک خواهد داشت. آخرین اخبار کشتی کج :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...