پیشنهاد جذاب جی کاتلر؛ مستر المپیا 2023 را مانند UFC برگزار کنید!

جی کاتلر اخیراً گفته است که زمان آن فرا رسیده تا کنفرانس‌های مطبوعاتی مسابقات مستر المپیا به سبک دیگری برگزار شود.
کدخبر (226491) | 13 شهریور 1402 | ساعت 07:33
0 632
پیشنهاد جذاب جی کاتلر؛ مستر المپیا 2023 را مانند UFC برگزار کنید!
جی کاتلر اخیراً گفته است که زمان آن فرا رسیده تا کنفرانس‌های مطبوعاتی مسابقات مستر المپیا به سبک دیگری برگزار شود.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر، اسطوره بدنسازی معتقد است که زمان آن فرا رسیده تا کنفرانس‌های مطبوعاتی مسابقات مستر المپیا اصلاح و به سبک دیگری برگزار شود. او در صحبت‌هایی که به تازگی در پادکست کاتلر کست داشته، توضیح داده است که چرا برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی پس از هر مسابقه مستر المپیا به سبک کنفرانس‌های پس از مبارزه UFC برای این ورزش مفید است. او از مخاطبان می‌پرسد آیا نباید کنفرانس خبری مستر المپیا به سبک UFC باشد؟ از سال 1965، نمایش تناسب اندام و عملکرد جو ویدر در هر آخر هفته میزبان مسابقات مستر المپیا بوده است. در این رویداد بزرگ، بهترین بدنسازان از سراسر جهان دور هم جمع می‌شوند و برای مهمترین عنوان ورزش بدنسازی با یکدیگر رقابت می‌کنند. از لحظات جذاب و خنده‌دار کنفرانس خبری رونی کلمن و جی کاتلر گرفته تا روزی که کریس بامستد پیراهن بریون آنسلی را در کنفرانس در دست می‌گیرد، همگی خاطراتی هستند که طرفداران بدنسازی از بزرگترین ورزشکاران رشته بدنسازی در ذهن خود حک کرده‌اند و همواره در انتظار مشاجره این بدنسازان در کنفرانس خبری پیش و پس از نمایش هستند. در واقع این اتفاقات کنفرانس خبری، تکمیل کننده رقابتی است که روی صحنه رخ می‌دهد. پیشنهاد جذاب جی کاتلر؛ مستر المپیا 2023 را مانند UFC برگزار کنید!

ماجرای کنفرانس مطبوعاتی قبل از مستر المپیا 2022

کنفرانس مطبوعاتی قبل از مستر المپیا 2022، یکی از همین کنفرانس‌های پرحاشیه بود؛ جاییکه ستاره‌هایی چون بلسینگ آوودیبو و نیک واکر وارد یک رجزخوانی و مشاجره لفظی با یکدیگر شدند. در همان دوره مایکل کریزو برای نشان دادن عضلات کات و برجسته خود پیراهنش را پاره کرد و مقابل دوربین‌ها ایستاد. با این حال، کاتلر معتقد است که اگر رقبا پس از پایان رقابت مستر المپیا مجبور به رویارویی با یکدیگر شوند، کنفرانس‌های مطبوعاتی لحظات بهتری برای هواداران ایجاد می‌کنند. کاتلر معتقد است که هواداران عاشق لحظات پراسترس و هیجان‌انگیزی هستند که قبل و بعد از نمایش‌های مستر المپیا برگزار می‌شود. کاتلر می‌گوید دیدن و شنیدن حرف‌ها و عکس‌العمل‌های 5 بدنساز برتر هر دوره می‌تواند ایده‌آل باشد.

داشتم در یوتیوب به ویدئوهایی نگاه می‌کردم که در آن مبارزات وارد می‌شوند و درباره افکارشان و ذهنیتی که دارند، صحبت می‌کنند. با خودم فکر می‌کردم چطور می‌توانیم همچین کاری را در بدنسازی انجام دهیم. به نظرم در پایان همان شب دیدن و شنیدن بازخوردهای 5 بدنساز برتر رویداد می‌تواند جذابیت داشته و برای مخاطبان جالب باشد. داشتم ویدئوهای UFC را تماشا می‌کردم که می‌دانید هر مبارز کجا وارد می‌شود و با آن‌ها و افکارشان مصاحبه می‌کند. چگونه می‌توانیم در بدنسازی این کار را انجام ندهیم؟ قطعا اینکه بازخورد یک نفر را در مورد پنج نفر برتر یا چیزی در همان شب برگزاری رقابت دریافت کنید، خوب است.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


قهرمان 4 دوره مستر المپیا در ادامه گفته:

فکر می‌کنم در حال حاضر کنفرانس‌های خبری چند روز بعد از رقابت برگزار می‌شود. فکر می‌کنم کنفرانس خبری باید به شکلی باشد که خبرنگاران بتوانند در آن سوال‌هایشان را بپرسند. باید درها به روی رسانه‌ها باز شود و باید این موضوع را دنبال کنیم. می‌دانم که مصاحبه خبری را روز بعد انجام می‌دهند اما فکر می‌کنم بیان احساسات در همان لحظات بعد از مسابقه جالب‌تر باشد.

پیشنهاد جذاب جی کاتلر؛ مستر المپیا 2023 را مانند UFC برگزار کنید! میلوس سارسف هم که در این پادکست جی کاتلر را همراهی می‌کرد، با تایید پیشنهاد کاتلر گفت:

مصاحبه می‌تواند قبل و بعد از رویداد باشد. در بسیاری از ورزش‌ها این اتفاق می‌افتد و این گزارشگران ورزشی هستند که به رویداد آب و تاب می‌دهند و با فتنه‌انگیزی، مسابقات را برای تماشاگران جذاب می‌کنند.

بخشی از آنچه که کنفرانس‌های مطبوعاتی را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند، دشمنی‌هایی است که آشکار می‌شود. این دشمنی‌ها می‌تواند این ورزش و محبوبیت آن را بالا ببرد. این مورد برای اسطوره بدنسازی فیل هیث و کای گرین در سال 2014 اتفاق افتاد؛ زمانی که آنها در یک کنفرانس مطبوعاتی بسیار داغ شرکت کردند. در حالی که گرین روی مخ هیث رفته بود، این هیث بود که آخرین خنده را روی لب داشت و توانست به قهرمانی مستر المپیا برسد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...