مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد!

کدخبر (198742) | 03 تیر 1402 | ساعت 02:11
0 1752
مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد!
کسب مجوز حضور در رقابت های مسترالمپیا توسط مایکل کریزو باعث شد تا بسیاری از چهره‌ های نام آشنای بدنسازی به او تبریک بگویند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایکل کریزو یکی از بدنسازان برجسته لیگ حرفه‌ای بدنسازی است که اخیراً در کانون توجه قرار گرفته است. او که 4 قهرمانی آرنولد کلاسیک اروپا را بدست آورده، همیشه به نحوی تمرین می‌کند که برای رقابت بزرگ بعدی خود آماده باشد. کریزو مرتباً دنیای بدنسازی را با فیزیک بدنی و تمرینات اساطیری خود شگفت زده کرده است. او یکی از بدنسازانی است که از طرف افسانه بدنسازی، جی کاتلر نیز حمایت می‌شود و قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا امیدی زیادی به وی دارد. سرانجام کریزو در سال 2023 وارد چالش دیگری شده و قرار است آینده درخشانی در بدنسازی داشته باشد.

بزرگترین چالش دنیای بدنسازی برای مایکل کریزو

هفته گذشته امپرو کلاسیک 2023 در اسپانیا برگزار شد و مایکل کریزو پس از چندین ماه آماده‌سازی سخت روی صحنه رقابت رفت. او اخیراً در شبکه‌های اجتماعی یک خبر مهم و تاریخی را درباره خودش به اشتراک گذاشته و به نظر می‌رسد به سمت بزرگترین چالش‌های خود در دنیای بدنسازی پیش می‌رود. مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد!

کریزو: من به مسترالمپیا می‌روم

مایکل کریزو با این امید وارد مسابقات امپرو کلاسیک 2023 شد که بتواند مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را بوجود آورد. حالا با توجه به پستی که او در اینستاگرام منتشر کرده، او موفق به این کار شده است. او با انتشار تصویری از لحظه نمادین و اساطیری حضورش بر روی صحنه مسابقات، نوشته:

بله اطلاع رسانی فوری.. من اول شدم و به مستر المپیا می‌روم.

این بدنساز اسلواک توانست در این مسابقات به مقام اول دست پیدا کند و جواز حضور در مستر المپیا را بدست آورد.

مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد!ببینید: فیگور های مایکل کریزو در امپرو کلاسیک اسپانیا 2023

خوشحالی هواداران از حضور کریزو در رقابت‌های مسترالمپیا

در سال 2023 سیستم انتخابی مسابقات مستر المپیا تغییر کرد. بدین ترتیب اگر بدنسازی در میان 5 نفر برتر مستر المپیا حضور نداشته باشد، باید در یک رقابت حرفه‌ای به قهرمانی برسد تا مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کند و بدنسازان با کسب امتیاز از مسابقات مختلف موفق به حضور در این رقابت نخواهند شد. با توجه به قهرمانی مایکل کریزو در بخش آزاد مردان امپرو کلاسیک، او مستقیما به مستر المپیا می‌رود. این اتفاق هواداران این بدنساز را خوشنود و واکنش آن‌ها را نسبت به این اتفاق برانگیخت. بزرگترین چالش مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد!بدنسازی برای میکال کریزو

تمجید هواداران بدنسازی از پشتکار کریزو

هواداران مایکل کریزو ضمن تمجید از تلاش‌ها و فداکاری‌های این بدنساز، قهرمانی تاریخی او را تبریک گفتند و به آن واکنش نشان دادند. همچنین همکاران کریزو هم از این فرصت استفاده کرده و به وی تبریک گفتند. ویلیام بوناک در واکنش به قهرمانی کریزو نوشته:

تبریک می‌گویم قهرمان. به مستر المپیا 2023 رسیدی.

مورگان آسته، ملقب به بیگ راک هم به مایکل کریزو تبریک گفته است. میلوس سارسف افسانه‌ای هم به بخش نظرات رفته و ضمن تبریک به او گفته:

بهترینت بودی. فرم فوق‌العاده‌ای داشتی.

برندون کوری، قهرمان مستر المپیا 2019 از دیگر چهره‌های سرشناسی بود که به این موضوع واکنش نشان داد. مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد! حالا مایکل کریزو به مستر المپیا 2023 خواهد رفت تا با نفراتی چون هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر، سامسون داودا و بیگ رامی رقابت کند. باید دید می‌تواند او در این مسابقات تاریخ‌ ساز شود یا نه.

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...