نمایی کوچک از فیگور جی کاتلر برای مسترز المپیا 2023 ؛ در رومانی همه را شگفت زده می کنم!

کدخبر (217239) | 16 مرداد 1402 | ساعت 22:54
0 201
نمایی کوچک از فیگور جی کاتلر برای مسترز المپیا 2023 ؛ در رومانی همه را شگفت زده می کنم!
جی کاتلر از فیزیک بدنی خود برای مسترز المپیا 2023 رونمایی کرد و نشان داد که کاملا آماده این رویداد بدنسازی است.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر یکی از بدنسازان افسانه‌ای است که نام خود را در کتاب تاریخ این ورزش به عنوان یکی از پرافتخارترین بدنسازان بخش آزاد مردان ثبت کرده است. او با وجود بازنشستگی، اشتیاق و علاقه خود را به بدنسازی از دست نداد و طی سال‌های بعد همچنان ارتباط خود را با بدنسازی حفظ کرد. جی کاتلر در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر کرده، از فیزیک بدنی که قرار است در مسترز المپیا 2023 به نمایش بگذارد، رونمایی کرده و نکته تمرینی نهایی که منجر به ایجاد تفاوت بزرگ می‌شود را عنوان کرده است. جی کاتلر در دهه 2000 با توده عضلانی شگفت انگیز، عضلات سینه پهن و چهار سر عجیب و غریب خود به اوج رقابت‌های بخش آزاد مردان رسید.

دوران حرفه ای جی کاتلر در بدنسازی

او تهدید بزرگی برای اسطوره‌ای چون رونی کلمن بود اما نتوانست قهرمان 8 دوره مستر المپیا را کنار بزند و در یک مقطع چند ساله 4 بار پس از کلمن در رده دوم قرار گرفت. سرانجام جی کاتلر در سال 2006 توانست از رونی کلمن انتقام بگیرد و قهرمانی ارزشمند مستر المپیا را کسب کند. نمایی کوچک از فیگور جی کاتلر برای مسترز المپیا 2023 ؛ در رومانی همه را شگفت زده می کنم! کاتلر پس از آن سه بار دیگر هم به قهرمانی رسید و به سومین بدنساز تاریخ تبدیل شد که به دنبال از دست دادن عنوان قهرمانی توانسته از جایگاه خود دفاع کند. او همچنین سه عنوان آرنولد کلاسیک را در دوران اوج خود به دست آورد و پس از آخرین نمایش خود در مستر المپیا 2013 برای همیشه رقابت حرفه‌ای را کنار گذاشت. کاتلر با توجه به چشم انداز رقابت در بخش آزاد مردان، دو بدنساز را به عنوان مدعی از سایرین مجزا کرده است: 1- سامسون داودا قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 و 2- درک لانسفورد قهرمان سابق دسته 212 و نایب قهرمان مستر المپیا. کاتر می‌گوید این دو نفر می‌تواند برای قهرمانی مستر المپیا 2023، با مدافع عنوان قهرمانی یعنی هادی چوپان مبارزه کنند. کاتلر خودش اندرو جکد را از نزدیک زیر نظر خواد داشت و معتقد او ممکن است دنیا را با قهرمانی خود شوکه کند. کاتلر چالش دگرگونی بدن با نام Fit for 50 را با پیشرفتی عالی به پایان رساند. او طرفدارانش را با به انتشار آپدیت بدن عضلانی و کات و همچنین برنامه تمرینی عضلات سینه در فاصله هفت هفته بعد از تولد 50 سالگی خود شگفت زده کرد.

برنامه تمرینی جی کاتلر در Fit for 50

او در ادامه به جزئیات مزایای استفاده از کشش استاندارد برای ساختن عضلات پشتی پهن و ضخیم پرداخت. این بدنساز 50 ساله عنوان کرد که تمرینات هوازی‌اش را هر روز تا 90 دقیقه افزایش می‌دهد تا برای این چالش آماده شود. او می‌گوید به جز درمان جایگزینی تستوسترون، از هیچ استروئیدی استفاده نمی‌کند و حتی بدون مواد آنابولیک اشتهای زیادی دارد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نمایی کوچک از فیگور جی کاتلر برای مسترز المپیا 2023 ؛ در رومانی همه را شگفت زده می کنم! جی کاتلر حرکت ددلیفت با دمبل با پاهای صاف را به عنوان یک حرکت موثر، پیشنهاد کرد؛ حرکتی که به او کمک کرد تا عضلات همسترینگ بی‌نظیر خود را توسعه دهد. سپس بر عدم حضور ورزشکاران در نمایش‌های بدنسازی با جایزه کم مالی تاکید کرد. کاتلر داودا را به خاطر پیشرفت‌های باورنکردنی پکیجش در چند سال گذشته تحسین کرد. او با نگاهی اجمالی به پکیجی که داودا برای مستر المپیا 2023 آماده می‌کند، مطمئن است داودا می‌تواند خیلی از رقبایش را بترساند. جی کاتلر در ویدیوی اخیرش در یوتیوب به حضورش در مسترز المپیا 2023 اشاره کرد.

نمی‌دانم قرار است این مساله چه زمانی متوقف شود. شاید یکبار برای همیشه از آن عبور کنم. من هنوز به هدفم نرسیده‌ام. قرار است در مسترز المپیا که در پایان ماه آگوست برگزار می‌شود، شرکت کنم و سپس در اوایل سپتامبر در رویداد Young LA خواهم بود. من الان به شما نشان می‌دهم که از نظر فیزیکی چقدر به هدفم نزدیک هستم. من کمی از هیکلم را به شما نشان می‌دهم. قرار نیست وقتی به رومانی می‌روم به عنوان مهمان فیگور بگیرم. آنجا شما را شگفت زده می‌کنم.

جی کاتلر نکته نهایی تمرین را برای ایجاد یک «تفاوت بزرگ» فاش می‌کند. جی کاتلر طرفدارانش را تشویق کرد تا تمرینات هوازی یا کلی خود را به 1 ساعت افزایش دهند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. نمایی کوچک از فیگور جی کاتلر برای مسترز المپیا 2023 ؛ در رومانی همه را شگفت زده می کنم!

یک چیز می توانم به همه شما بگویم. یک ساعت تمرین صبحگاهی تفاوت زیادی با 30 یا 40 دقیقه دارد. اگر بتوانم چیزی را به مردم پیشنهاد کنم، اگر شما فقط از 30، 20، 15 دقیقه اضافی آن، تمرین هوازی را انجام دهید، برخی افراد 30 یا 45 دقیقه انجام می دهند، این زمان اضافی برای یک ساعت تمرین است. این می‌تواند تمرین با وزنه باشد. برخی ناشتا تمرین می‌کنند، من مخالف آن نیستم. تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند.

اگرچه جی کاتلر به انجام 12 تکرار هر تمرین مشهور بود اما در این ویدئو نشان داد که بر کیفیت انقباض عضلات بیش از تعداد تکرارها تمرکز می‌کند. او هیکل کات خود را در یک به روزرسانی از تمرین شانه همراه با رژیم غذایی که برای تناسب اندام برای این چالش استفاده کرده، نشان داد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...