روحیه استثنایی هادی چوپان ؛ چیزی مانع ساندوی دوم گرگ ایرانی نخواهد بود + ویدئو

هادی چوپان با به اشتراک گذاشتن یک ویدئوی تمرینی جدید، روحیه بالای خود در تمرینات را به رخ کشید، با همان حال و هوای خود، همان چاشنی طنز همیشگی.
کدخبر (214425) 08 مرداد 1402 | ساعت 23:06
0 174
هادی چوپان با به اشتراک گذاشتن یک ویدئوی تمرینی جدید، روحیه بالای خود در تمرینات را به رخ کشید، با همان حال و هوای خود، همان چاشنی طنز همیشگی.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی شماره یک قهرمانی در مستر المپیا 2023، این روزها فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را به بالاترین سطح ممکن رسانده و تقریبا همه روزه ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود را با مخاطبات به اشتراک می‌گذارد. در این ویدئو، هادی چوپان با همان روحیه همیشگی و بالای خود دیده می‌شود، همان چاشنی طنز همیشگی که همراه هادی است و مهم نیست مخاطب او یک همراه تمرینی ساده باشد یا کریس بامستد با 4 قهرمانی مستر المپیا. روحیه‌ای که نشان می‌دهد هادی برای قهرمانی دوم و دومین ساندو ذره‌ای عقب ننشسته، روحیه‌ای که می‌تواند سختی‌های تمرینات پرفشار را برای او آسان کند. این بدنساز ایرانی این روزها عمده تمرکز خود را برای تقویت عضلات پشت گذاشته و فعال و جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.به دور از تمامی حواشی، هادی در باشگاه شخصی خود مشغول آماده سازی بوده و تمام تمرکز وی، قهرمانی در استیج اورلاندو و دومین قهرمانی است.

تغییر رویه هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی

گرگ ایرانی بعد از مدت‌ها غیبت در شبکه‌های اجتماعی، بار دیگر فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داده و تقریبا هر روز ویدئویی از تمرینات و یا آپدیت بدنی خود را به اشتراک می‌گذارد. هر چند عدم فعالیت در یوتیوب نقطه ضعفی در این حوزه محسوب می‌شود، اما بازگشت به اینستاگرام نیز نکته مثبتی برای بدنسازی است که در آمریکا رقابت خواهد کرد اما تمرین در آمریکا فعلا برای او ممکن نیست.
روحیه استثنایی هادی چوپان ؛ چیزی مانع ساندوی دوم گرگ ایرانی نخواهد بود + ویدئوبه نظر می‌رسد هادی چوپان توصیه‌های هنی رامبد در این راستا را جدی گرفته، موضوعی که اخیرا جی کاتلر در گفت‌وگو با میلوس سارسف از آن خطاب به سامسون داودا استفاده کرد و از او خواست در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد و تاکید کرد این موضوع در دیده شدن ورزشکاران بسیار مهم ایست.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


دراپ ست تی بار 200 کیلویی هادی چوپان

هادی چوپان در آخرین ویدئوی تمرینی که از خود به اشتراک گذاشته در حال اجرای دراپ ست تی بار 200 کیلویی دیده شده، حرکتی سنگین که نشان دهنده  تمرینات این بدنساز ایرانی است. این حرکت تمرینی هادی چوپان، اهالی بدنسازی را به یاد رونی کلمن، قهرمان 8 دوره مستر المپیا، می‌اندازد، بدنسازی که این تمرین را بسیار سنگین اجرا می‌کرد.
  آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...